Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til webshop, så siden ikke ligner "alle de andre"?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 40
Fra  MacDesign Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :o)

Jeg vil høre om hvad i synes der kunne være specielt at have af varer på min webshop, så siden ikke bare ligner en af alle de andre webshops der findes med Mac tilbehør og iPhone tilbehør.

Der kommer snart en ting som ingen har, men den vil jeg helst ikke røbe endnu for at andre ikke skal få samme gode idé, inden jeg har fået det lagt op på siden.

Men hvad går i og mangler? Man kan jo blive ved med at købe covers hjem, datakabler mv. men det har alle jo..

Så har i nogle ideer til at gøre siden mere unik?

Siden er: http://www.MacDesign.dk 

Forsat god weekend :o)

Mvh. Robin

Med venlig hilsen
Robin - www.MacDesign.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 09:57

Helt generelt ville et større vareudbud være at foretrække. Der findes 3 størrelser macbook pro og du har et hardcase-cover til kun den éne størrelse?

Det er som om billedkvaliteten på din side er lidt grynet - og det minimerer desværre min troværdighed som kunde lidt allerede der ;( Jeg ville smide en lille pose penge efter en grafiker der kunne gøre jobbet for dig.

Mht. alternative produkter ift andre apple-accessories-shops må jeg nok bare starte med at pointere at det er et svært marked at differentiere sig på. Du har valgt noget hvor du er afhængig af andres produkter - og ikke omvendt hvor andre er afhængige af dine. Så de varer der kommer i udbud til det produkt du er afhængig af - de vil givetvis også havne i dine konkurrenters hænder.

Skulle jeg omend pege på et sted hvor jeg synes MANGE mac/apple-forhandlere har et "hul" i varelageret er det på bluetoothprodukter.

Jeg ville ELSKE at udnytte bluetoothfunktionen i langt højere grad end jeg gør nu på min macbook, men jeg er endnu ikke kommet omkring noget relateret til bluetooth hvor jeg har tænkt "det må jeg bare have" :)

Go lørdag

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Kastrup
Tilmeldt 24. Sep 11
Fra  MacDesign Skrevet kl. 10:08

Du har helt ret ang. vareudbudet på siden, det bliver hele tiden opdateret, grunden til det tager lidt længere tid er at jeg først bestiller nogle prøver og så derefter smider dem på siden hvis kvaliteten er som jeg synes den skal være.

Siden er også ret ny så derfor mangler der stadig en masse varer.

Er der nogle bestemte bluetooth gadgets du tænker på (du må meget gerne skrive en PM på dette).

Men der er bestilt en masse hjem af covers, tasker til både mac og iphone. Jeg er bare en smule kritisk over at bestille for meget hjem af alt for mange forskellige covers, da jeg håber lidt på folk helst vil have noget som er i god kvalitet fremfor en masse kina-varer med glitter osv.. Jeg ved selvfølgelig ikke om det er det som sælger (??) - Så må i ihvertfald meget gerne skrive det. :o)

Men ihvertfald tak for dit input til siden og du må meget gerne skrive hvad du ønsker på siden, har nemlig selv tænkt over det med bluetooth tilbehør men så røg jeg lidt væk fra det igen.

Med venlig hilsen
Robin - www.MacDesign.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 10:18

Robin Z.:
.. Jeg ved selvfølgelig ikke om det er det som sælger (??) - Så må i ihvertfald meget gerne skrive det. :o)

Det ved jeg heller ikke - men lad os hellere vende den om. Du har ret! Hellere kvalitetsbevidste varer og så 'ikke meget andet'. Hvorfor? Fordi en webshop med produkter henvendt til så innovative (innovative = hyppigt opdaterede) produkter er i konstant udvikling. Din butik og det image du bygger op omkring den skal også kunne holde til morgendagens produkter. Og er der én strategi der næsten aldrig fejler hvad det angår så er det ypperste kvalitet - eller ypperste kvalitet til prisen. Altså ikke billige kina-varer af lav kvalitet.

Vedr. om jeg har ideer til bluetooth elementer til macbook faldt jeg selv over denne artikel tidligere på måneden.

:-) Ydermere er det nok en god ide (for at sikre en indkomst) at undersøge hvad topsellere er indenfor branchen lige pt :-) både mht ipad, iphone og macbooks

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Robin Z.:

Hvis du vil have en mere unik side så lad være med et bruge et design der ligner 90% af alle andre PrestashopsSmile

Med sådan et standarddesign ligner shoppen ikke bare alle de andre der sælger det samme som dig, men også alle andre der bruger de der standard Prestashopdesigns.

Fra Kastrup
Tilmeldt 24. Sep 11
Fra  MacDesign Skrevet kl. 13:56

Jeg skriver lige en PM til dig :o)

Med venlig hilsen
Robin - www.MacDesign.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fra Kastrup
Tilmeldt 24. Sep 11
Fra  MacDesign Skrevet kl. 17:59

Hi Phillip,

Thanks alot for the fine review of my webshop.

I have sent you a PM :o)

Med venlig hilsen
Robin - www.MacDesign.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:35

Phillip Dyhr Hobbs:

Hello Phillip

At 1.38 you make a wrong statement.

It is NOT legal to have these boxes ticked by default. The customer must select themselfes.

And I disagree in putting the TrustPilot in the top middle. Customers are not entering the shop to buy this, and any shop taking focus away from buying in first impression will not succed.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:42

Robin Z.:

Der kan gøres mange ting med en standard skabelon fra presta hvis man ved hvordan man ændrer tingene og farverne, så det kan gøres nydeligt.

Men det kræver du sætter dig ind i tingene og leger med det en del. Du kan også lade billederne fylde maks de steder det kan lade sig gøre.

Brug IKKE dankort loge, det er ulovligt, da du ikke tilbyder det, hvis jeg forstår det korrekt derhen at det er paypal du anvender. Og du reklamerer også for moneybrokers... hvem bruger du egentlig?

Og så det trustpilot i midten med link til trustpilot. At føre folk væk fra siden er en sikker måde at få dårligere salgsresultater på.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)