Du skriver: Jeg kan lave dig en ny hjemmeside eller forbedre og fremtidssikre hjemmesiden for dig eller din virksomhed. Det kan godt være du kan lave en ny hjemmeside til folk, men det at skrive at man kan fremtidssikre noget, det er det dummeste man kan skrive. Ingen kan lave noget der er fremtidssikret. Og du, jeg og andre er de mindst fremtidssikrede, da vi med sikkerhed alle dør før eller siden. Du skriver Køb en bedre webløsning her hos mig. Det er jo noget du ikke kan garantere, hvorfor det som salgsparameter er øregas og ikke brugbart. Du skriver: En hjemmeside med CMS gør det nemmere for dig at holde styr på kunder og produkter Det er helt forkert generelt set. Et Content Management System er et system der gør det lettere i almindelighed at redigere indholdet på siden. Der findes så mere eller mindre avancerede CMS, men billige CMS er ikke normalt udviklet til at holde styr på kunder eller produkter. Du skriver Du sparer penge med en Serviceaftale gennem JA/S Hjemmeside fordi du sparer en masse tid på hjemmeside opdatering og vedligeholdelse af hjemmesiden generelt. Det er et postulat, for hvis man har en hjemmeside man ikke opdaterer og som ikke behøver opdatering, så sparer man hverken tid eller penge. Du skriver Med en Serviceaftale har du en personlig kontakt med JA/S Hjemmeside Sprogligt uforståeligt. og endnu en sprogbøf En hjemmeside hjælper dig med at skabe opmærksomhed omkring produktet. :::::::::::::::::::::: Ovenstående er bare fra forsiden. Og at kalde det JA/S er direkte misvisende, og giver associationer til at det er et kapitalselskab hvilket det ikke er og det er ikke lovligt. |
Hej Mauran.
Det er ok at du mener at siden er grim, det er jo en smagssag. Grå er ellers en farve mange professionelle bruger som farve på deres hjemmesider.
Jeg har set rigtig mange sider der har et galleri/slideshow på forsiden for at vise deres referencer frem, men det kan da godt være at det er en dårlig idé?
Jeg kan godt kode en blog selv, jeg har bare ikke haft tid endnu. Og jeg ville prøve mig frem med blogger da jeg havde hørt fra forskellige at det er et udemærket sted at have en blog, da google administrerer det og måske derfor ville sætte en blogger blog højere end nogle andre blog systemer? Det ved jeg stadig ikke om er rigtigt, men det var da nemmere at få adsense igang.
Jeg havde faktisk stylet mine links, men der var noget der drillede så de "hoppede" lidt, derfor lavede jeg dem om så de bare er normale men passer til logo.
lysegrå, mørkegrå og blå og grøn er da ikk helt gale farver til en hjemmeside i min bog, men det giver selvfølgelig ikke WAUW FACTOR.
Tak for kritikken, jeg bruger det jeg kan.
-Jens