<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Online marketing &amp; salg på webshops &amp; websites</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/34.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;I dette forum kan du få hjælp til at øge salget i din webshop. Vi diskuterer salgsoptimering og de mest effektive opbygninger af salgsprocesserne i din onlinebutik. Det er også her du kan lære mere om at optimere med hjælp af værktøjer som Analytics og andre statistikprogrammer.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi snakker også om eksterne løsninger til eksempelvis booking af tider. Et andet tema er sammenhængen mellem markedsføring af dit site og salg, så du kan overskue hele processen fra det første møde med en kunde til salget er afsluttet. – Og det gælder både på traditionelle websites, apps og eshops optimeret til mobile enheder.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Fornuftigt webhotel.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/969104.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Nov 2011 23:19:05 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:969104</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/969104.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=969104&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Andreas:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;der opn&amp;aring;s ingen forvirring anders fra meeboks retter mig&amp;nbsp; selvf&amp;oslash;lgelige kunne du videre formidle videre hvad er forskellen p&amp;aring; den forskellig ting linux og windows&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;vi kommer ingen steder vis man ikke t&amp;oslash;r poste vis er lidt i tvivl der skal skal v&amp;aelig;re plads til alle og s&amp;aring;dan er dette her forum at giver feedback p&amp;aring; hinanden og vis ikke ved hvad net betyder skulle alle der ikke ved noget ikke poste indl&amp;aelig;g forummet kan du godt regne der ville ske intet for det er de f&amp;aelig;rreste der er 100% sikker og du kunne jo bare poste hvad er forskellen p&amp;aring; linux og windows og derved var vi alle blevet klogere&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Selvf&amp;oslash;lgelig kommer vi ikke videre hvis vi ikke t&amp;oslash;r poste noget. Derfor skal du stadig kende forskellen p&amp;aring; et brugbart indl&amp;aelig;g og et ligegyldigt indl&amp;aelig;g som det du oprettede. Hvis du opretter en masse indl&amp;aelig;g som er forkerte eller som ikke giver&amp;nbsp;tr&amp;aring;dstarteren&amp;nbsp;noget svar p&amp;aring; hans problemstilling er det lige fedt. Hvis &lt;strong&gt;ALLE &lt;/strong&gt;p&amp;aring; Amino valgte kun at svare p&amp;aring; indl&amp;aelig;g de kunne svare p&amp;aring; med sikkerhed, kunne vi f&amp;aring; en h&amp;oslash;jere kvalitet p&amp;aring; de respektive tr&amp;aring;de og p&amp;aring; samme vis ville Amino v&amp;aelig;re et nemmere sted at f&amp;aring; svar p&amp;aring; problemstillinger.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Lad mig forklare lidt om forskellen:&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Linux:&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Linux er et open source-system og er derfor mere omkostnings frit at drive og vedligeholde end Windows, hvilket betyder, at Linux-hosting vil koste dig mindre end Windows hosting.&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Linux har ogs&amp;aring; et ry for stabilitet og hastighed, hvilket betyder, at Linux-webservere vil g&amp;aring; ned sj&amp;aelig;ldnere end Windows webservere. (Dette er dog ikke bevist, men blot et skyn hos dem jeg omg&amp;aring;s) Udover det k&amp;oslash;rer Linux de fleste processer hurtigere end Windows.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;font-size:x-small;"&gt;Linux underst&amp;oslash;tter en bred vifte af software, applikationer, sprog og databaser s&amp;aring;som PHP, Perl, PostGre, MySQL, PostgreSQL og mange andre. Det&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-size:xx-small;"&gt;negative ved Linux er at ikke alt er fuldt kompatibelt med nogle Microsoft-teknologier. Hvis du bruger Access, ASP, MS SQL eller VB&amp;nbsp;udviklings v&amp;aelig;rkt&amp;oslash;jer, vil Windows v&amp;aelig;re en bedre satsning.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Windows:&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Den st&amp;oslash;rste &amp;quot;fordel&amp;quot; eller forskel er at Windows-servere kan k&amp;oslash;re Microsoft-software, s&amp;aring;som Access og MS SQL databaser.&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Windows Servere tilbyder ogs&amp;aring; webudviklere brugen af ​​Microsofts programmerings-milj&amp;oslash;er s&amp;aring;som Active Server Pages (ASP), Visual Basic Scripts, MS Index Server.