Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

? om Artisteer 3.0

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige på nippet til at købe programmet, men:

Kan du anbefale/fraråde mig at jeg hygger mig med selv fabrikere mit eget template til den joomlaside jeg sidder og laver til mig selv. (køreskolens hjemmeside)

Mit alternativ vil være at bruge et template jeg har købt - jeg synes det kunne være sjovt selv at lave et.

m.v.h. Lone

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:54

Jeg har programmet og bruger det ikke. Jeg synes alle templates bliver for "firkantet" forstås på den måde at det hele ligner hinanden. Det er dog muligt at lave nogle lækre templates ud af det - Set i forhold til 1)Prisen 2)Ens evner.

Jeg er begyndt at købe færdig templates. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:08

Det Mark beskriver er ikke korrekt, kommer an på hvor meget tid man bruger på det og hvor dygtig man er til artisteer.

Jeg synes helt bestemt du skal bevæge dig ud i det.

Man køber jo ikke noget for ikke at bruge det.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 18:08

Du kan spørge Emil her på Amino (Aka. AngryBird), han bruger det så vidt jeg ved.

.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 18:13

Dejligt at se jeres meninger.

Jeg tror jeg tænker mig om et par timer, og hvis jeg kender mig ret, har jeg nok købt det inden jeg går i seng.

For mig er det sjovt at sidde og pusle med den slags, men vil gerne høre om I synes det er noget bras.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:26

Lone Ginnerup:

Dejligt at se jeres meninger.

Jeg tror jeg tænker mig om et par timer, og hvis jeg kender mig ret, har jeg nok købt det inden jeg går i seng.

For mig er det sjovt at sidde og pusle med den slags, men vil gerne høre om I synes det er noget bras.

Bestemt ikke noget Bras. Og jeg har endt med at bruge det så  meget at det var alle pengene værd :) Og man kan ændre stort set alt i artisteer.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:42

AngryBird:

Det Mark beskriver er ikke korrekt, kommer an på hvor meget tid man bruger på det og hvor dygtig man er til artisteer.

Jeg tror ikke jeg fik forklaret mig godt nok. Jeg bruger Jooma CMS, og har købt Artisteer fordi jeg ville se om det er noget værd. 

Man kan desværre ikke flytte modulerne rundt til hvor man vil, man er låst til deres skabelon. Ja du kan ændre farver, grafik, baggrunde, kanter etc. men du kan ikke ændre på selve positioneringerne af moduler etc

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:44

Hvilket Moduler? Sidebaren eller?

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 18:48

Tak for svar. Jeg leger med deres trial et par dage.

Må jeg se noget af det du har lavet, så jeg kan bedømme om denne "fastlåsthed" er noget jeg tror jeg kan leve med?

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:51

Lone du kan gå ind på min side med gratis temaer, de er lavet i artisteer også med lidt programmering indover, men fundamentet er lavet i artisteer, billederne er desværre ikke så store men det bliver de en dag, du er altid velkommen til at hente en af dem og afprøve dem.

Link klik her

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)