Kanon!
Setup'et minder mig om Dronningens Nytårstale - med en mandlig jysk stand in :-)
Godt at se du kører på igen. Sådan skal det gøres!
Lige lidt mere:
Jeg har nu set videoen for anden gang og reagerer også på den der, selvom jeg ved hvad der skete første gang. Om det så er 100% egoisme eller empati for det levende offer, der står bag kameraet kan jeg ikke sige.
Mht at tale til reptilhjernen har jeg også lige en tilføjelse. Eksempelvis har jeg lavet en hjemmeside der lige pt mest fokuserer på SEO (søgemaskineoptimering) alene. Jeg har så tekniske menupunkter som Umbraco, WordPress, SEO etc.
Disse vil jeg sælge til Hr og Fru Iværksætter-Jensen, så jeg er udmærket godt klar over at jeg ikke skal være så teknisk over for dem. Det har jeg vidst hele tiden, men nu har jeg mest koncentreret mig om at arbejde med SEO delen af at lave hjemmesider.
Min pointe er at mange SEO folk muligvis *ikke* får succes i butikken ved at sælge "SEO" - men "flere kunder i butikken til kunden". Du kan kun sælge "SEO" til en der ved hvad "SEO" er. Der er mange der ikke ved det - og mange der tror de ved det, men når de når til bunds i Google og står og mangler kunderne er jeg sikker på det begynder at dæmre for dem at SEO er sagen.