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;font-size:x-small;"&gt;&lt;span&gt;&lt;span&gt;Brugere kan udvikle hjemmesider ved hj&amp;aelig;lp af den velkendte gr&amp;aelig;nseflade i Microsoft v&amp;aelig;rkt&amp;oslash;jer s&amp;aring;som, Visual Interdev og Microsoft Access.&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span&gt;ASP-brugere kan udvikle en database-drevet hjemmeside ved hj&amp;aelig;lp af Microsoft Access og Microsoft SQL som database.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;font-size:x-small;"&gt;&lt;span&gt;&lt;span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;font-size:x-small;"&gt;Der er flere fordele og ulemper end disse, men nu har jeg fors&amp;oslash;gt at forklare de mest v&amp;aelig;sentlige forsk&lt;/span&gt;&lt;span style="font-size:x-small;" class="Apple-style-span"&gt;elle.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;men i det mindste har jeg l&amp;aelig;rt dig noget vis alts&amp;aring; vil v&amp;aelig;re aktive meget her p&amp;aring; amino.dk at det er vigtigt ikke angribe men det er bedste at give viden videre det giver en langt st&amp;oslash;rre viden og bedre debat da man l&amp;aelig;re noget af&amp;nbsp; s&amp;aring; i det mindste fik jeg l&amp;aelig;rt dig noget selv om du holder lidt tilbage endnu med at videre formidle kan jeg l&amp;aelig;se men mon ikke det kommer med tiden n&amp;aring;r du har poste et par 1000 indl&amp;aelig;g det er faktisk rart at give viden videre og f&amp;aring; viden fra andre amino.dk det vil opleve til sidste vil alts&amp;aring; bliver her p&amp;aring; forummet jeg er i hvert fald blevet klogere vis bruger har svaret tilbage med viden i stedet for at angribe&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det v&amp;aelig;lger jeg bare at undlade at svare p&amp;aring;. Det giver ingen mening for mig.. Jeg forst&amp;aring;r skam sagtens meningen i at hj&amp;aelig;lpe andre, det skal der ikke flere tusinde indl&amp;aelig;g til.. Jeg g&amp;oslash;r dog bare dette, p&amp;aring; en anden m&amp;aring;de end du g&amp;oslash;r..&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;viden skulle du havde videre formidlet i f&amp;oslash;rste indl&amp;aelig;g&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;husk aldrig angrib&amp;nbsp; det h&amp;aring;ber du ved nu men du er jo ogs&amp;aring; forholdvis nye bruger man l&amp;aelig;re s&amp;aring; l&amp;aelig;nge man lever af andre&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;vi har ekspert blogger her p&amp;aring; amino.dk de laver en gang imellem&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;der ville aldrig komme gang i overhovedet i dette her forum vis man skulle v&amp;aelig;re 100% sikker p&amp;aring; hvad man skriver , du kan g&amp;aring; ind som bruger rettet ved komme hvad er fejl&amp;nbsp; i stedet for som du gjorde de f&amp;oslash;rste n&amp;aelig;sten 10 indl&amp;aelig;g lavet korte indl&amp;aelig;g der ikke videre gav nogle viden&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;forum er til alle og s&amp;aring;dan er det og du er velkommen til at rettet folk vis du mener det er forkert derved bruger du din viden og v&amp;aelig;r ikke bange for videre formidle din viden&amp;nbsp; det giver ingen viden videre vis du angriber&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fornuftigt webhotel.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/969101.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Nov 2011 22:55:40 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:969101</guid><dc:creator>Anonymous</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/969101.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=969101&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;der opn&amp;aring;s ingen forvirring anders fra meeboks retter mig&amp;nbsp; selvf&amp;oslash;lgelige kunne du videre formidle videre hvad er forskellen p&amp;aring; den forskellig ting linux og windows&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;vi kommer ingen steder vis man ikke t&amp;oslash;r poste vis er lidt i tvivl der skal skal v&amp;aelig;re plads til alle og s&amp;aring;dan er dette her forum at giver feedback p&amp;aring; hinanden og vis ikke ved hvad net betyder skulle alle der ikke ved noget ikke poste indl&amp;aelig;g forummet kan du godt regne der ville ske intet for det er de f&amp;aelig;rreste der er 100% sikker og du kunne jo bare poste hvad er forskellen p&amp;aring; linux og windows og derved var vi alle blevet klogere&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Selvf&amp;oslash;lgelig kommer vi ikke videre hvis vi ikke t&amp;oslash;r poste noget. Derfor skal du stadig kende forskellen p&amp;aring; et brugbart indl&amp;aelig;g og et ligegyldigt indl&amp;aelig;g som det du oprettede. Hvis du opretter en masse indl&amp;aelig;g som er forkerte eller som ikke giver&amp;nbsp;tr&amp;aring;dstarteren&amp;nbsp;noget svar p&amp;aring; hans problemstilling er det lige fedt. Hvis &lt;strong&gt;ALLE &lt;/strong&gt;p&amp;aring; Amino valgte kun at svare p&amp;aring; indl&amp;aelig;g de kunne svare p&amp;aring; med sikkerhed, kunne vi f&amp;aring; en h&amp;oslash;jere kvalitet p&amp;aring; de respektive tr&amp;aring;de og p&amp;aring; samme vis ville Amino v&amp;aelig;re et nemmere sted at f&amp;aring; svar p&amp;aring; problemstillinger.