Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på webdesigner.dk, hvad synes i?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Ikke vild med dit logo. Hvad har ørnen med noget at gøre?

Han er ørn til sit arbejde :)

Går ud fra, at du joker, he he! Wink

Hvis det er tilfældet, synes jeg dog, at det er lige lovlig søgt. I hvert fald ikke min stil. Men som nævnt: Det var vel en lille hurtig, humoristisk bemærkning fra din side. Smile

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Webdesigner.dk handler om at lave sig egen hjemmeside og skabe en ekstra indkomst online...

"spread your wings and fly"... Big Smile

Når det kommer til logoer så ses det jo tit at det ikon der bruges i et logo ikke direkte har noget med med virksomheden at gøre. Det handler mere om genkendelighed og den association man har tilknyttet logoet.

Kig f.eks. på Telenors logo, Nike, Maersk etc.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

TT Tekstforfatter:

Ikke vild med dit logo. Hvad har ørnen med noget at gøre?

Han er ørn til sit arbejde :)

Går ud fra, at du joker, he he! Wink

Hvis det er tilfældet, synes jeg dog, at det er lige lovlig søgt. I hvert fald ikke min stil. Men som nævnt: Det var vel en lille hurtig, humoristisk bemærkning fra din side. Smile

Dbh

Thomas

Korrekt det var en joke :) ikke fordi jeg ikke siger at personen ikke er god til sit arbejde, det er bare logoet den sad lige til en højre :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

@Thomas Hvad er det egentligt du ikke kan lide ved logoet, altså ud over det er en ørn?

Vil også gerne høre hvad i andre synes om logoet?

Jeg er ligesom med hjemmesidedesignet åben for forslag til ændringer. Og tusind tak for jeres tid Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

@switch: Det er egentlig ikke fordi, jeg ikke kan lide logo'et. Jeg forstod bare ikke, hvad ørnen havde noget med jeres budskab at gøre. Men jeg tror sgu heller ikke, at det har nogen videre betydning for, hvor mange kunder I kan få, hvis I er dygtige til jeres arbejde. Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Århus
Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Fra  MinAdvokat.dk Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er blevet et pænt site - well done.

Hvis du vil have lidt konstruktiv kritik omkring småting, der kunne løfte sitet, så...:
1) du bruger for mange skrifttyper. Fremstår rodet.

2) du mangler at gennemtænke, hvad du vil med de grafiske elementer - der er ikke en rød tråd. Farverne i navigationen og palette-ikonet leder tankerne hen på kreativitet og design - fint.
Træet bryder den tanke - ligesom globussen osv. Fremstår rodet.

3) Hvis du absolut VIL have et ikon i dit logo, bør du vælge et, der understøtter dit designbudskab - hvad en ørn ikke gør. Du er ikke Nike;-)
Dit grafiske logo er da rigtig pænt som det er - uden fugle.
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
det nye design er da helt klart fedest,dog syntes jeg baggrundsfarvn er en anelse mørk,men super flot ser det ud.
Side 3 ud af 3 (27 indlæg)