|
Thasje:Prøv at få et job et sted :)
Hvis du vil sælge Wordpress løsninger skal du nok ikke arbejde i wordpress.com, men nærmere wordpress.org (med opsætning på egen server) |
Mobilabonnement og aviser - #retrostil
Har du erfaring med udvikling af hjemmesider og/eller grafisk design? Har du programmerings erfaring? Uden disse færdigheder får du svært ved at lave fornuftige løsninger til eventuelle kunder. Jeg ville koncentrere mig om at lære disse færdigheder - enten selv eller via en uddannelse (nu kender jeg ikke din baggrund, så det kan være du allerede har det) - og så tage et job ved siden af til at spare op til det du nu skal bruge. Det er ikke kun hardware du skal have fat i. Du skal også i mange tilfælde (hvis man ikke er til Open Source) ud og købe software licenser og deslige - og software er meget ofte dyrere end hardware i det her fag. Så skaf noget kapital - selv - og arbejd på dine grundlæggende færdigheder, indenfor det område du har interesse, og så skal du nok få sat gang i noget når først det er på plads. |
Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation.
En PC er rigeligt til at lave hjemmesider. Du kan begynde at dygtiggøre dig i HTML5 og CSS3 og et Open Source CMS system som Umbraco eller WordPress. Der er masser at tage fat i at dygtiggøre sig i, hvis du vil sælge hjemmesider. SEO (søgemaskineoptimering) er også temmeligt relevant.
|
Sparetips på Sparefeber.dk
Der stadigvæk ledig avis ruter hvor du bor det er simpelthen super http://www.ungarbejde.dk/annonce-1248/avisbud-soges-i-bording |
|
Min bror på 14 tjener 4000 på aviser om måneden.. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
|
Men det kræver, at du rent faktisk arbejder. Er du helt sikker på, at det er noget for dig? |