Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fornuftigt webhotel.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Gentofte:

Mlhosting.dk er helt klart også du være at kigge på!

Jeg ville ikke anbefale MLHosting.dk - det er en reseller hans hoteller bliver solgt fra.. 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:38

Søren.Pedersen:

synes jeg du skulle smutte forbi trustpilot og se hvad andre mener, gigahost er da det værste gang bras man kan hoste hos, du er sikkert poå en ny server uden ret mange kunder, vent du og se når den er overfyldt som de andre...

Prøv og tænk hvor mange kunder de har så tager jeg det med et gram salt.

Jeg har web sider på web2 og web5 samt nogle som jeg hjælper på web12 og web 16.

Ja jeg var med den gang der var et stort problem med web2 og fik gratis web5 og det har jeg haft gratis i 3 år  tror jeg det er nu. Hvor jeg ved de fik mange huk for den fejl.

Jeg er der stadig og har ikke støt på problemer der gør at jeg har planer om at flytte. Det jeg synes er fedt hos Gigahost er at du kan have flere domæner og fri trafik. Har flere gange kikket på andre og mange gange så er der begrænsninger på trafik eller domæner.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 12:41

Valget kommer til at stå mellem de 5 øverste på trustpilot, jeg orker ikke at skulle skifte igen. Der er en del af de nævnte her, der enten ikke er på trustpilot, eller har en ringe placering.

Nu kræver det så det slid man lige har været igennem. backup af data mm.

Takker for råd og vejledning.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lykkebjerg:
Har flere gange kikket på andre og mange gange så er der begrænsninger på trafik eller domæner.

Så begrænset er virkeligheden nu ikke altid :o)

Der findes faktisk en del udbydere af webhoteller, hvor man kan have flere domæner på det samme webhotel (afhængigt af udbyderen og den pakke, man køber). Reelt set har man ikke behov for kunne tilknytte et ubegrænset antal domæner, og samtidigt vil man altid løbe en (ikke ubetydelig) risiko, hvis man samler "alt under et tag".

I de fleste af de tilfælde, hvor der er lagt en øvre begrænsning på trafikken, er grænsen sat, så man skal op på en enorm trafikmængde, før begrænsningen kan blive et problem. Selv her, er der som regel mulighed for at få justeret den øvre grænse - via tilkøb eller opgradering.

Problemet med "fri trafik" er ofte, at trafikken så er underlagt nogle andre vilkår omkring serverbelastning m.v. - hvis man ser efter i udbyderens betingelser og vilkår, vil de nærmere omstændigheder omkring "fri trafik" normalt fremgå der (det skal de).

Jeg kommer ind på emnet og problematikken i min guide til det optimale webhotel.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:58

Er det mig som husker galt at hvis man er betalende erhvervs kunde hos Trustpilot så kan man slette dårlige anmeldelser, Eller er jeg helt forkert på den.

Jeg tror du mere skal se det ud fra det system som du kører og de anbefalinger du har fået og ikke stole på Trustpilot. Ellers kunne det være ligemeget og stille spørgsmålet her.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 13:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lykkebjerg:

Er det mig som husker galt at hvis man er betalende erhvervs kunde hos Trustpilot så kan man slette dårlige anmeldelser, Eller er jeg helt forkert på den.

Jeg tror du mere skal se det ud fra det system som du kører og de anbefalinger du har fået og ikke stole på Trustpilot. Ellers kunne det være ligemeget og stille spørgsmålet her.

Det er helt forkert. Som kunde hos trustpilot har man mulighed for bedre at kommunikere med dem, som skriver anmeldelser, integrere med facebook/vores egen side bedre, samt en masse andre ting.

Hvis en mener en anmeldelse er falsk/ugyldig, kan vi rapportere den til trustpilot kundesupport, hvorefter de vil efterforske sagen og lave en objektiv vurdering om, hvorvidt pågældende anmeldelse skal slettes eller ej. Finder de, at anmeldelsen er valid, bliver den ikke slettet. Dette har alle (kunde som ikke kunde hos trustpilot) mulighed for at gøre ved alle anmeldelser.

En god "score" på trustpilot opnår man udelukkende ved at have mange rigtig glade og tilfredse kunder. Hvis man selv kunne slette anmeldelser, ville systemet jo være fuldstændig nytteløst. 

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 13:27

Anders - Meebox:
En god "score" på trustpilot opnår man udelukkende ved at have mange rigtig glade og tilfredse kunder. Hvis man selv kunne slette anmeldelser, ville systemet jo være fuldstændig nytteløst. 

Vil også mene at trustpilot vil være totalt værdiløst hvis man bare kan sortere i udtalelserne. :-)

Kan man som kunde hos meebox både have .net 4.0 og wordpress som jo er PHP baseret.

Er det muligt at have et alias domæne som man flytter alt sit skidt over på inden domænenavnet flyttes.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 13:29

Michael Christensen:
Kan man som kunde hos meebox både have .net 4.0 og wordpress som jo er PHP baseret.

Er det muligt at have et alias domæne som man flytter alt sit skidt over på inden domænenavnet flyttes.

Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde windows-baserede ydelser, herunder .net. Vi har kun linux-servere og dermed primært php-hoteller.

Alias-domæne - ja, det har vi.

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 13:32

Øv . Jeg orker ikke at lave alt om til PHP. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Andreas:

Meebox kører da ikke .net?

nu har jeg skrevet til deres suport man skal jo altid hjælpe en amino.dk bruger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)