Lån pengene og kom igang. Du spare meget tid og bøvl ved at du selv kan bestemme...
Korrekt, der er dog en hage ved alle ting og flere forskellige synspunkter på alt..
Jeg vil sige at 2 hoveder er bedre end et. Dvs. hvis du har en som du kan stole på vil det være bedre idet du altid kan have brug for ham til lige gennemgå en ide eller hvordan i skal gribe opgaven an..
Yes penge kan du godt låne fra banken, det er dog ikke så let igen som det engang har været. Jeg skulle åbne en virksomheds konto uden at låne penge eller noget, jeg skulle gennem helvede med papire her og der. Finans krisen har gjort alle paranoide :)
Jeg vil dog sige en ting, hvad du end vælger, så giv aldrig op, der vil være tidspunker hvor du ikke længere vil orke og vil smide det hele. Du skal bare klø på og så skal det nok lykkes i sidste ende :)
Fortsat god weekend. Jeg burde gå i seng tror jeg :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
jeg arbejder mere selv så man har en indtægt højere selv og jeg spare og spare du kan jo sagtens komme langt for par 1000 kroner om måneden vis bor billigt og ikke køber nyt tøj konstant og lave lidt mad selv en gang imellem
jeg vil selv og det og derved er det hele mit og ingen gæld da man spare og spare konstant sæt udgifter lavt er tit den måde at have fleste penge på ,til sin iværksættere ide
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows