Jeg går straks igang og fjerner noget af al teksten også.
Ved du hvordan man opretter modulet i Prestashop?
Godt at se lidt ændringer, så hvis det var mig så ville jeg fjerne tekster over og under tilbud så din forside i midten kun består af tilbud samt fremhævede varer.
Og så sørg for at få gjort imaget større så det går helt over. Se bredden i mit tidligere indlæg.
Så er der ingen tvivl om hvad du sælger og hvis folk vil læse noget andet, så skal de nok klikke rundt
Godt at se lidt ændringer, så hvis det var mig så ville jeg fjerne tekster over og under tilbud så din forside i midten kun består af tilbud samt fremhævede varer.
Og så sørg for at få gjort imaget større så det går helt over. Se bredden i mit tidligere indlæg.
Er det bedre nu?
Er det den meget i øjenfaldende reklame der skal gøres større?
Er det bedre nu?
Er det den meget i øjenfaldende reklame der skal gøres større?
Jeg synes det er bedre nu, men jeg ville stadig fjerne de 4 liniers tekst...
Man kan så diskuttere om reklamen er cool eller ej, men det er ligemeget hvis den sælger :)
Jeg synes ikke dit logo passer til din side, domæne eller produkter.Tilgengæld er jeg vild med resten af siden der har det rene design, som Apple står for. Dit billede med tilbud fanger godt! Men passer heller ikke rigtigt ind. Send mig en PB og jeg kan give dig en Amino-pris for et logo og evt. et tilbuds billede.