Jeg skal måske lige sige, at det ikke kun gælder adblockers i Chrome, men i alle browsere. Det afhænger af, hvordan den pågældende adblocker fungerer. Nogle blokerer kun domæner, stier og filtyper, men langt de fleste blokerer også visse elementer baseret på fx classes. Det er sådan set underordnet. Som du selv påpeger, er det et absolut mindretal, men man skal stadig ikke slå det hen med, at det er en ubetydelig lille andel. Jeg vil tro, at det drejer sig om en 10-15 % af brugerne, men det er et rent gæt. |
Magnus:Jeg vil tro, at det drejer sig om en 10-15 % af brugerne, men det er et rent gæt.
Jo men så må de jo vurdere om anvendelsen af et plugin er vigtigere for dem end den gratis information og hjælp som de kan få her i forhold til at se reklamer, eller om de bare vil være fantaster med en holdning.
Alt det browsergejl, er i øvrigt for religiøst til mig og mine holdninger. Men jeg kan ikke tilslutte mig at et site skal lave nogle ting om i forbindelse med anvendelsen af site som gør at budskaberne der via reklamer kommer frem som sitet lever af, forringes, så ville jeg personligt hellere undvære den kunde.