Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstudiedel på Muuv

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har længe haft en side kørende, www.muuv.dk. Siden har hidtil være udelukkende for privat musikundervisning, men nu har vi også lanceret en "Selvstudie"-del.

Så nogle spørgsmål jeg evt. kunne tænke mig svar på var:

• Hvad synes i om idéen?
  • Er det sat fornuftigt op?
  • Virker informationen let tilgængelig?
  • Hvad synes i generelt om siden som helhed nu?

Håber på at få lidt god konstruktiv feedback :)

Gå direkte til Selvstudie på Muuv.

Med venlig hilsen
Glen Michaelsen

Trommeundervisning på Muuv - Tjek det ud!

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:15

Hej Glen,

Det lyder spændende. Jeg kunne faktisk godt tænke mig at lære at spille klaver - men privatundervisning er forholdsvist dyrt. Skal selvstudiet ikke koste noget? Altså for udlevering af materiale? Det kræver dog at de selvstuderende har adgang til et klaver.

Jeg har ikke meget forstand på musik, og jeg kunne let og elegant navigere rundt på siden og se hvad i tilbyder.

Men hvis man eksempelvis klikker sig ind på Selvstudie -> Klaver -> Akkorder, og herefter trykker Tilbage, så går den helt tilbage til oversigten over alle instrumenterne. Jeg troede faktisk at jeg ville komme tilbage til Klaver-præsentationssiden.

Det er en rigtig fin simpel side.. Du vil selvfølgelig godt kunne gøre den mere "livlig" ved at f.eks. lave en header - et topbanner, med nogle forskellige instrumenter/glade elever el. lignende. Det er en svær balance, fordi der heller ikke må være for meget, og heller ikke for lidt.

Jeg håber du kunne bruge mit svar til noget! :-)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 09:28

Hej Henrik,

Selvstudie-delen skal være gratis for alle og ja det kræver selvfølgelig at man har adgang til instrumentet man ønsker at starte med.

Ja kan sagtens følge dig mht. "Tilbage" knappen, der må jeg lige finde en god løsning så det giver mening.

Mange tak for den fine feedback og den konstruktive kritik, det bliver helt bestemt taget i betragtning :)

Med venlig hilsen
Glen Michaelsen

Kvintcirkel, hvad er det? Find det på Muuv! 

Glen Michaelsen

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 09:48

Godt initiativ, som kan række langt, hvis du har de store ambitioner på plads. Du kan fx lave udbyggede instrument-skoler til hvert instrument med undervisningsvideoer m.v., der gennemgår alt fra bunden af. Får du det op på et betydeligt niveau vil du med god rimelighed kunne begynde at tage penge for instrumentskolerne, og så begynder det pludselig at blive sjovt at have siden.

Det kommer dog til at blive en skarp konkurrent til jeres undervisere på selv samme side.

Hvorfor har du kaldt tonen mellem a og c for b? Den korrekte betegnelse i Danmark er h.

Designet syntes jeg i øvrigt er rigtig fint.

Jeg overvejede faktisk selv at lave nogle lignende insrument-skoler til min side musikipedia.dk (ja, vi har talt sammen over mail før), men det bliver vist ikke nødvendigt nu. Så hvad med, at jeg tager mig af den generelle teori, og du tager dig af instrument-skolerne :-)

Du stjæler jo mine besøgende, ved at bevæge dig ind på det område... men bare vent - jeg har en trumf i ærmet som bliver smidt på bordet omkring februar-marts næste år ;-)

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 10:54

Hej Lasse,

Mange tak for den positive feedback. Men at tjene penge på vores selvstudie-del bliver dog aldrig en realitet - Jeg har nogle ret faste principper der gør at jeg ikke vælger det på min side. Har selv andre fremtidige planer der kan give siden et indtjeningsgrundlag uden at røre ved privat undervisning eller selvstudie.

Ja vi er klar over at vores undervisere kan se det som et minus, og at de kan miste arbejde - Men vi ser det også som et værktøj vores undervisere kan bruge til at hjælpe deres elever og give dem en bedre oplevelse.

Tonen har jeg valgt at kalde for B med fuldt overlæg - Jeg er en af dem der mener det er en fejl, at den i danmark kaldes H, da jeg ikke mener det giver mening (det kan så være det er mit problem :) Men har hørt rigtig mange andre der er af samme mening).

ABCDEFG giver for mig god mening, AHCDEFG giver for mig ikke så god mening - Jeg har hørt historien om at det var en fejl da musikteori blev sendt til europa, at stregen nederst i b'et blev slettet og dermed lignte det et h - om det er en skrøne skal jeg ikke kunne sige, men synes det lyder plausibelt synes jeg.

Finder man becifringer på nettet hedder det (næsten) altid Bm, Bm7 osv - Altså ikke H. Samtlige af de privat undervisere jeg har haft har kaldt den B. - Derfor holder jeg mig til B, men at lave en note der skriver at den også kan kaldes for H kunne måske være en fin løsning.

Tak for rosen af designet

Ja kender godt til jeres side som jeg synes er rigtig god og har utrolig god dybdegående information om den generelle musikteori. Synes det lyder fint med fordelingen :) Jeg har dog et par enkelte punkter under den generelle teori som jeg har i sinde at bibeholde, da de spiller godt sammen med mine instrument-skoler.

Mange tak for godt grundig feedback :)

Med venlig hilsen
Glen Michaelsen

Privat musikundervisning på Muuv.dk - Tjek det ud!

Glen Michaelsen

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:41

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:58

Interne links 

Forsiden og hele siden lav interne links til relevante sider , hver gang bruges dine ord der omhandler et emme der står andet sted på siden , sats på dine kerne ord og start alle grund siderne med h1 omkring dette kerne ord 

søgning funktionen

ved søg hvorfor viser den ikke de nærmeste byer vis der er ingen resultater , vis ikke gør det er siden et tidskrævende projekt at finde sin underviser 

Opret annonce 

Hav det links alle sider , for succes afgørende der er mange musik underviser .

Kontakt siden

Jeg kan ikke se cvr nummer det skaber troværdighed lig det på denne side vis det haves.

Betingelser

Betingelserne dem kunne jeg ikke finde på siden ved opretter bruger er der slet ikke nogle betingelse det virker ikke særligt betryggende for os bruger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)