Så blev jeg endelig færdig med min Sexshop WWW.altienshop.dk Så skal der der bare gang i salget..... Jeg kunne godt tænke mig og sælge gavekort - Er der nogen der har en idë hvordan jeg lige gør dét ? Gó dag !! Mvh Adele
|
Jeg sad lige og testede lidt og jeg tror du får problemer med at få kunder hvis ikke du sætter portoen ned, der er i øvrigt fejl ved den vare jeg har lagt i kurven.
Jeg er gået ind under badesæbe, men den vare der ligger derinde hedder batterier, men viser et billede af en badesæbe.
Hvis jeg lægger den i kurven og går til betaling koster forsendelse 5056,-, hvilket nok er en tand i overkanten . Du skal i øvrigt regne med meget lav konvertering så længe du kun tilbyder paypal som online betaling.
Omkring SEO kan jeg se der slet ikke er gjort noget overhovedet, hverken sidetitler, meta descriptions, søgemaskine venlige url´er på produktniveau og interne links er i orden, og der kunne godt bruges noget tekst på forside og produktoversigter (kategorier hvor der vises mange produkter).
Men omkring emnet som er gavekort så skal du vel have fat i din udbyder altså bricksite i dette tilfælde.