Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bliver folk ikke på min hjemmeside og kontakter mig?

Side 9 ud af 10 (97 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:
Når det så er sagt, så er det at sælge hjemmesider ikke bare et spørgsmål om at kunne lave hjemmesider - nødvendigvis. 
Gita Street:
Når det så er sagt, er det de færreste der både kan programmere og designe. Især på en gang. 

Lige præcis Yes Gita

Nu kom virkeligheden også ind i teoriens verden

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:06

Tak, du er jo alt for sød Ib SmileYes

Fik jeg sagt "at når det er sagt" :-D

Teori er normalt en form for generalisering af praksis, men som menneske er det svært/umuligt at rumme det hele på en gang.

Et eksempel er at mange har succes i nogle områder, men så har de forsømt andre.
"Where focus goes - energy flows"
- Anthony Robbins

Men det er så den erkendelse for mig, der betyder at jeg har brug for at samarbejde med andre der er bedre til det jeg ikke er god til. Det siger alle de irriterende kloge jo også. Sidst jeg læste det var i en med artikel Martin Thorborg Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15

Gita Street:

Poul Madsen:

Grim hjemmeside = grimme kommentarer!

Cool hjemmeside = cool kommentarer!

Drømme-hjemmeside = drømme-kommentarer!!!!

Det er så ikke helt rigtigt.

Ej, Gita, for Fa'en!!! Behøver du at degradere mine poetisk smukke algoritmer med din realisme? Crying

Man sku' tro, du var Stenbuk eller Jomfru eller noget andet totalt jordnært... Big Smile

Du får lige en Thorborg-smiley Cool

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28

Gita Street:

Jeg kan så se at du har 100% valid WC3 kode. Det er mere end hvad de fleste 20 årige med 50 års erfaring i WordPress installationer kan magte herinde.

Yes Good point!

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:44

Poul Madsen:

Man sku' tro, du var Stenbuk eller Jomfru eller noget andet totalt jordnært... Big Smile

Du får lige en Thorborg-smiley

Man skulle tro du var astrolog og komiker, Poul Big Smile Cool

Jeg er faktisk blevet degraderet fra Løve til Jomfru igennem tiden. Jeg ved ikke hvorfor. Dumme astrologer!  Big Smile 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 13:49

Er det bedre sådan her? JAWE3

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33

Det er altså meget bedre!

Der mangler noget, men grundstammen (skabelonen) til det fortsatte arbejde er rigtig god.

Jeg synes, der mangler noget visuelt på forsiden. Det havde du på den "gamle" side med de fire felter, hvor du skrev, hvad du tilbød. Noget lignende kan du godt have på din nye side. De to punkter, du har på forsiden om kodning og programmering samt browser-validering skal nok være indrammet. Det vil gøre det lettere for læserne at adskille de to. Du har jo allerede lavet nogle fine, små rammer i højre side.

Under Browser Validering skal der være en underside, hvor potentielle kunder kan læse, hvad du tester for. At teste i forskellige browsere er ok, men tester du formattering, font-type og -størrelse, image-overlapning, skærmopløsning, "ramme-/vindues-størrelser" (nej, ikke om det er Windows), platform (OS), korrekt/broken links, tags og tool tips m.m.m. i de forskellige browsere? Browservalidering bør staves i eet ord.

Du skal også på et tidspunkt tilføje et "rigtigt" banner, men vent indtil du har et flot, prof banner.

Overskriften "Få hjælp til kodning og programmering af hjemmesiden." - slet punktum til sidst.

"Med 3 års erfaring i Programmering af hjemmesider kan vi hjælpe med det meste, Kontakt os idag!" - ret sætningen til "Med 3 års erfaring i programmering af hjemmesider kan vi hjælpe med det meste. Kontakt os idag!"

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 18:03

Umiddelbart savner jeg referencer - og hvis man ikke kan få folk til at købe, kan man jo tilbyde sit arbejde billigt eller gratis i starten. Desuden savner jeg argumentet for at vælge præcis din virksomhed til opgaven?

Du må også kunne skrive mere om dine egne erfaringer med webdesign og om din (forhåbentlig store) motivation for at designe hjemmesider.

Prøv at formulere de tre bedste argumenter for at vælge DIN virksomhed til at designe den nye hjemmeside - og så skrive en god salgstekst på den baggrund.

I det hele taget kunne der med fordel være mere tekst og intern linkbuilding.

Det er flot at tilbyde at svare gratis på folks spørgsmål - så måske skulle du bringe det tilbud lidt mere frem i lyset her i opstartsfasen?

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:29

Jens Andersen:

Er det bedre sådan her? JAWE3

Ja, hvis ikke du designer, og kun koder.

Grunden til det er at designet jo ikke er lavet af dig, hvilket jo er ganske fint såfremt du kun tilbyder kode. Skulle du en dag tilbyde at lave design også, så vil jeg anbefale dig at fjerne det template der, og lave dit helt eget, som du så kan bruge som reference.

Held og lykke med det.

Meget bedre.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:00

Hej Louise L

Tak for dit indlæg

I forhold til nedenstående:

Louise L:
Du må også kunne skrive mere om dine egne erfaringer med webdesign og om din (forhåbentlig store) motivation for at designe hjemmesider.

Jeg lægger ikke så meget vægt på webdesign, da jeg tidligere i denne tråd blev anbefalet at lade være, fordi jeg ikke er god til det.

Min motivation kan jeg godt se lige mangler... det må jeg lave om på.
Målet er: Alle hjemmesider udgivet i Danmark skal være godkendt og valideret inden de kan publiceres. En form for branche godkendelse.

Omkring referencer kan jeg sige at der jo ikke er så mange og jeg derfor lige nu ikke viser den seneste side jeg har lavet. Det er en BRIAN side som ikke gør sig så godt i en referenceliste da ikke alle har den interesse.

Jeg vil prøve at komme på 3 gode argumenter, men det er jo en af de sværeste ting.

Linkbuilding kommer jo mere jeg får skrevet.

Tak jeg skal prøve at få min gratis hjælp mere frem i lyset.

-Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 9 ud af 10 (97 indlæg)