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Lad mig forklare lidt om forskellen:&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Linux:&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Linux er et open source-system og er derfor mere omkostnings frit at drive og vedligeholde end Windows, hvilket betyder, at Linux-hosting vil koste dig mindre end Windows hosting.&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Linux har ogs&amp;aring; et ry for stabilitet og hastighed, hvilket betyder, at Linux-webservere vil g&amp;aring; ned sj&amp;aelig;ldnere end Windows webservere. (Dette er dog ikke bevist, men blot et skyn hos dem jeg omg&amp;aring;s) Udover det k&amp;oslash;rer Linux de fleste processer hurtigere end Windows.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;font-size:x-small;"&gt;Linux underst&amp;oslash;tter en bred vifte af software, applikationer, sprog og databaser s&amp;aring;som PHP, Perl, PostGre, MySQL, PostgreSQL og mange andre. Det&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-size:xx-small;"&gt;negative ved Linux er at ikke alt er fuldt kompatibelt med nogle Microsoft-teknologier. Hvis du bruger Access, ASP, MS SQL eller VB&amp;nbsp;udviklings v&amp;aelig;rkt&amp;oslash;jer, vil Windows v&amp;aelig;re en bedre satsning.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Windows:&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Den st&amp;oslash;rste &amp;quot;fordel&amp;quot; eller forskel er at Windows-servere kan k&amp;oslash;re Microsoft-software, s&amp;aring;som Access og MS SQL databaser.&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Windows Servere tilbyder ogs&amp;aring; webudviklere brugen af ​​Microsofts programmerings-milj&amp;oslash;er s&amp;aring;som Active Server Pages (ASP), Visual Basic Scripts, MS Index Server.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;font-size:x-small;"&gt;&lt;span&gt;&lt;span&gt;Brugere kan udvikle hjemmesider ved hj&amp;aelig;lp af den velkendte gr&amp;aelig;nseflade i Microsoft v&amp;aelig;rkt&amp;oslash;jer s&amp;aring;som, Visual Interdev og Microsoft Access.&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span&gt;ASP-brugere kan udvikle en database-drevet hjemmeside ved hj&amp;aelig;lp af Microsoft Access og Microsoft SQL som database.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;font-size:x-small;"&gt;&lt;span&gt;&lt;span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;font-size:x-small;"&gt;Der er flere fordele og ulemper end disse, men nu har jeg fors&amp;oslash;gt at forklare de mest v&amp;aelig;sentlige forsk&lt;/span&gt;&lt;span class="Apple-style-span" style="font-size:x-small;"&gt;elle.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;men i det mindste har jeg l&amp;aelig;rt dig noget vis alts&amp;aring; vil v&amp;aelig;re aktive meget her p&amp;aring; amino.dk at det er vigtigt ikke angribe men det er bedste at give viden videre det giver en langt st&amp;oslash;rre viden og bedre debat da man l&amp;aelig;re noget af&amp;nbsp; s&amp;aring; i det mindste fik jeg l&amp;aelig;rt dig noget selv om du holder lidt tilbage endnu med at videre formidle kan jeg l&amp;aelig;se men mon ikke det kommer med tiden n&amp;aring;r du har poste et par 1000 indl&amp;aelig;g det er faktisk rart at give viden videre og f&amp;aring; viden fra andre amino.dk det vil opleve til sidste vil alts&amp;aring; bliver her p&amp;aring; forummet jeg er i hvert fald blevet klogere vis bruger har svaret tilbage med viden i stedet for at angribe&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det v&amp;aelig;lger jeg bare at undlade at svare p&amp;aring;. Det giver ingen mening for mig.. Jeg forst&amp;aring;r skam sagtens meningen i at hj&amp;aelig;lpe andre, det skal der ikke flere tusinde indl&amp;aelig;g til.. Jeg g&amp;oslash;r dog bare dette, p&amp;aring; en anden m&amp;aring;de end du g&amp;oslash;r..&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fornuftigt webhotel.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/969051.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Nov 2011 21:56:05 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:969051</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/969051.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=969051&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Andreas:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Anders - Meebox:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Andreas:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Det giver bare slet ingen mening.. Hvis Meebox tilb&amp;oslash;d Windows servere, var jeg ikke i tvivl om at de havde det st&amp;aring;ende p&amp;aring; deres hjemmeside.. Dit indl&amp;aelig;g er kun til forvirring hos tr&amp;aring;dstarten og derfor fuldst&amp;aelig;ndig ligegyldig.. Du hj&amp;aelig;lper ham ikke ved at henvise ham til et produkt der ikke eksistere..