Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Bedste placering af link i tekst er hvor?

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi laver da bare endnu en test, Kim :-) Jeg vender tilbage med resultatet, når det foreligger.

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 17:07

Sådan der:)

Thomas, i din bog nævner du noget om at google ikke altid syns så godt om at der er en større samling links i bunden af siderne. Er det korrekt husket.

Og så kunne du måske også svare på hvornår der bliver søgeordskanibalisme.

Jeg har jo en primær side der handler om sportsmassage, men jeg har også en blogside hvor det ordet sportsmassage indgår i. Hvordan styrer man det helt. Er det ved at nøjes med at linke fra blogsiden til sportsmassage-siden eller kan det ikke helt undgås at de æder lidt af hinanden?

Endnu engang mange tak

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:38

Rasmus Ramskov:

Sådan der:)

Thomas, i din bog nævner du noget om at google ikke altid syns så godt om at der er en større samling links i bunden af siderne. Er det korrekt husket.

Og så kunne du måske også svare på hvornår der bliver søgeordskanibalisme.

Jeg har jo en primær side der handler om sportsmassage, men jeg har også en blogside hvor det ordet sportsmassage indgår i. Hvordan styrer man det helt. Er det ved at nøjes med at linke fra blogsiden til sportsmassage-siden eller kan det ikke helt undgås at de æder lidt af hinanden?

Endnu engang mange tak

Næ - de såkaldte boilerplate links har aldrig været så heldige, og efter Panda er de nok endnu mindre heldige.

I SEO-LEX er det faktisk ret indgående forklaret, og ellers vil jeg mene, du kan hente lidt yderligere her: Søgeordskannibalisme.

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 18:18

Thomas Rosenstand:
I SEO-LEX er det faktisk ret indgående forklaret, og ellers vil jeg mene, du kan hente lidt yderligere her: Søgeordskannibalisme.

Tak Mr T.

Ja jeg har vist ingen undskyldning. Det er det der med grundighed og masser af tid, for nu har jeg læst det du har skrevet igen, og skal bare gå min side igennem endnu mere minutiøst.

Det giver jo indlysende og god mening.

Jeg har som tidligere nævnt brugt hjælpeprogrammet website auditor fra link-assist.  Det siger dog tit at mit keywordprominence er for stort, altså at de gerne vil have jeg rykker det længere væk fra start af sætningen. Jeg vil nu prøve dit råd af om at lade det være først i pagetitle.

Til sidst... jeg skal altså ikke være bange for at lade de samme keywords indgå i forskellige artikler på forskellige sider, bare jeg er omhyggelig med at det er korrekte ankertekster der peger på bestemte sider, så google ved hvilke sider er de vigtigste på forskellige keywords.

Tænker det det kun er godt med en blog hvor jeg har skrevet en masse om sportsmassage som linker til min primære side om sportsmassage med en ankertekst indeholdende sportsmassage lige som her.

Men jeg skal så huske at jeg ikke må bruge ordet sportsmassage i bloggens pagetitle?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 18:52

Thomas Rosenstand:

Vi laver da bare endnu en test, Kim :-) Jeg vender tilbage med resultatet, når det foreligger.

Cool, det er stort af dig.Yes Det undre mig bare i forhold til det eksempel jeg har skrevet.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Ramskov:
Men jeg skal så huske at jeg ikke må bruge ordet sportsmassage i bloggens pagetitle?

Det må du skam gerne - men sørg for kun at have én URL, hvor ordet er det første i titlen. Det gør det nemmere for Google at fastslå, hvilken af de flere sider om emnet, der er den "rigtige".

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 13:17

5 stjerner her fra :)

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:11

Første opfølgning: Der er placeret et link, og det link har en absolut unik "title" koblet på. URL med linket på er indekseret, og det er crawlet adskillige gange de sidste 36 timer. Teksten dukker op ved søgning på den i Google, men indholdet i title tag er stadig ikke at finde på Google.

Da hele og dele af teksten kan findes på Google, kan vi i hvert fald allerede nu konkludere, at indholdet i title tag på linket IKKE regnes som en del af content på siden. Vi er nødt til at give det mere tid, før vi (nok engang) kan konkludere, at title tag heller ikke bærer ankertekstværdi videre (medmindre vi tager fejl selvfølgelig).

P.S.: Hopper snart i en flyvemaskine for at flyve til DK og tale på DM11 i Holstebro, så jeg er lidt ustabilt online de kommende dage.

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 08:03

Thomas Rosenstand:
Da hele og dele af teksten kan findes på Google, kan vi i hvert fald allerede nu konkludere, at indholdet i title tag på linket IKKE regnes som en del af content på siden. Vi er nødt til at give det mere tid, før vi (nok engang) kan konkludere, at title tag heller ikke bærer ankertekstværdi videre (medmindre vi tager fejl selvfølgelig).

Så forstår jeg det ret så ER værdien af title tag netop at det kan gøre brugeroplevelsen bedre og ikke ikke andet.

God tur.

Rasmus

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:25

Rasmus Ramskov:

Så forstår jeg det ret så ER værdien af title tag netop at det kan gøre brugeroplevelsen bedre og ikke ikke andet.

God tur.

Det vil altid være brugervenligt - ja. Og der er stadig ingen, der kan dokumentere, at det skulle hjælpe på andet end det. Men det skader med absolut garanti ikke.

Tak - jeg skal flyve fra 29 graders varme i dag til 2-3 grader på den jyske hede i morgen. Brrrr....

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)