Prøv at få et job et sted :) |
Så hvis jeg donere 15 kr, så kommer der et link ind på hvilken side?
Prøv at få et job et sted :) |
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Du kan godt få et link ind på en af mine sider for 15 kr |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Det er behøver du ikke en Mac til en almindelige computer kan du udmærket lave wordpress sider med , jeg har selv set flere webmaster bruge andre mærker |
|
Du vil lave apps ,men du vil ikke arbejde, for at få råd til udstyret Jeg har en god nyhed du bor jo i bording der er ledig avis ruter lige nu en måneden med knokler i eller flere måneder går stille og roligt lidt kan det gå at tjene de penge http://www.ungarbejde.dk/annonce-1248/avisbud-soges-i-bording Da du mangler dem meget vil jeg tage alle de avis ruter der findes i din by og også afløser ruterne hvor din timeløn ikke er høj fordi man sikkert går forkerte et par gange da man ikke kender den del af byen . Hop op på cyklen og kør ud få det jobs og knokle løs til har disse kroner jeg har selv før gjort det samme taget lidt ekstra arbejde |
Hvor gammel er du lige Nicklas? Jeg synes virkelig at det er en doven attitude du har dig! Hva med at du bare selv kommer i gang med at lave noget som alle andre siger? Sidder virkelig og bliver helt arrig over den måde du opfører dig på og nu kunne jeg altså ikke holde mig tilbage! Hvis man ønsker noget i dette liv skal man sq knokle for det! Det ender bare med at du sidder nede på jobcenteret med 300 ideer om hvad du gerne vil lave men i stedet sidder du trist og på randen til nedbrud fordi du aldrig tog hænderne op af lommerne! Tror du virkelig at alle andre har gået og tigget penge eller skabt succes på at få kontanthjælp fra kommunen? Håber virkelig du forstår det jeg siger...... for ellers synes jeg bare at.... ja............... En lille øjenåbner specielt til dig Nicklas |
|