| 
                             Er sikker på det ikke er sidste gang du kommer i medierne - langt fra.  | 

Tusind tak. Det er skønt at se hvordan tingene lykkedes, og ikke mindst hvor de spreder sig fra en nyhed på Alt om Data til forsiden af Jyllands Posten.
             Debat

| 
                             Er sikker på det ikke er sidste gang du kommer i medierne - langt fra.  | 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
| 
                             Tusind tak. Det er skønt at se hvordan tingene lykkedes, og ikke mindst hvor de spreder sig fra en nyhed på Alt om Data til forsiden af Jyllands Posten.  | 

| 
                             Meget imponerende Casper, det må virkelig trække noget trafik i hus! Mvh Asger  | 

| 
                             Ja. Det er spændende at se Google Analytics Live lige nu :-)!  | 

| 
                             Det er vel endnu mere spændende at se statistikken hos Adservice (eller hvem du nu bruger)? :D  | 

| 
                             Narhh. Der er kommet pokkers mange kliks, men sådan indtjeningsmæssigt er det ikke fordi det er nogen unormal dag.  | 

| 
                             | 

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
| 
                             Jeg har skrevet lidt her : http://xxxxxxx.dk/?x=5  | 

| 
                             ahh det forklarer brevet forleden dag ;) Glimerende metode må jeg sige :)  |