&amp;nbsp;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; er det jo godt, at jeg kan komme og rydde op i forvirringerne! Slap nu af.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg slapper skam helt af.. Men mit indl&amp;aelig;g kom bare mindre heldigt af sted, kan jeg se.. Du rettede hans indl&amp;aelig;g.. Min pointe er blot at hvis han ikke ved hvad han snakker om, hvorfor s&amp;aring; hj&amp;aelig;lpe? Jeg sidder jo heller ikke og smider indl&amp;aelig;g om revision eller om andet jeg ikke aner noget om.. Jeg forst&amp;aring;r 100% hvorfor mikael smider et link om Meebox, fordi han &amp;oslash;nsker andre skal have en god host som ham selv! Meeen, der skal ogs&amp;aring; v&amp;aelig;re fornuft bag indl&amp;aelig;gget..&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mest af alt, smider Mikael en standard besked af sted hver gang folk sp&amp;oslash;rg efter en host.. Der st&amp;aring;r direkte i tr&amp;aring;dstarterens post at han s&amp;oslash;ger .net webhotel &amp;gt; ergo kan det ikke v&amp;aelig;re meebox. Hvis mikael s&amp;aring; havde smidt en support ticket f&amp;oslash;r han bare slynger et indl&amp;aelig;g afsted, kunne forvirringen i f&amp;oslash;rste omgang v&amp;aelig;re undg&amp;aring;et..&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;tr&amp;aelig;k vejret dybt og videre formidle din viden positivt&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;ikke alle kan vide alt, jeg vidste det ikke vis ikke windows servere tilbyder de det ikke net&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det f&amp;oslash;rste indl&amp;aelig;g med suport var skrevet lige efter meebox gjorde det hvor de skrev hvad de leveret .&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;forvirring vil der aldrig komme vis man angriber som f&amp;oslash;rste v&amp;aring;ben i stedet for at videre formidle sit budskab positivt jeg kan se du ret nu&amp;nbsp; du skriver harme hurtigt de ikke tilbyder og du har som angriber da jeg skriver til deres suport .&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;vi er alle p&amp;aring; forummet ikke nogle der ved alt&amp;nbsp; den viden man har bruger man s&amp;aring; det man ved kommer positivt ud&amp;nbsp; det hj&amp;aelig;lper andre iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere mere&amp;nbsp; desuden kunne du forklare mere i dit indl&amp;aelig;g og henviser til steder der forklare mere hvad er forskellen p&amp;aring; linux og windows&amp;nbsp; , derved hj&amp;aelig;lper du en anden amino.dk bruger til at have mere viden&amp;nbsp; og derved har du bidraget til amino.dk er bedre sted med mere viden og jeg ved mere og andre ved mere sikkert ogs&amp;aring; for alle ved ikke alt&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;derfor er et forum som dette her ogs&amp;aring; super vi l&amp;aelig;re alle af hinanden og bliver alle samme dygtigere og ved mere da giver feedback og siger mere hvorfor i stedet for at angribe der ingen viden videre formidler&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Som jeg skriver til Anders, er mit indl&amp;aelig;g kommet uheldigt afsted.. Den beklager jeg mikael..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;F&amp;oslash;lg min pointe i at det er d&amp;aring;rlig feedback til tr&amp;aring;dstarteren n&amp;aring;r du smider et link til en host som ikke leverer .net hoteller.. Var du i tvivl skulle du have oprettet en ticket f&amp;oslash;rst, hvorefter du havde undg&amp;aring;et at skabe forvirringen ..&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;velkomme til amino.dk og kom nu i gang med at videre formidle din viden&amp;nbsp; vi l&amp;aelig;re alle vores fejl du kunne skrive forskellen heri tr&amp;aring;den end at angribe og ikke videre formidle nogle viden husk k&amp;oslash;r der ud ad i en stor iv&amp;aelig;rk&amp;aelig;kkere vilje i at videre formidle din viden positvt og ikke angibe&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fornuftigt webhotel.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/969031.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Nov 2011 21:34:41 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:969031</guid><dc:creator>Anonymous</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/969031.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=969031&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;div&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Anders - Meebox:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Andreas:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Det giver bare slet ingen mening.. Hvis Meebox tilb&amp;oslash;d Windows servere, var jeg ikke i tvivl om at de havde det st&amp;aring;ende p&amp;aring; deres hjemmeside.. Dit indl&amp;aelig;g er kun til forvirring hos tr&amp;aring;dstarten og derfor fuldst&amp;aelig;ndig ligegyldig.. Du hj&amp;aelig;lper ham ikke ved at henvise ham til et produkt der ikke eksistere..&amp;nbsp;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; er det jo godt, at jeg kan komme og rydde op i forvirringerne! Slap nu af.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg slapper skam helt af.. Men mit indl&amp;aelig;g kom bare mindre heldigt af sted, kan jeg se.. Du rettede hans indl&amp;aelig;g.. Min pointe er blot at hvis han ikke ved hvad han snakker om, hvorfor s&amp;aring; hj&amp;aelig;lpe? Jeg sidder jo heller ikke og smider indl&amp;aelig;g om revision eller om andet jeg ikke aner noget om.. Jeg forst&amp;aring;r 100% hvorfor mikael smider et link om Meebox, fordi han &amp;oslash;nsker andre skal have en god host som ham selv! Meeen, der skal ogs&amp;aring; v&amp;aelig;re fornuft bag indl&amp;aelig;gget..&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mest af alt, smider Mikael en standard besked af sted hver gang folk sp&amp;oslash;rg efter en host.. Der st&amp;aring;r direkte i tr&amp;aring;dstarterens post at han s&amp;oslash;ger .net webhotel &amp;gt; ergo kan det ikke v&amp;aelig;re meebox. Hvis mikael s&amp;aring; havde smidt en support ticket f&amp;oslash;r han bare slynger et indl&amp;aelig;g afsted, kunne forvirringen i f&amp;oslash;rste omgang v&amp;aelig;re undg&amp;aring;et..&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;tr&amp;aelig;k vejret dybt og videre formidle din viden positivt&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;ikke alle kan vide alt, jeg vidste det ikke vis ikke windows servere tilbyder de det ikke net&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det f&amp;oslash;rste indl&amp;aelig;g med suport var skrevet lige efter meebox gjorde det hvor de skrev hvad de leveret .&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;forvirring vil der aldrig komme vis man angriber som f&amp;oslash;rste v&amp;aring;ben i stedet for at videre formidle sit budskab positivt jeg kan se du ret nu&amp;nbsp; du skriver harme hurtigt de ikke tilbyder og du har som angriber da jeg skriver til deres suport .&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;vi er alle p&amp;aring; forummet ikke nogle der ved alt&amp;nbsp; den viden man har bruger man s&amp;aring; det man ved kommer positivt ud&amp;nbsp; det hj&amp;aelig;lper andre iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere mere&amp;nbsp; desuden kunne du forklare mere i dit indl&amp;aelig;g og henviser til steder der forklare mere hvad er forskellen p&amp;aring; linux og windows&amp;nbsp; , derved hj&amp;aelig;lper du en anden amino.dk bruger til at have mere viden&amp;nbsp; og derved har du bidraget til amino.dk er bedre sted med mere viden og jeg ved mere og andre ved mere sikkert ogs&amp;aring; for alle ved ikke alt&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;derfor er et forum som dette her ogs&amp;aring; super vi l&amp;aelig;re alle af hinanden og bliver alle samme dygtigere og ved mere da giver feedback og siger mere hvorfor i stedet for at angribe der ingen viden videre formidler&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Som jeg skriver til Anders, er mit indl&amp;aelig;g kommet uheldigt afsted.. Den beklager jeg mikael..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;F&amp;oslash;lg min pointe i at det er d&amp;aring;rlig feedback til tr&amp;aring;dstarteren n&amp;aring;r du smider et link til en host som ikke leverer .net hoteller.. Var du i tvivl skulle du have oprettet en ticket f&amp;oslash;rst, hvorefter du havde undg&amp;aring;et at skabe forvirringen ..&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fornuftigt webhotel.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/969012.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Nov 2011 21:19:43 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:969012</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/969012.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=969012&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Andreas:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Andreas:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Meebox k&amp;oslash;rer da ikke .net?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;nu har jeg skrevet til deres suport man skal jo altid hj&amp;aelig;lpe en amino.dk bruger&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;havde ikke set det andet indl&amp;aelig;g fra meebox som havde lavet lige f&amp;oslash;r mit indl&amp;aelig;g man kan jo ikke n&amp;aring; se alt men som iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere hj&amp;aelig;lper vi hinanden&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det giver bare slet ingen mening.. Hvis Meebox tilb&amp;oslash;d Windows servere, var jeg ikke i tvivl om at de havde det st&amp;aring;ende p&amp;aring; deres hjemmeside.. Dit indl&amp;aelig;g er kun til forvirring hos tr&amp;aring;dstarten og derfor fuldst&amp;aelig;ndig ligegyldig.. Du hj&amp;aelig;lper ham ikke ved at henvise ham til et produkt der ikke eksistere..