Jeg ved ikke om der er nogen opskrift på at finde en partner eller om det er nødvendigt. Jeg har dog for længst sandet at jeg har brug for alliancer på sigt. Jeg har i sin tid været webdesigneren, der samarbejdede med en programmør. Det endte i at jeg brugte for lang tid på at bevise i kode hvad der kunne lade sig gøre af vigtige ting eller ej. Det resulterede i at jeg selv blev programmør. Seneste er jeg så sjovt nok endt i at være programmøren, der har fundet den superdygtige grafiker, men må erkende at det bare ikke er tiden for vedkommende. Jeg må så tilbage til min designer-rolle, men er sgu temmeligt rusten der. Mit forslag er at gå efter lavt-hængende frugter og servicere et meget snævert segment med et problem du ved du kan servicere bedst muligt alene. Når du får lidt flere penge til at investere i andres ressourcer kan du begynde at hyre andre/udlicitere. Ad den vej kan du måske være heldig at finde en partner(e) igennem tiden. Men det er klart, at jo vigtigere det er for dig at finde en partner, jo vigtigere er det måske at gøre dig tanker om hvad det er du kan tilbyde og kommunikere det ud - udover at gøre dig tanker om hvilke egenskaber en partner skulle have for at jeres 1+1 bliver til mere end 2. |
Hvordan finder jeg en partner?
Sparetips på Sparefeber.dk