Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bliver folk ikke på min hjemmeside og kontakter mig?

Side 6 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul.

Jeg kan jo kun takke dig endnu engang.

Jeg går straks i gang med at fjerne punktummerne.

Grunden til at jeg valgte standard-hjemmeside er fordi jeg mener at det er mit niveau ligenu.

Jeg laver måske "koreanske biler" , men de sælger jo også selvom de ikke er særligt specielle.

Det er fantastisk som du kommer med gode ideer. Du må endelig sige til hvis der er noget jeg ikke må anvende.

Tak for den STORE hjælp.

-Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:20

Hej switch

Tak for det. Du har helt ret.

Jeg har også deltaget i en debat herinde hvor jeg netop stillede spørgsmålet om hvorvidt man skal glemme at lave sine hjemmesider fra bunden og anvende fx wordpress i stedet.

Der er mange der gør det og det er billigere for kunderne, men ikke 100% unikt. Til gengæld er der taget højde for seo osv., så man skal egentlig ikke arbejde så meget for at komme frem over isen.

Jeg tror jeg laver en ny hjemmeside i Wordpress eller Joomla til mig selv og glemmer at jeg har en uddannelse i faget.

Det er nok alligevel vejen frem. Hvis man kan finde ud af det.

Mine priser var mere et forsøg. Jeg startede ud med meget lavere priser, men der var igen mange andre der sagde at jeg skulle passe på ikke at sælge produkterne for billigt da eventuelle kunder måske ville synes det var for billigt. Man har jo hørt om folk der sætter deres pris lidt op og sælger 1 produkt i stedet for 2 og stadig tjener mere på den måde.

Tak for det, jeg fortsætter min vandring.

-Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:25

Forøvrigt har jeg lavet den hjemmeside med bilerne til en gut der hedder Brian, så der må jeg jo have ramt plet ;-)

-Jens

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:30

Hej igen.

Jeg ville bare sige til dit link til webdesigngoogle at det jo ikke er webdesign jeg prøver at konkurrere med, det er min programmering bag designet.

Tak for linket, jeg undersøger det nu alligevel.

:-) Jens

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 00:38

Hej,

Poul Madsen:
Dine priser kan skræmme! 6995 kr er måske ikke dyrt, men er stadig mange penge, så det bliver endnu værre, når der står 14995 kr! Du kan skrive noget om "kontakt os/mig for et tilbud". Jeg vil nok anbefale dig at kigge lidt omkring her på Amino og se, hvor prislejet ligger.

Jeg er meget enig med Poul her, jeg tror måske de kan skræmme, så du slet ikke får fat i dem i tlf. eller andet... Jeg siger ikke dine priser er for dyre, for det kan jeg ikke vurdere som sådan, men hvis du måske ville tage udgangspunkt i at en hjemmeside gerne skulle få dine kunder til at kontakte dig, så synes jeg du skal prøve at arbejde lidt med AIDA modellen som udgangspunkt... som en slags tragt >

• Attention
  • Interest
  • Desire
  • Action

Læs lidt op på det evt. og e om du kan få kunderne ned i "tragten"

Hvis du vil arbejde med priser, ville jeg måske gøre det mere i case stil.... en sådan løsning kostede firmaet kroner xxx. En standard side til de priser, afskrækker nok også mig lidt.... der er så meget andet standard til billige penge... WP kunne være en af dem.. Som også nævnt vil jeg gerne føle mig speciel når jeg markedsfører mig... det kan være den er standard for dig fint nok, men kunderne vil være specielle...

Jeg mener også du skal lave en side der hænger mere sammen farvemæssigt.... umiddelbart har jeg ikke rigtig lyst til at læse videre ( Hvor vi så allerede er ved AIDA Attention delen.... Du har brøkdele af et sekund til at opnår "Stopeffekt" hos brugerne på nettet, kan du ikke det kan du godt glemme resten af en AIDA eller anden kommunikations model. First things first.

Jeg synes du har fået mange gode råd og arbejde med.... så det kan sagtens blive rigtig godt......

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 00:44

Jens Andersen:
Jeg tror jeg laver en ny hjemmeside i Wordpress eller Joomla til mig selv og glemmer at jeg har en uddannelse i faget.

Lyder godt for (Undskyld) det ser godt nok håbløst ud med din side nu. Og de priser, det ville være det samme som at sælge sin Skoda fra 1980 til priserne idag og sige at den er up-to-date..Skype-Wink

Og din makkers hjemmeside ( http://getyourown.dk/produkter.php?pro_id=9 ) kunne du ikke få ham til at lave en side også. Hans side er dårligere end din..Hænger slet ikke sammen..  Jeres sider ligner noget der har stået stille i 10 år;

Og så er du vist den eneste der mener at man kun skal tage backup 1 gang om året, så hvis du bilder dine fremtidige kunder det ind, sååååå er det ikke pænt synes jeg. 

held og lykke fremover

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 00:52

Jens Andersen:

Hej igen.