&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;derfor er et forum som dette her ogs&amp;aring; super vi l&amp;aelig;re alle af hinanden og bliver alle samme dygtigere og ved mere da giver feedback og siger mere hvorfor i stedet for at angribe der ingen viden videre formidler&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fornuftigt webhotel.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/969000.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Nov 2011 21:07:18 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:969000</guid><dc:creator>Anders Eiler</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/969000.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=969000&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Andreas:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Det giver bare slet ingen mening.. Hvis Meebox tilb&amp;oslash;d Windows servere, var jeg ikke i tvivl om at de havde det st&amp;aring;ende p&amp;aring; deres hjemmeside.. Dit indl&amp;aelig;g er kun til forvirring hos tr&amp;aring;dstarten og derfor fuldst&amp;aelig;ndig ligegyldig.. Du hj&amp;aelig;lper ham ikke ved at henvise ham til et produkt der ikke eksistere..&amp;nbsp;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; er det jo godt, at jeg kan komme og rydde op i forvirringerne! Slap nu af.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fornuftigt webhotel.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968986.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Nov 2011 20:58:06 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:968986</guid><dc:creator>Anonymous</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968986.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=968986&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Andreas:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;nu har jeg skrevet til deres suport man skal jo altid hj&amp;aelig;lpe en amino.dk bruger&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;havde ikke set det andet indl&amp;aelig;g fra meebox som havde lavet lige f&amp;oslash;r mit indl&amp;aelig;g man kan jo ikke n&amp;aring; se alt men som iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere hj&amp;aelig;lper vi hinanden&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det giver bare slet ingen mening.. Hvis Meebox tilb&amp;oslash;d Windows servere, var jeg ikke i tvivl om at de havde det st&amp;aring;ende p&amp;aring; deres hjemmeside.. Dit indl&amp;aelig;g er kun til forvirring hos tr&amp;aring;dstarten og derfor fuldst&amp;aelig;ndig ligegyldig.. Du hj&amp;aelig;lper ham ikke ved at henvise ham til et produkt der ikke eksistere..&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fornuftigt webhotel.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968943.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Nov 2011 20:18:36 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:968943</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968943.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=968943&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;havde ikke set det andet indl&amp;aelig;g fra meebox som havde lavet lige f&amp;oslash;r mit indl&amp;aelig;g man kan jo ikke n&amp;aring; se alt men som iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere hj&amp;aelig;lper vi hinanden&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fornuftigt webhotel.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968935.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Nov 2011 20:07:54 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:968935</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968935.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=968935&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Andreas:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvad? Har du skrevet til meebox&amp;#39;s support? Det hj&amp;aelig;lper jo ikke noget, hvis de ikke har serveren til det..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;som iv&amp;aelig;r&amp;aelig;sttere m&amp;aring; vi hj&amp;aelig;lpe hinanden derfor skrev jeg og sprugte om de havde det , man kan jo aldrg vide noget f&amp;oslash;r man sp&amp;oslash;rger dem om de har det&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fornuftigt webhotel.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968736.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Nov 2011 16:44:06 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:968736</guid><dc:creator>Søren.Pedersen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968736.