Hej Poul. Jeg kan jo kun takke dig endnu engang. Jeg går straks i gang med at fjerne punktummerne. Grunden til at jeg valgte standard-hjemmeside er fordi jeg mener at det er mit niveau ligenu. Jeg laver måske "koreanske biler" , men de sælger jo også selvom de ikke er særligt specielle. Det er fantastisk som du kommer med gode ideer. Du må endelig sige til hvis der er noget jeg ikke må anvende. Tak for den STORE hjælp. -Jens |
Hej switch
Tak for det. Du har helt ret.
Jeg har også deltaget i en debat herinde hvor jeg netop stillede spørgsmålet om hvorvidt man skal glemme at lave sine hjemmesider fra bunden og anvende fx wordpress i stedet.
Der er mange der gør det og det er billigere for kunderne, men ikke 100% unikt. Til gengæld er der taget højde for seo osv., så man skal egentlig ikke arbejde så meget for at komme frem over isen.
Jeg tror jeg laver en ny hjemmeside i Wordpress eller Joomla til mig selv og glemmer at jeg har en uddannelse i faget.
Det er nok alligevel vejen frem. Hvis man kan finde ud af det.
Mine priser var mere et forsøg. Jeg startede ud med meget lavere priser, men der var igen mange andre der sagde at jeg skulle passe på ikke at sælge produkterne for billigt da eventuelle kunder måske ville synes det var for billigt. Man har jo hørt om folk der sætter deres pris lidt op og sælger 1 produkt i stedet for 2 og stadig tjener mere på den måde.
Tak for det, jeg fortsætter min vandring.
-Jens