Det må være dejligt at have 100.000 kr hver måned og så endda til overs
Jeg kender en fattig familie i Rumænien som jeg prøver at hjælpe så godt jeg kan, men det ødelægger min egen økonomi og det er rigtig hårdt at hverken de eller jeg aldrig har penge nok
Faderen i familien er et kæmpe talent og kan både spille harmonika, guitar og keyboard enormt godt og efter gehør og han kunne have god brug for at blive kendt evt ved hjælp af reklamer eller nogen der ville præsentere ham for diverse klienter, privat, restauranter og lignende, hvor han kunne spille. Han ser tilmed godt ud, så man kunne også bruge ham til reklame og evt sælge tøj eller lignende
Faderen er i Danmark så meget som muligt, hvor han kun tjener få penge til familien og aldrig nok og udover ovennævnte ønsker jeg også at familien kunne få deres egen forretning eller restaurant her i Danmark eller i Rumænien (ja jeg drømmer om et helt ferieområde med turistboliger, swimmingpool med mere)
Jeg kender en fattig familie i Rumænien som jeg prøver at hjælpe så godt jeg kan, men det ødelægger min egen økonomi og det er rigtig hårdt at hverken de eller jeg aldrig har penge nok
Tag ekstra job, saml flasker eller vær realistiske.
Jeg har en ide om at lave et community for mennesker der beskæftiger sig med en bestemt ting som jeg først vil afsløre senere.
Der findes mange millioner mennesker som potentielt kunne bruge dette community. Min tanke er at det skal være næsten gratis at bruge det, fex. 1 dollarpr år. Jeg har undersøgt nettet og der findes ikke noget fornuftigt på dette område.
Jeg er programmør og kan kode sitet op, men jeg skal kunne overleve mens jeg koncentrerer 100% om det, derfor er det ikke lavet endnu. Det er så ikke helt rigtigt, jeg lavede en version af det, for 5 år siden og vi er et par stykker der bruger den. Jeg lavede den til eget brug og har aldrig gjort noget for at gøre opmærksom på den. Jeg er hardcore programmør, men vil få brug for en grafiker, fordi det er så vigtig at grafikken er i orden. Hvis det bliver stort får jeg også brug for en database ekspert som kan håndtere store datamængder.
Jeg har masser af tanker omkring dette community, enkle ting som alle kan bruge, men også lidt mere komplicerede værktøjer. Men jeg holder meget af det enkle, og tror at det vinder i længden.
Jeg hører meget gerne fra dig, hvis jeg har vækket din interesse
Nu er grænsen for vrøvl vist nået og jeg tvivler på, om det ikke er bedst om skriveren forlader dette forum. Mage til nonsens skal man lede længe efter.
Når der lægges til grund, at investor ønsker at investere i en ide eller virksomhed ligger det i sagens natur, at der skal være tale om en seriøs "sag" og bestemt ikke luftkasteller som "han kunne godt tænke sig at bygge en hel ferieby med swimmingpool". Vorherre bevares - få dog bleen af og bliv seriøs.
Hold nu op mand hvor har denne trold fået utroligt meget opmærksomhed for meget kort tids arbejde.
Det er da en gang forkvaklet sludder at han har en masse penge og gerne putter dem ned i JERES lommer fordi han ikke forstår hvad han skal bruge dem til, sikke noget vås. Folk med penge ved altid hvad de skal bruge dem til ellers havde de ikke de beløb.
At Martin Thorborg og Crew. Blander sig og siger at folk burde tage at være lidt mere åbensindet er mig en enorm overraskelse, da han på absolut ingen måde virker hverken seriøs eller reel eller mere end 14 år gammel.
Det virker i følge de få poster han skrev, som om at det var vigtigere for ham at "prale" med hans bopæl, bil, tøj mærke, post adresse ect. ect.
Kom nu lige ind i kampen folkens og hold op med at gøre jer selv til grin i den her åndsvage tråd som burde have været slettet da den begyndte.