Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

? om Artisteer 3.0

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal jeg forstå det således at f.eks. topmenuen har 3 knapper - og så er det sådan, take it or leave it?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:01

Nej nej, når du laver sider i din Wordpress backend jamen så tilføjer du bare de knapper der skal være og hvad der skal stå :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 19:03

Se det var jo lige det svar jeg havde håbet på :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:04

Lone Ginnerup:

Se det var jo lige det svar jeg havde håbet på :-)

Godt at høre :)

Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 79
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 20:35

Hej :)

Har selv købet det for et stykke tid siden og ja, det er semi-låst fast, men det betyder absolut ikke, at det ikke er pengene værd. Det er for eksempel rigtigt godt hurtigt at danne sig et billede over, hvordan en eventuel ny side vil se ud med grafik og farver. Og når din side er færdig og oploades tager det ingen tid at ændre i det, hvis du fortryder. Det giver en helt ny frihed, hvor du ikke skal bruge meget tid på at uploade, refreshe og ændre i originalsiden/på FTP server osv.

Resten lader du de plugins om, som du ønsker - for eksempel picture slider, ekstra menuer osv.

Jeg giver andre ret i, at det ikke giver dig helt samme frihed som hvis du programmer alt selv - men nu er det jo ikke alle der kan programmere eller har tid til det. Og heldigvis er der mange som byder deres hjælp, hvis man ønsker noget helt specielt.

Gi du bare kreativiteten frit løb :)

Held & lykke fra Lykke

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:40

Hej Lone

Nu ved jeg ikke om du har fået købt Artisteer.

Men hvis ikke så skal du næsten kigge på vores CloudSprout når vi frigiver det her er i November.

CloudSprout er et komplet system, så det indeholder både en drag-n-drop designer, Photoshop-integration, Content Management etc. i et sammenhængende produkt.

I forhold til Artisteer, vil jeg tro at du vil finde at du har væsentligt større frihedsgrader med CloudSprout, men også at det kræver lidt mere af dig. Ikke at der er behov for programmering eller andre tekniske færdigheder, men der er en indlæringskurve.

CloudSprout er gratis hvis man fylder mindre end 200 Mb og har mindre end 3 Gb trafik pr. måned. Og det ville jeg gætte på gælder for det site du er ved at lave.

Ligenu i CloudSprout arbejder vi hårdt, på nyt site og at få systemet klar! Jeg skriver selvfølgeligt et indlæg her på Amino når vi går live. Så kan du se om det er noget for dig.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:45

Lundsby:

Hej Lone

Men hvis ikke så skal du næsten kigge på vores CloudSprout når vi frigiver det her er i November.

CloudSprout er et komplet system, så det indeholder både en drag-n-drop designer, Photoshop-integration, Content Management etc. i et sammenhængende produkt.

I forhold til Artisteer, vil jeg tro at du vil finde at du har væsentligt større frihedsgrader med CloudSprout, men også at det kræver lidt mere af dig. Ikke at der er behov for programmering eller andre tekniske færdigheder, men der er en indlæringskurve.

CloudSprout er gratis hvis man fylder mindre end 200 Mb og har mindre end 3 Gb trafik pr. måned. Og det ville jeg gætte på gælder for det site du er ved at lave.

Ligenu i CloudSprout arbejder vi hårdt, på nyt site og at få systemet klar! Jeg skriver selvfølgeligt et indlæg her på Amino når vi går live. Så kan du se om det er noget for dig.

Kan man intrigere et CMS system til sit design?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:51

AngryBird:

Kan man intrigere et CMS system til sit design?

CloudSprout indeholder et komplet CMS, så når man bygger sit design i CloudSprout, så er det automatisk integreret med et CMS/Webshop system. CloudSprout er hele pakken, det er både Wordpress og Artisteer.

Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 79
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 20:56

Lundsby:

Hej Lone

Det lyder spændende, Lundsby. Har det samme muligheder som Artisteer med upload af egne billeder, logoer osv. og hvilke programmer understøtter det ? (Artisteer understøtter temaer til bla. html, joomla, WordPress, Drupal, Blogger, DotNetNuke, ASP m.v)

Tak :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:15

Hej Lykke

Lykke:
Det lyder spændende, Lundsby. Har det samme muligheder som Artisteer med upload af egne billeder, logoer osv.

Man kan sagtens uploade egne billeder etc. som nævnt er frihedsgraderne i CloudSprout større end Artisteer. Der er også en direkte Photoshop integration.

Lykke:
hvilke programmer understøtter det ? (Artisteer understøtter temaer til bla. html, joomla, WordPress, Drupal, Blogger, DotNetNuke, ASP m.v)

CloudSprout understøtter ikke andre programmer, fordi CloudSprout kan det hele selv :-)

Det er super nemt for kunder, at rette deres indhold, og administrere ordre etc.

Det hele foregår online og det eneste du og en evt. kunde har brug for er en browser (og måske et tegneprogram).

Med CloudSprout står vi for alt det tekniske med software vedligeholdelse, nye features, hosting etc. det eneste du skal gøre er at designe/bygge sites, så står vi for resten :-)

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)