Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på webdesigner.dk, hvad synes i?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:32

Well, first of thanks for you video comment, but you do realise that this post is about my new design?

I know this is a great domain name and selling it for 10.000,- would make absolutely no sense to me. The concept of the website and the domain is worth much more to me...

Before, I used the domain name for my freelance webdesign company which was doing great. I am a webdesigner myself. Now I am making affiliate and adsene my main income and a passive income...

A newsletter will maybe come, but then again I want all of my websites to be as passive as possible...

About the design looking like a templelate, well it is and a seo optimized one, I made it myself (and the CMS) and use it on other sites as well...

And yes I could be much more aggresive about the placement of the adsense ads, but having adsense on a page with other stuff is all about balance...

Have a great day Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:37

@Jakob Nissen Jeg har været over de forskellige muligheder i forbindelse med knapperne og kom frem til at sådan som de er nu, har den bedste balance mellem tekst størrelse og beskrivelse af hvor knapperne fører hen. Så de bliver nok som de er Smile

Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 15:51

For en uges tid siden fik jeg det nye design online på webdesigner.dk og jeg valgte lytte på jer og ændre baggrunden for tekstområdet til hvid. Det kom til at passe ret godt og gør at hele siden ikke bliver for mørk.

Umiddelbart har alene ændringen af designet sørget for at min bounce rate er faldet med ca. 10 %, det i sig selv må siges at være ganske pænt. Antallet af sidevisninger pr. bruger er på vej op så alt i alt må det nye design siges at være en succes.

Arbejder nu på de sidste detaljer og på at få skrevet nogle flere tekster. Jeg har også lavet logo, men det poster jeg lige lidt senere når det er helt færdigt. Smile

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:56

Helt klar den nye.. Den giver meget mere kreativitet til den besøgende idet han/hun vil lave en hjemmeside..

Godt gået

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:16

rigtigt rigtigt flot siden super tillykke med det Big Smile

kunne selvfølgelige være lidt grafik mv. der forklare hvordan uploader en wordpress side lige når man skal kikke der eller der ,det er svært at skrive på skrift sprog

hvad kunne derved arbejdes med

• lyd på siden
  • video på siden
  • grafik på siden
  • mere tekst  på siden

i alt passer dog designe meget bedre nu det er simpelten super Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 17:31

Hej switch.

Rigtig flot side! Yes

Dog er jeg stadig ikke vild med din navigationsmenu, men sådan er vi jo forskellige. :-)

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 17:58

Tak skal i have alle sammen Smile

Så fik jeg også lagt sidste hånd på det nye logo - skal bruges til tryk på t-shirts i første omgang. Starter nok med at bestille et par t-shirt i sort og hvid og måske nogle hætte trøjer hvor logoet så bliver broderet i guld Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:01

Hyggelig og behagelig hjemmeside at se på. Men ikke en, der får mig til at tænke, at jeg skulle bruge dig til et super-lækkert design.

Ikke vild med dit logo. Hvad har ørnen med noget at gøre?

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke vild med dit logo. Hvad har ørnen med noget at gøre?

Han er ørn til sit arbejde :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)