Jeg ville bare sige til dit link til webdesign på google at det jo ikke er webdesign jeg prøver at konkurrere med, det er min programmering bag designet.

Tak for linket, jeg undersøger det nu alligevel.

:-) Jens

Hej, Ok det synes jeg så at du skal gøre meget mere ud af at forklare på din nye side, at du ikke er designer med programmør og udpensle hvad det er man skal bruge dig til og hvad du kan. Og så finde en designer at samarbejde med.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kim Dolleris:
Jojo, men nu er vi jo alle forholdsvis voksne mennesker der ikke behøver en kugle af bobleplast om sig.

Måske er det mig som er lidt gammeldags og umoderne :-) men at bruge udtryk som "lordt" og "sindsygt grim" er efter min mening ikke i orden i en saglig debat. Manden beder om hjælp fordi han har et problem. At bruge ovennævnte udtryk er ikke konstruktiv og det er i alle tilfælde ikke særlig motiverende. Så med mindre du ønsker at demotiver Jens lad dog være med at bruge de udtryk.

Heldigvis har der været flere saglige svar og Jens virker som en der ikke lader sig slå ud af umodne bemærkninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg er meget enig med mange af de kommentarer der er givet tidligere i tråden, men synes der er nogle punkter der ikke er blevet sagt endnu (ellers har jeg skimmet lidt for hurtigt) :-)

Når jeg kommer ind på din side bliver jeg forvirret. Jeg ved ikke hvor jeg skal starte med at læse...  Der er ikke noget der springer mig i øjnene, måske lige ud over manden der står bag WWW, men der er intet tekst. Så jeg kan ikke rigtig komme videre derfra.

Du skriver tidligere at du ikke har ret mange penge at bruge... Efter min mening burde du samle en håndfuld penge du kan undvære i nogle måneder og smide dem i websitet. Derefter lave et stort fedt banner midt på siden hvor der står at jeg kan spare 40% (eller whatever) midt på forsiden. Det tager mig så til en side hvor jeg kan læse en velstruktureret tekst om produktet, muligvis med nogle illustrationer og et par referencer i margen.

Min egen løsning da jeg stod og skulle have en profilside for mit eget firma blev at købe et template hos ThemeForest, da jeg ikke har den fjerneste ide om hvordan man laver flot grafik, og heller ikke lige stod med pengene til en grafiker.

Men spørg dig selv, hvis du kom ind på din side, ville du så købe en hjemmeside der? Der er ikke blevet brugt penge på siden (og det kan man se med det samme), så hvorfor skulle andre lægge penge i din virksomhed.

Få nogle flotte referencer og byg din side op omkring dem.

Det blev lidt usammenhængende, men det var lige hvad jeg kunne komme på ;-)

Good luck!

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 09:00

Peter Skouhus:

Kim Dolleris:
Jojo, men nu er vi jo alle forholdsvis voksne mennesker der ikke behøver en kugle af bobleplast om sig.

Måske er det mig som er lidt gammeldags og umoderne :-) men at bruge udtryk som "lordt" og "sindsygt grim" er efter min mening ikke i orden i en saglig debat. Manden beder om hjælp fordi han har et problem. At bruge ovennævnte udtryk er ikke konstruktiv og det er i alle tilfælde ikke særlig motiverende. Så med mindre du ønsker at demotiver Jens lad dog være med at bruge de udtryk.

Heldigvis har der været flere saglige svar og Jens virker som en der ikke lader sig slå ud af umodne bemærkninger.

Men Peter det er jo ikke et persoligt angreb. Det er ord brugt for at understrege en holdning. "Lort" er måske ikke for heldigt et ord - det kan du have ret i.

Generelt synes jeg at mange mangler selvkritikken. Det er jo nogle gange X-faktor om igen herinde. Og nogle gange kan der være brug for kniven - ikke guleroden. Specielt hvis man selv stiller op til audition.

Der var også en for et par uger siden der fik en god konstruktiv kritik på et meget tørt og gråt site hvorefter personen lavede det hele om til juletema med nisser og små hjerter og spurgte på kritik igen. . . . suk! Det kan være svært at holde noget sagligt når udgangspunktet langt fra er.

Jens kan sætte sig i et hjørne og græde eller hoppe på og tage tyrene ved hornene (som det ser ud til han gør ;)). Hvis det her er noget han virkelig gerne vil er der masser af kurser, bøger, seminarer, webinarer etc etc etc…

----

Selvom det ikke lyder sådan i denne tråd - er jeg faktisk overordnet et positivt og optimistisk menneske.

God dag.

:) Kim

Side 6 ud af 10 (97 indlæg)