Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for noget hjælp omkring SEO

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 2 webshops bygget op omkring Wannafinds hosted shop.

Den ene shop ligger super godt på Google i mange kategorier men kan selvfølgelig altid ligge bedre.

Den anden shop halter noget efter men blev også total renoveret (efter overtagelse fra tidligere ejer) 1/6-11.

Jeg har en SEO rapport liggende på shop nr. 1 - udarbejdet af 3C for 1 år siden, men jeg har simpelthen ikke tid og forstand på at gøre noget ved tingene.

Jeg har én til at hjælpe mig med Adwords, og han mener jeg kan komme til at ligge endnu bedre og dermed få langt flere salg. Skal dog sige at jeg lige nu får 32% af mine besøg fra Google organisk og har en konverting på 5%, så jeg vil mægtig gerne have flere besøg fra Google organisk :)

Hvordan kommer jeg videre med dette SEO? Nogen som kan hjælpe, eller er det totalt umuligt, når jeg har en "standard" shop, som jeg ikke kan ændre ret meget i. 

Hvad ligger prislejet på for sådan noget, og kan rapporte bruges, når den er så gammel, eller??

Skal måske lige tilføje, at jeg lever af mine shops, men jeg har ikke umiddelbart råd til KÆMPE investeringer. 

På forhånd tak

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:46

Hej Lady 1

Du kan starte her: SEO-LEX. Der kommer du ganske langt i forståelse og værktøjer til at gøre noget selv.

Rapporten kan sagtens bruges, hvis de fejl og mangler, der er påpeget i den, stadig er på din shop. Det ved du faktisk bedst selv ud fra devisen: Hvor meget har du ændret, siden den blev lavet?

Søgemaskineoptimering kan koste alt fra få tusinde kroner til både 5 og 6 cifrede beløb. Det afhænger helt af opgaven, konkurrencen og geografien. Få dig et par tilbud baseret på en beskrivelse af din situation, marked, konkurrence og platform, som du leverer til de SEO firmaer, du vil have tilbud fra.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:47

et links til hvilken shop kunne hjælpe rigtigt derved lettere at give feedback hvad du kan gøre af forbedringer ved siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:55

Du kan gøre rigtig meget selv, men hvis du ikke har tiden, ja så er det jo ikke nemt.

En rapport med 1 år på bagen, ville jeg personligt kun bruge som "hvordan så det ud fra 1 år siden".

I dag vil du formentlig ikke kunne bruge den til noget synderligt. Selvom du måske ikke har foretaget dig synderlig på seo området, ja så har google ændret sig -og du har sikkert fortaget dig meget, der vil påvirke dine ranking resultater f.eks lang nye produkter i shoppen m.m.

Prisen er svær at sige noget om, men du behøver ikke smide 50.000 for at se gode resultater.

Jeg vil i øvrigt mene der kan optimeres meget, hvis du kun modtager 32% af din trafik fra organiske resultater, det er meget lavt. Så enten hamre du voldsomt meget af på adwords og ranker elendigt, eventuelt har du meget irrelevante titler på dine sider, eller også er det ganske enkelt forkert, at du kun får 32% den vej.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 11. Jul 07
Skrevet kl. 21:56

Jamen ok, så må jeg jo hellere springe ud :) Bemærk jeg har ikke brug for kritik af design medmindre man er interesseret i at hjælpe mig. Er udemærket klar over at shoppen kunne være meget flottere. Lige nu vil jeg dog bare gerne ligge bedre på Google. Så tager vi det andet senere :)

Det drejer sig om Lillemille.dk og Babadut.dk 

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 22:09

Sender dig lige en PM.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:11

Der kan laves rigtig meget!

Noget af det første du kunne overveje, var at få titlen på din forside ændret.
Det kan du sagtens selv gøre og det vil give dig langt bedre ranking, hvis du gør det på den  rigtige måde.

Det samme gælder din beskrivelse.

læs her: http://www.seoportalen.dk/seotools/analyse/metatag.htm

Det bør overveje at få set nærmere på...på alle dine sider. Ja og 50 andre ting.

Men hvis du intet har af kendskab til SEO, vil jeg klart forslå at du køber dig en af grundbøgerne om emnet, eller ganske enkelt betaler dig fra en analyse med tilhørende ændringsforslag til implementering.

Hvis du allerede nu ved, at du ikke får gjort mere ved det,så er en bog jo kun en udgift. Så vil jeg klart anbefale dig at købe dig til ydelsen...den vil du hurtigt få igen via øget omsætning.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:16

lige hurtigt grundting der kunne gøres 

Giv alle billeder titler og tags derved en chance for de findes i google billedet søgning.

udnyt google viser op til 67 tegn i titlen og du ligger nummer 1 ligevel hvad med dette ord sats på nogle andre ord i titlen , hver underside unikke titler og lav den mere sigende end det på siden lige nu.

tekst viden på siden afgørende jo mere tekst der omhandler jeres produkt jo bedre husk dog siden skal være stadig overskuelig 

interne links 

hver gang et kerne ord nævens linker du til en grundside der omhandler dette emme denne side starter med h1 .

amino.dk har lavet det som en wiki side , du kan også lave en mini ordbog , hvor du ligger nogle blog indlæg eksempelvis, husk tekst er vigtige for det ord google bruger

god i ide med grundviden før vælger nogle viden er magt husk læs søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

og af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 11. Jul 07
Skrevet kl. 22:18

Jamen der er ingen tvivl om at jeg ikke har tiden til at gøre noget selv. Jo, jeg kan sagtens ændre overskrifter m.m. men research har jeg ikke tid til. Det er et lille enkeltmandsfirma med 2 shops, og der er kun 24 timer i døgnet :)
Jeg er klar til at betale for folks ydelser ingen tvivl (af samme årsag har jeg folk til adwords), men jeg vil nødigt betale mere end nødvendigt. Hermed ment at jeg ikke ønsker at blive røvrendt. Derfor modtager jeg gerne anbefalinger og selvfølgelig henvendelser fra jer, som evt. ønsker at træde til :) Så må jeg bare håbe, at jeg kan gennemskue, hvem som er bedst til pengene ;)

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)