Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl i virksomhedsbørs

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Man kan jo så spørge sig selv om hvor mange der anvender Chrome som reelt har udfordringer med Amino eller hvor mange brugere af sitet der anvender Chrome i almindelighed.

Jeg skal måske lige sige, at det ikke kun gælder adblockers i Chrome, men i alle browsere. Det afhænger af, hvordan den pågældende adblocker fungerer. Nogle blokerer kun domæner, stier og filtyper, men langt de fleste blokerer også visse elementer baseret på fx classes. Det er sådan set underordnet. Som du selv påpeger, er det et absolut mindretal, men man skal stadig ikke slå det hen med, at det er en ubetydelig lille andel. Jeg vil tro, at det drejer sig om en 10-15 % af brugerne, men det er et rent gæt.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:31

Magnus:
Jeg vil tro, at det drejer sig om en 10-15 % af brugerne, men det er et rent gæt.

Jo men så må de jo vurdere om anvendelsen af et plugin er vigtigere for dem end den gratis information og hjælp som de kan få her i forhold til at se reklamer, eller om de bare vil være fantaster med en holdning.

Alt det browsergejl, er i øvrigt for religiøst til mig og mine holdninger. Men jeg kan ikke tilslutte mig at et site skal lave nogle ting om i forbindelse med anvendelsen af site som gør at budskaberne der via reklamer kommer frem som sitet lever af, forringes, så ville jeg personligt hellere undvære den kunde.

Køb ren argan olie her

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amino koster 350.000 kr. om måneden at drive og så har jeg (efter 7 år) stadigvæk ikke fået en krone i løn og det er fint nok.

Men tingene skal hænge sammen og derfor har jeg ingen sympati for folk der hindrer os i at få det til at hænge sammen. Det betyder blot at færre ting bliver gratis og derfor bliver lagt ind under Amino Plus.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:09

Thomas Frost:
Btw hvis man kan fjerne overskrifter på virksomhedsbørsen når folk bruger adblocker kan man så ikke gøre det flere steder også? Det ville sgu være en fryd hvis f.eks. overskrifter på forummet ikke blev vist når folk bruger adblocker

Det er faktisk en supergod idé Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)