|
Støtte til it firma
I så fald, held og lykke. Mvh Thasje |
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Hvis du allerede har en computer, er det da bare at komme i gang med at lave hjemmesider. Det behøver du ingen Mac til. Når du så har tjent lidt penge, kan du købe en Mac og Iphone og begynde, at lave apps - indtil da satser du på hjemmeside udvikling, for du finder ingen, der vil købe det til dig. Mvh |
Jeg fatter det simpelthen ikke.. Hvad med dit projekt med netradioen? |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
No offense. Men det lyder til du søger den hurtige vej til MacBook og en iPhone. Og det er da også fint at ønske sig de ting :) Men tag imod et godt råd; vælg ét fokus og knokl for det. Det der med at folk skal sponsere dine lidt flyvske ideer tror jeg ikke du når langt med (selvom man da kan være heldig). Hvis du kan kode flotte hjemmesider der er funktionelle, så kan du også tjene penge. Kan du ikke ovenstående tror jeg heller ikke det tjener det store formål at folk kan få reklame på din side mm. :) Prøv evt for at få kunder i biksen at starte ud med lidt gratis arbejde el. lign. :) så du får en portefølje. Go' vind! mvh Thasje |
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Sidst skulle man sende dig penge så du kunne få en scooter.... Så find et job , arbejd 2-3 måneder, og du har råd til din MAC og Iphone, og måske en scooter... :) |