Nu har min revisor ikke et prdukt katalog med forskelligs projekter jeg kan investere i.
Det har du helt ret i, og nu stod der ingen steder i mit indlæg, at du var svindler eller forsøgte at snyde nogen...
Men jeg forstår stadig ik sammenhængen mellem de ting, som du nævner. Hvorfor bruger du ik din revisors ekspertise og netværk? Hvorfor inddrager du ik din revisor fra start, eller får et prof firma til at stå som mellemmand? Du oplyser ik, om du vil have ejerandel eller %-mæssig årlig afkast.
Har du dette beløb i overskud, som du gerne vil investere fornuftigt, hvorfor så oprette sådan en tråd her? Hvorfor ik bare læse med anonymt på Amino i f.eks 2 mdr, så finder du med sikkerhed 20 firmaer, som du kunne have interesse i at investere i... Og du spare dig selv for 700 PBs omhandlende tilskud til cykler eller andet...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
For 100.000 kroner ekstra måneden kunne du give rent drikke vand til flere 100.000 menesker i afrika , det var en af de ting jeg ville gøre og så investere i noget alternative energi og støtte noget økologiske landbrug, derved gør man noget godt for verden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Kan i ikke starte en ny tråd og diskutere det der. Diskutionen (diskussionen) mellrm (mellem) jer er løbet helt af sporet og ødelægger den overordnet (overordnede) debat
ja man kan have mange ideer hvad pengene kan bruges til tråd starter har intet skrevet hvad ønsker
De fleste ville sikkert give det til et godt formål for penge til overs er ikke penge man bruger derved pengene der ikke nødvendigvis yngler med kan give ham en bedre livskvalitet og det kan opnås på mange måder støtte et formål i ulandene mv.
Men er det 40 år 100.000 kroner ekstra 2 år eller 1 år betyder jo også noget efter hvordan man traffer sit valg
hvad vil han har han nogle ting og ønsker mod noget
der mangler info i tråden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg er en ung iværksætter som har måtte stoppe mit projekt pga. manglende kapital - Tog til udlandet og holdt et møde med et firma og fik lov til at købe møbler hos dem men havde ikke penge nok til at starte op desværre. Forarbejdet er lavet med webshop og jeg har lagt 1600 varer ind med dansk oversættelser (mener jeg, kan ikke huske det præcise tal da siden er taget ned) og hvis du finder det interresant, kan du håndplukke de varer vi skal bestille hjem inde fra min side.
Kan fortælle at det er eftertragtede møbler, og siden blev nævnt på forums selvom siden aldrig startede op men bare på de indexerede billeder fra google. De fortalte at de tit fik hendvendelser fra Danmark også måtte de henvise til en udenlandsk side (da de ikke sælger privat) - og vi vil være de første som solgte deres møbler i Danmark.
Skriv endelig en pm hvis det er noget du synes kunne være interresant.
Faldt tilfældigvis over dit efterhånden lidt gamle indlæg. Hvis du er interesseret i professionelle investeringer så giv mig et ring! Jeg arbejder til dagligt med at investere klienters midler på en lidt anderledes og interessant måde.