Jeg kender ikke prisen men jeg ved efterhånden ved billige pris er der minusser Tiden , den person kan være studenderen Forventninger til hvad den kan Kan være siger de kan levere sammen kvalitet , men må bruge sin logiske sans selv om jeg nogle gange har valgt forkert med designer - webmaster der har det meste været grundet prisen , jeg har set der har gjort forskellen normalt Flere studerende og nogle andre ja de tror alt er enkelte , man må simpelthen tjekke bedre op man vælger og det er svært nogle gange , gid alle var ærlig webmaster , for det er svært at gennemskue og han har sikkert også haft sine problemer ellers ville han ikke klage nu |
Poul Madsen:Nogle af de andre nævner, at det ikke er programmørernes skyld, men din, hvis du har leveret oplæg og billeder.
Ja, det er så et spørgsmål om aftalen, for designeren kan jo godt lave et forslag ud fra kundens oplæg. Kunder går til designere ofte fordi de vil have en hjemmeside, men ikke aner, hvad der skal være på den, og det kan være designerens opgave at komme med forslag...
Hej Poul,
Jeg forstår ikke helt din pointe, det kan vel aldrig være programmørens skyld hvis designeren laver dårligt arbejde?
Eller misforstår jeg dig?
Stor hilsen
/Brian