Hvornår i november? Jeg venter stadig spændt :-) |
Lyder spændende Er diverse webhoteller klar til at rumme jeres nye system?
Hvornår i november? Jeg venter stadig spændt :-) |
Og hvad hvis man selv ønsker at står for server osv.? :) |
Hej Henrik
Det er ikke til at sige nøjagtigt. I denne uge bliver den nye version, rullet ud til vores eksisterende kunder, når vi så har luget ud i de fejl, som de indrapporterer, så launcher vi. Vi ville gerne havde implementeret flere features end vi kommer til at launche med. Så de første 2-3 måneder efter launche, vil der forventeligt blive udrullet 2-3 nye versioner af CloudSprout pr. uge. |
Artiesteer fik generelt ret gode ord med på vejen til joomladay.dk - som det fremgår af et par indlæg i denne tråd kan man selvfølgelig lave noget tilsvarende/bedre ved at håndkode, hvis man har tid/talent nok. Kan iøvrigt anbefale at deltage i joomladay - var to rigtige gode dage i Kolding her fredag/lørdag med interessante indlæg og ikke mindst masser af mulighed for at netværke. |
Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!
Jeg har lige nu købt Artiseer, og det føles rigtigt. |
Det er kun os der hoster CloudSprout! og webhotellet er en del af gratis pakken!!! Man kan ikke selv hoste CloudSprout og andre kan heller ikke. Grunden til det, er at det giver en række tekniske fordele at vi hoster det alle løsninger. F.eks. sker opdateringer automatisk så alle altid kører på den seneste version. På den måde undgår man alle de hacking problemer der f.eks. har været på Wordpress, hvor installationer i massevis er bliver hacket pga. manglende opdateringer. Nu kan man selvfølgeligt synes, at det er vi er lidt for små til at man vil være afhængige af os som host. Derfor er det vores plan, snarest muligt at flytte CloudSprout til enten Microsofts eller Amazons Cloud-platform. Så det er nogle af de rigtigt store firmaer, der kommer til at stå for driften. |
Der var folk med der havde under en uges erfaring med Joomla! .... selvfølgelig får man mere ud af visse sessioner med lidt viden at hænge indlæg op på. |
Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!