Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjerneforskning gir' dig et bedre salg - nu med video :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Dine kunders beslutninger foregår i hjernen. Viden fra hjerneforskning kan hjælpe dig til et bedre salg, give dig større effekt af din markedsføring. Se med her:

 

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes StarStarStarStarStar

De meste af den praktiske måde at udforme en tekst er jeg meget opmærksom på og gør brug af, men jeg har selv en tendens til at skrive lidt for langt og ikke skarpt nok. Den video minder mig om præcis hvorfor jeg skal være mere kort og præcis, og den giver mig motivation til at gøre det og huske det.

Tak for detYes

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

5*

Endnu engang et rigtig godt videoklip fra din side.  

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for en god video! :-) Det giver god mening.

Jeg var dog lidt træt af at vælte min kaffe ;-)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Yes StarStarStarStarStar

De meste af den praktiske måde at udforme en tekst er jeg meget opmærksom på og gør brug af, men jeg har selv en tendens til at skrive lidt for langt og ikke skarpt nok. Den video minder mig om præcis hvorfor jeg skal være mere kort og præcis, og den giver mig motivation til at gøre det og huske det.

Tak for detYes

Tusind tak for de rosende ord - og rigtig dejligt, at du kan bruge indholdet af min video! Det er jo præcist dét, der gør det til en glæde at dele sine input i dette forum.

Tak for det! Smile

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:
5*

Endnu engang et rigtig godt videoklip fra din side.

Tak Mark! Lækkert med loyale støtter. Jeg skal forsøge at levere mere snart. Jeg har nemlig en del idéer, der gerne vil ud... og helst på video ;)

Tak for de rosende ord!

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kanon! 

Setup'et minder mig om Dronningens Nytårstale - med en mandlig jysk stand in :-)

Godt at se du kører på igen. Sådan skal det gøres!

Lige lidt mere:
Jeg har nu set videoen for anden gang og reagerer også på den der, selvom jeg ved hvad der skete første gang. Om det så er 100% egoisme eller empati for det levende offer, der står bag kameraet kan jeg ikke sige. 

Mht at tale til reptilhjernen har jeg også lige en tilføjelse. Eksempelvis har jeg lavet en hjemmeside der lige pt mest fokuserer på SEO (søgemaskineoptimering) alene. Jeg har så tekniske menupunkter som Umbraco, WordPress, SEO etc. 

Disse vil jeg sælge til Hr og Fru Iværksætter-Jensen, så jeg er udmærket godt klar over at jeg ikke skal være så teknisk over for dem. Det har jeg vidst hele tiden, men nu har jeg mest koncentreret mig om at arbejde med SEO delen af at lave hjemmesider.

Min pointe er at mange SEO folk muligvis *ikke* får succes i butikken ved at sælge "SEO" - men "flere kunder i butikken til kunden". Du kan kun sælge "SEO" til en der ved hvad "SEO" er. Der er mange der ikke ved det - og mange der tror de ved det, men når de når til bunds i Google og står og mangler kunderne er jeg sikker på det begynder at dæmre for dem at SEO er sagen. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en lidt mere dansk version af min forklaring:

Du sælger ikke altid en boremaskine - men letheden ved at få lavet de huller du har brug for til noget andet.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold nu kæft du er go' Lars

Jeg er virkelig glad for at se dine videoer, og bliver overrasket hver gang, du skal bestemt også have fem stjerner herfra, for det er da en fremragende præstation.

Du forklarer rigtig godt om emnet, og giver os endda et rigtig godt ekspempel på det du lige har fortalt, det er altså bare en bedre måde at lære på.

Tusind tak.

Mvh.
Alexander

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Godt at se du kører på igen. Sådan skal det gøres!

Tak, mange tak... Sikke en "velkommen tilbage" hilsen. Tak for det! ...jamen jeg fik jo tilbudt drømmejobbet pr. 1/7, så jeg har været lidt fortravlet med at komme ordentligt ind i tingene osv... og derudover har min kammerat Thomas, der plejer at filme mine videoer, startet selvstændig virksomhed - efter han stoppede som fuldtids kameramand hos Danmarks Radio. Så det har været lidt svært at finde plads i kalenderen, hvor vi begge havde tid til at skyde film. Men sidste fredag, på vej hjem fra arbejde, tog jeg en impulsiv beslutning, købte mit eget digitale videokamera - og hér var så første resultat.... og der er skam mere, hvor det kommer fra - jeg har mange "video manuskript idéer" i tankerne :)

Gita Street:
Jeg har nu set videoen for anden gang og reagerer også på den der, selvom jeg ved hvad der skete første gang.

Ja, præcist! Er det ikke skørt?! Big Smile

Gita Street:
Min pointe er at mange SEO folk muligvis *ikke* får succes i butikken ved at sælge "SEO" - men "flere kunder i butikken til kunden". Du kan kun sælge "SEO" til en der ved hvad "SEO" er. Der er mange der ikke ved det - og mange der tror de ved det, men når de når til bunds i Google og står og mangler kunderne er jeg sikker på det begynder at dæmre for dem at SEO er sagen. 

Heh... Hér har vi faktisk fat i ét af de emner, jeg netop forventer at skyde en video om: Et produkts egenskaber er først reelt en værdi, når kunden opfatter det som en værdi. Mere om det i en snart kommende video ;)

Gita Street:
Kanon!

Tak Gita, mange tak! Smile

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)