Artiklen om min webservice www.tv-pakker.dk er den pt. den mest læste på fpn.dk ! |
- Der er vel ikke andet at sige .....
Artiklen om min webservice www.tv-pakker.dk er den pt. den mest læste på fpn.dk ! |
|
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Overhovedet ikke. Artiklen har en super eksklusiv plads, i forhold til hele wensitet. Den er - så vidt jeg kan se synlig på alle sider. |
Nu nr. 3 mest læste på JP.dk :-)! |
Fedt! Det er super godt gået, og så vidt jeg kan se, så tror jeg også, at artiklen fremhæves uanset hvor på fpn.dk du befinder dig |
Ja! Hvis jeg lige kan vippe artiklen om svenske BH'er af pinden, så ligger den som mest læst på hele JP Medier :-)! |
Man ved det er et godt indlæg når man læser det + alle kommentarerne. Hvis du kunne være interesseret i noget mersalg på nyesokker, så tror jeg vi kunne lave en god aftale til dig hos Youmeshopping.dk, send evt. en pb hvis det har interesse |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Det er simpelthen super klaret især når kigger på de nyheder du slår stort tillykke med det |
Tillykke med omtalen - og tak for at dele ideen! Det virker jo egentlig simpelt, men ser da ud til at være utrolig effektivt? Det skal bestemt afprøves. :) |