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=968736&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Lykkebjerg:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt; Har flere gange kikket p&amp;aring; andre og mange gange s&amp;aring; er der begr&amp;aelig;nsninger p&amp;aring; trafik eller dom&amp;aelig;ner.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du tror vel ikke selv p&amp;aring; at du kan tr&amp;aelig;kke alt det trafik du vil hos gigahost? de lukker dig da ned med det samme hvis de ser de taber penge p&amp;aring; dig, er da logik.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fornuftigt webhotel.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968673.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Nov 2011 15:46:35 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:968673</guid><dc:creator>Anonymous</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968673.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=968673&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvad? Har du skrevet til meebox&amp;#39;s support? Det hj&amp;aelig;lper jo ikke noget, hvis de ikke har serveren til det..&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fornuftigt webhotel.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968610.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Nov 2011 14:18:57 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:968610</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968610.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=968610&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Anders - Meebox:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Michael Christensen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Kan man som kunde hos&amp;nbsp;meebox b&amp;aring;de have .net 4.0 og wordpress som jo er PHP baseret.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Er det muligt at have et alias dom&amp;aelig;ne som man flytter alt sit skidt over p&amp;aring; inden dom&amp;aelig;nenavnet flyttes.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi har desv&amp;aelig;rre ikke mulighed for at tilbyde windows-baserede ydelser, herunder .net. Vi har kun linux-servere og dermed prim&amp;aelig;rt php-hoteller.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alias-dom&amp;aelig;ne - ja, det har vi.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;i levere ellers et super webhotel altid op tid og en billige pris&amp;nbsp; det er simpelthen super service i levere&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fornuftigt webhotel.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968608.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Nov 2011 14:16:23 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:968608</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968608.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=968608&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Andreas:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;nu har jeg skrevet til deres suport man skal jo altid hj&amp;aelig;lpe en amino.dk bruger&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fornuftigt webhotel.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968572.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Nov 2011 12:32:37 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:968572</guid><dc:creator>Michael Christensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968572.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=968572&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&amp;Oslash;v . Jeg orker ikke at lave alt om til PHP. :-)&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fornuftigt webhotel.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968570.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Nov 2011 12:29:55 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:968570</guid><dc:creator>Anders Eiler</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/968570.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=968570&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Michael Christensen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Kan man som kunde hos&amp;nbsp;meebox b&amp;aring;de have .net 4.0 og wordpress som jo er PHP baseret.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Er det muligt at have et alias dom&amp;aelig;ne som man flytter alt sit skidt over p&amp;aring; inden dom&amp;aelig;nenavnet flyttes.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi har desv&amp;aelig;rre ikke mulighed for at tilbyde windows-baserede ydelser, herunder .net. Vi har kun linux-servere og dermed prim&amp;aelig;rt php-hoteller.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alias-dom&amp;aelig;ne - ja, det har vi.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>