Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

? om Artisteer 3.0

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
når vi frigiver det her er i November.

Hvornår i november? Jeg venter stadig spændt :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 08:41

Lyder spændende Yes  Er diverse webhoteller klar til at rumme jeres nye system?

Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 79
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 09:08

Lundsby:

Med CloudSprout står vi for alt det tekniske med software vedligeholdelse, nye features, hosting etc. det eneste du skal gøre er at designe/bygge sites, så står vi for resten :-)

Og hvad hvis man selv ønsker at står for server osv.? :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:48

Hej Henrik

Henrik B.S.:

Hvornår i november? Jeg venter stadig spændt :-)

Det er ikke til at sige nøjagtigt. I denne uge bliver den nye version, rullet ud til vores eksisterende kunder, når vi så har luget ud i de fejl, som de indrapporterer, så launcher vi.

Vi ville gerne havde implementeret flere features end vi kommer til at launche med. Så de første 2-3 måneder efter launche, vil der forventeligt blive udrullet 2-3 nye versioner af CloudSprout pr. uge.
Det er selvfølgeligt ikke et problem for vores kunder, som kun vi mærke at der kommer flere muligheder til.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 10:35

Artiesteer fik generelt ret gode ord med på vejen til joomladay.dk - som det fremgår af et par indlæg i denne tråd kan man selvfølgelig lave noget tilsvarende/bedre ved at håndkode, hvis man har tid/talent nok.

Kan iøvrigt anbefale at deltage i joomladay - var to rigtige gode dage i Kolding her fredag/lørdag med interessante indlæg og ikke mindst masser af mulighed for at netværke.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 10:48

Jeg har lige nu købt Artiseer, og det føles rigtigt.
Lyder herligt med joomladay ( jeg må hellere komme igang med at smugtræne, hvis jeg skal kunne tillade mig at deltage i dem)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:52

Lykke:

Og hvad hvis man selv ønsker at står for server osv.? :)

Lone Ginnerup:

Lyder spændende Yes  Er diverse webhoteller klar til at rumme jeres nye system?

Det er kun os der hoster CloudSprout! og webhotellet er en del af gratis pakken!!!

Man kan ikke selv hoste CloudSprout og andre kan heller ikke.

Grunden til det, er at det giver en række tekniske fordele at vi hoster det alle løsninger. F.eks. sker opdateringer automatisk så alle altid kører på den seneste version. På den måde undgår man alle de hacking problemer der f.eks. har været på Wordpress, hvor installationer i massevis er bliver hacket pga. manglende opdateringer.

På udviklingssiden, er det en stor fordel for os kun at skulle tage hensyn til en standardiseret server konfiguration, istedet for alle mulige forskellige. På den måde for vi mere tid til at lave de features som kunderne ønsker.

Nu kan man selvfølgeligt synes, at det er vi er lidt for små til at man vil være afhængige af os som host. Derfor er det vores plan, snarest muligt at flytte CloudSprout til enten Microsofts eller Amazons Cloud-platform. Så det er nogle af de rigtigt store firmaer, der kommer til at stå for driften.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 11:07

Lone Ginnerup:
Lyder herligt med joomladay ( jeg må hellere komme igang med at smugtræne, hvis jeg skal kunne tillade mig at deltage i dem)

Der var folk med der havde under en uges erfaring med Joomla! .... selvfølgelig får man mere ud af visse sessioner med lidt viden at hænge indlæg op på.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)