Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dreng 14 år virksomhed

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv 14 år og har været i erhvervs livet i mindre end 5 måneder.

Jeg syntes at unge som har en ide skal komme ud med den og ikke sidde og gemme på den indtil en anden har taget den. Du skal ikke hører på alt det negative men i stedet tænke frem. Jeg siger dog ikke at det skal laves med venstre hånds arbejde. Du er nød til at tænke din ide igennem og efterfølgende tænke på hvad det ville koste.  Jeg har haft gode og dårlige oplevelser med amino, men jeg ville dog sige at man bliver lidt skræmt væk herinde, da en del folk herinde ikke kan acceptere at begavede unge har lyst til at starte deres egen virksomhed. Du skal huske at tage imod kretik men lad vær med at midste modet fordi nogle ikke er begavede nok til at tænke at vi lever i år 2011 og fremtiden hænger på os, så hvorfor ikke komme ind i erhverslivet så tidligt som muligt.

Jeg har selv været det hele igennem, står nu med et firma, har varer, har webshop, har et overskud på 50.000,-

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederik Børgesen:

Jeg er selv 14 år og har været i erhvervs livet i mindre end 5 måneder.

Jeg syntes at unge som har en ide skal komme ud med den og ikke sidde og gemme på den indtil en anden har taget den. Du skal ikke hører på alt det negative men i stedet tænke frem. Jeg siger dog ikke at det skal laves med venstre hånds arbejde. Du er nød til at tænke din ide igennem og efterfølgende tænke på hvad det ville koste.  Jeg har haft gode og dårlige oplevelser med amino, men jeg ville dog sige at man bliver lidt skræmt væk herinde, da en del folk herinde ikke kan acceptere at begavede unge har lyst til at starte deres egen virksomhed. Du skal huske at tage imod kretik men lad vær med at midste modet fordi nogle ikke er begavede nok til at tænke at vi lever i år 2011 og fremtiden hænger på os, så hvorfor ikke komme ind i erhverslivet så tidligt som muligt.

Jeg har selv været det hele igennem, står nu med et firma, har varer, har webshop, har et overskud på 50.000,-

Der er ingen der skræmmer nogen væk eller forsøger på det. Det understreger blot mine udtalelser, fordi en 14-årig sjældent kan indholdslæse på samme måde som en 18 eller 20 årig eller 50 årig...

Unge er mere ubegavede i dag end tidligere, det er statistik og kan der derfor ikke argumenteres imod, så ingen grund til at gå ned ad den boldgade.

Fremtiden hænger på jer for nogle, men der er heldigvis nogle af os "gamle" der godt ved hvordan tingene er skruet sammen, og selvom man har succes som 14-årig, så er det ikke sikker man har det som 20-årig og så står mange unge med røven i vandskorpen og uden uddannelse...så hvem var det så man skulle være afhængig af?

Og skal jeg vælge...så vil jeg til enhver tid hellere være afhængig af unge med en længerevarende uddannelse end unge der startede med virksomhed som 14 årig.

Og mange af den typer business 14 årige har i tankerne, er ikke på samme måde værdiskabende som industrielle virksomheder med udviklingsafdelinger er... det er fakta, og kan som sådan heller ikke diskutteres synderligt...

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 22:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen.

1. Han nævner ikke noget om nogen betaling.

2. Nogle gange er det godt at være skeptisk, men som udgangspunkt mener jeg at man skal på stole andre og tro på hvad de siger.

3. Der er jo ingen der ved om han ville rådgive ham til at vente til han blev 15, så han med sine forældres hjælp kunne starte en virksomhed.

4. Ja hans andre indlæg lyder lidt mærkelige, men man skal da ikke afskrive personen før man har snakket med ham.

Hilsen

Christoffer.

Feedbag.dk - Live support.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:14

Entrepreneur - Jan:

Og skal jeg vælge...så vil jeg til enhver tid hellere være afhængig af unge med en længerevarende uddannelse end unge der startede med virksomhed som 14 årig.

Og mange af den typer business 14 årige har i tankerne, er ikke på samme måde værdiskabende som industrielle virksomheder med udviklingsafdelinger er... det er fakta, og kan som sådan heller ikke diskutteres synderligt...

Men det skal da lige tilføjes, at der findes få men rigtigt rigtigt rigtigt gode eksempler på unge der har virksomheder der banker derudaf og de tjener kassen og en del af dem sikker mere end mig, og det er seriøst godt gået. Og ofte tjener nogle af dem mere end deres forældre... så det er supersejt....

MEN MEN MEN - det er meget få og ikke alle har det gen som de har. Ønsket om en virksomhed er ikke nok fremover...og var det heller ikke tidligere..derfor fejler 90% af alle iværksættere indenfor 2 år...

