|
Tre idéer Gør en forskel i verden for pengene. Insparation her: Bill Gates' syn på social og økonomisk ulighed. |
Skift hummeren ud med en Lamborghini. ![]()
Debat
|
Tre idéer Gør en forskel i verden for pengene. Insparation her: Bill Gates' syn på social og økonomisk ulighed. |
|
Skift hummeren ud med en Lamborghini. |
|
Debatten er løbet helt af sporet - desværre. At have 100.000 extra pr. måned er der såmænd mange der har og endnu flere, som gerne vil investere dem i noget nyt, hvor de er udsigt til afkast. De traditionelle investeringer er p.t. mindre attraktive (aktier m.v. via banker man ikke kan have den store tiltro til), så hvis en investor kan stige med på en god ide, hvor begge nyder godt af det er det jo en ren win-win. Så jo - jeg forstår godt tilbuddet. Bevares, naturligvis kunne man ønske sig mandens navn, adresse, foto osv. men basalt set er det ikke relevant i første fase, så langt de fleste indlæg oser af negativitet og brødnid. Og at vi så lige her på AMINO skal møde den slags folk kan jo undre. Det er jo netop os AMIGOS som skal være med til at bære landet ud af kriser. Risiko for at miste noget som "låner" ? Tja, man kunne jo i første omgang sende manden en PB en skrive, at man har et projekt med "et-eller-andet" og så beskrive det kort uden at røbe så meget, at modtager kan stjæle, for naturligvis er der altid en risiko for det. Men generelt er jeg skuffet over tonen - herregud, manden har jo bare skrevet at han har en lille pose penge han godt vil investere og det er såmænd fuldstændig legitimt og berettiger slet ikke evt. låntagere til at fremture med krav om at få oplyst skostørrelse og meget mere til.Hvis du har noget at tilbyde långiver, så send ham en PB (naturligvis ikke vi det åbne forum - hvor naiv kan man være) og afvent om han reagerer. Hvis han er et ordentligt menneske kontakter han dig og fortæller om i skal videre elelr om han ikke har interesse i det du tilbyder - og også det er legitimt. Måtte han vise sig at være useriøs og end ikke svare (meget uhøfligt) så er der ikke sket noget ved det. Herregud, du har jo bare sendt en lille email uden alt for meget "hemmeligt". Så hvis du har IDEEN så er der alt at vinde og absolut intet at tabe - som kom igang |
|
Det må være dejligt at have 100.000 kr hver måned og så endda til overs Jeg kender en fattig familie i Rumænien som jeg prøver at hjælpe så godt jeg kan, men det ødelægger min egen økonomi og det er rigtig hårdt at hverken de eller jeg aldrig har penge nok Faderen i familien er et kæmpe talent og kan både spille harmonika, guitar og keyboard enormt godt og efter gehør og han kunne have god brug for at blive kendt evt ved hjælp af reklamer eller nogen der ville præsentere ham for diverse klienter, privat, restauranter og lignende, hvor han kunne spille. Han ser tilmed godt ud, så man kunne også bruge ham til reklame og evt sælge tøj eller lignende Faderen er i Danmark så meget som muligt, hvor han kun tjener få penge til familien og aldrig nok og udover ovennævnte ønsker jeg også at familien kunne få deres egen forretning eller restaurant her i Danmark eller i Rumænien (ja jeg drømmer om et helt ferieområde med turistboliger, swimmingpool med mere) Håber på lidt held
|
Og hvis idéen er unik, og man ikke aner hvem man sender info til? Send aldrig en unik idé til en anonym, som pisser i bukserne bare der bedes om lidt information. |
Køb ren argan olie her
Tag ekstra job, saml flasker eller vær realistiske. Der er tiggere nok fra Rumænien i Danmark. |
Køb ren argan olie her
Hej Jens |
|
Er afprøvet, du'r ikke, men jeg har andre ideer til at opnå mit mål Du ønsker at lave Innovation i Afrika, du ønsker at tjene på et af de fattigste lande |
|
Ad Rumænien Nu er grænsen for vrøvl vist nået og jeg tvivler på, om det ikke er bedst om skriveren forlader dette forum. Mage til nonsens skal man lede længe efter. Når der lægges til grund, at investor ønsker at investere i en ide eller virksomhed ligger det i sagens natur, at der skal være tale om en seriøs "sag" og bestemt ikke luftkasteller som "han kunne godt tænke sig at bygge en hel ferieby med swimmingpool". Vorherre bevares - få dog bleen af og bliv seriøs. |