Lige pt. er der både Moneybookers (som virker med dankort !?) og også PayPal.
Der er ansøgt om aftale med NETS så jeg kan få det hele med en (i mine øjne) ordenlig løsning på betaling.
Hvorfor er det dårligt at henvise til folks bedømmelser der har købt på siden? Jeg troede det gav en lille smule sikkerhed, for der er jo ingen som hindre folk i at skrive noget dårlig om en shop, hvis de har haft en dårlig oplevelse.
Hvor ville den passe bedst? Der er så mange bokse i forvejen synes jeg.
Skal du ikke spekulere så meget over så længe de er relevante. Men man kan måske med rette have den indstilling, at det er begrænset hvor tit du kan sende nyhedsbrev med så få varer, og dermed mister det lidt af pointen hvis folk tilmelder sig noget hvor de ikke får noget.
Men jeg ville placere TrusPilot under tilbud, og over kontakt os. Hvis folk vil i kontakt skal de nok lede efter det.
Og udnyt nu bredden i dine grafiske elementer. Dit knaldtilbuds image er for lille.. var det 380*390 eller deromkring.. Lav det istedet 530*288 og udnyt det til kanten.
Fjern eventuelt noget af al brødteksten, som ingen alligevel generelt læser :)
Men jeg ville placere TrusPilot under tilbud, og over kontakt os. Hvis folk vil i kontakt skal de nok lede efter det.
Og udnyt nu bredden i dine grafiske elementer. Dit knaldtilbuds image er for lille.. var det 380*390 eller deromkring.. Lav det istedet 530*288 og udnyt det til kanten.
Fjern eventuelt noget af al brødteksten, som ingen alligevel generelt læser :)
Jeg går straks igang og fjerner noget af al teksten også.
Det glæder mig at se at det går med siden. Jeg har et par idéer:
1. Hvad med f.eks. at have Danmarks største udvalg af BT keyboards til iPad? Jeg skulle købe et her for en månedstid siden og det lykkedes mig ikke at finde noget der ramte mig særligt meget, så jeg endte med at købe et logitech i Elgiganten. Der var simpelthen ikke nogen sider som havde ordentlige iPad keyboards i DK...
2. Registrer dig på company-care.com og betal de 1000,- og få dig lavet et logo, og evt. nogle af de andre produkter de har. De har, hvis man betaler 1000,-, yddelser for 25.000 kr ved deres partnere. Et firma giver et logo som overhovedet ikke ser dårligt ud. Værdien er 2000,- som man får gratis (+1000,-)
3. Få et ordentligt template fra f.eks. Templatemonster.com . Jeg har selv leget med presta engang og det er ikke muligt rigtigt at finde et ordentligt tema uden at betale, og templatemonster har en rigtig god kvali.
Det er ærveligt, men jeg må nok indrømme at din side ser så uproffesionel ud, at jeg simpelthen ikke har lyst til at handle med dig... :( (hvis jeg var kunde og bare surfede rundt)
Du bliver nødt til at have noget blikfang i form af noget javescript banner agtigt noget på forsiden. Husk på, du har kun 10-30 sek. At overbevise din kunde om at det er HER at han/hun skal købe sit cover/keyboard/viagra..
It is NOT legal to have these boxes ticked by default. The customer must select themselfes.
And I disagree in putting the TrustPilot in the top middle. Customers are not entering the shop to buy this, and any shop taking focus away from buying in first impression will not succed.
Thankyou for spotting that mistake,
I really appreciate it, I must have let it slip when I was reviewing so many sites on sunday
Out of the 100 that I did review, many were english, and I get the rules mixed up for all the different countries,
I was just suggesting what I thought might help...
But anyways, It is just my honest opinion, the same as in the other 250+ feedback videos I have made