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18

Christoffer..bare vent til du bliver snydt første gang.

Min kone er blevet snydt for et større beløb af en anonym såkaldt SEO-ekspert her fra Amino.

MvH

Peter

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:19

Christoffer Hansen:

Hej igen.

I ordet rådgivning er det implicit generelt tale om en betalingsydelse.

2. Nogle gange er det godt at være skeptisk, men som udgangspunkt mener jeg at man skal på stole andre og tro på hvad de siger.

Det kaldes i forretningsverdenen naivt, og det har jeg og andre tabt millioner på.

3. Der er jo ingen der ved om han ville rådgive ham til at vente til han blev 15, så han med sine forældres hjælp kunne starte en virksomhed.

Jeg tror ikke på at en der er investeringsrådgiver for millionærer og milliardærer kan finde tilfredsstillelse i at rådgive 14-årige der ikke skriver noget om noget, men bare vil have en virksomhed.

4. Ja hans andre indlæg lyder lidt mærkelige, men man skal da ikke afskrive personen før man har snakket med ham.

Det er individuelt heldigvis. I min verden er han afskrevet inden han kommer længere. Hvis man vil fremstå som rådgiver for andre, så gør man det ifølge min overbevisning med en vis tyngde. Der er ingen tyngde eller vægt i ham eller hans indlæg baseret ud fra de tilgængelige oplysninger, hvilket ikke validerer ham til at udføre den rolle, ifølge min mening.

Hilsen

Christoffer.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 22:35

Entrepreneur - Jan:

Christoffer Hansen:

Hej igen.

I ordet rådgivning er det implicit generelt tale om en betalingsydelse.

Den definition af ordet kan jeg bestemt ikke genkende. Jeg mener som udgangspunkt at rådgivning er en gratis ydelse.

Det kaldes i forretningsverdenen naivt, og det har jeg og andre tabt millioner på.

I den almindelige verden kaldes det et godt menneskesyn. Det handler om en balancegang og i sidste ende er der jo ikke nogen der ønsker at gå rundt og være paranoid over hvem der snyder og hvornår de snyder en. Folk bliver snydt, og jeg er da selv også blevet snydt, men jeg har valgt ikke at ændre mit menneskesyn fordi jeg har erfaret at det at være "præskeptisk" nogle gange gør at man snyder sig selv for nogle andre ting, der er mere værd end dem man mister hvis man eventuelt bliver snydt.

Jeg tror ikke på at en der er investeringsrådgiver for millionærer og milliardærer kan finde tilfredsstillelse i at rådgive 14-årige der ikke skriver noget om noget, men bare vil have en virksomhed.

Selvom jeg var verdens bedste fodboldspiller ville jeg da synes at det var sjovt at tage til en lille klub og lære dem om fodbold og hvordan man spiller fodbold.

Det er individuelt heldigvis. I min verden er han afskrevet inden han kommer længere. Hvis man vil fremstå som rådgiver for andre, så gør man det ifølge min overbevisning med en vis tyngde. Der er ingen tyngde eller vægt i ham eller hans indlæg baseret ud fra de tilgængelige oplysninger, hvilket ikke validerer ham til at udføre den rolle, ifølge min mening.

Når jeg møde en person kører jeg ikke en valdieringsproces på dem, de er som udgangspunkt "optaget" og først derefter kan de blive afskrevet hvis de ikke viser sig at være dem de udgiver sig for at være.

Hilsen

Christoffer.

Hilsen

Christoffer. :D. :D.

Feedbag.dk - Live support.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 22:39
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thumbs upYes for endnu en ung iværksætter!:)

Vi er mange unge iværksættere her inde (jeg er selv 13 år), og der er mange der har fået lavet nogle ret gode projekter som de også tjener godt på:)

Men hvis jeg skal svare på nogle spørgsmål kan du jo bare skrive.

Venlig Hilsen Kasper :)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 07:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Min kone er blevet snydt for et større beløb af en anonym såkaldt SEO-ekspert her fra Amino.

Du har nok haft for travlt herinde på Amino med at mystificere og nedgøre personer du overhovedet ikke kender noget til, istedet for at holde fokus på konen!

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 08:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OTR:

Du har nok haft for travlt herinde på Amino med at mystificere og nedgøre personer du overhovedet ikke kender noget til, istedet for at holde fokus på konen!

Hvis man ser tingene lidt oppefra, så kan man konstatere at du nok har en udfordring. Og den bliver ikke mindre af at du nedgør en af de mest hjælpsomme personer på Amino, nemlig Peter Revisor.

Jeg håber du er bedre til at formueforvalte end kommunikere Smile

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)