Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hundeklippere - Det lyder åndsvagt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holte
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 62
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det må fandme være en guldgruppe.
Nu er jeg ikke den der orker at tænke på en klip og vask til min køter 3-4 månder i forvejen, men det er åbenbart nødvendigt.
Hver eneste gang og uanset årstid, jeg står og skal bruge en klip og vask til hunden så tager jeg knoglen og begynder at ringe rundt til de 6-7 hundeklippere som findes i København og Nordsjælland.
Og HVER ENESTE gang så er meldingen ..... ja, og 3 måneders tid så kan vi godt.

Så jeg ender hver gang med at jeg køber Shampoo og finder papirsaksen frem.

SÅ ENTEN ....
* Tager hundeklipperne for lidt for deres arbejde ... og det gør de ikke, men de kan åbenbart tage mere
* Er der er alt for få af slagsen

Jeg kan ihvertfald se et kæmpe hul i et marked når der er 3-4 måneders "leveringstid" på et "simpelt" håndværk.

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da helt vildt. Vi vil lave en undersøgelse og se om det er det samme i hele landet.

Følg med på vores facebook væg.

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Min oplevelse er, at ventetiderne varierer meget fra landsdel til landsdel (måske fordi nogen - klippekrævende - hunderacer er mere populære i visse områder end andre, eller fordi der findes flere hundefrisører i nogen områder end andre?) , men derudover er der rigtig mange hundefrisører, der også har anden beskæftigelse (ofte stadig indenfor hundeverdenen, såsom f.eks. en butik/webshop med hundetilbehør eller lign.), hvilket gør, at der ikke er sat fuld tid af til frisør-tjansen - hvilket jo så igen øger sandsynligheden for ventetid...

Håber dog du finder en frisør til vovsen - og så evt. overvejer at bestille den næste tid allerede når du er afsted? Smile

 

Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en branche som er forholdvis svær at komme ind i, Min kone vil meget gerne være hundefrisør med egen forretning men det er meget svært at finde en læreplads desværre.

Vi har aftalt at når hun er færdig med sin barsel skal hun forsøge ekstra hårdt at få en læreplads.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Crazy.... :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke det er gennerelt.
Der hvor vi får klippet vore to cockere, er der i gennemsmnit en til to ugers ventetid.
Det er i jylland, så det er måske anderledes :-)

Nogle racer er selvfølgelg mere populærere end andre.

/Finn

Fra Bogense
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Her på Nordfyn er det heller ikke svært at få en tid hos den lokale hundesalon til vores ædle firbenene ven, der går oftere til frisør end jeg (og til højere pris).

;-)

Anne Kathrine

Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende- Måske man skulle skifte branche ;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)