Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

13 år og.... Iværksætter?

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg regner med at formulere det sådan her:

Hej!

Mit navn er Jakob Torrild Hansen, og jeg er 13 år.

Jeg tilbyder at give jeres bil:

Støvsugning, tørring af indvendigt og vask

Pris: 100 kr.

Støvsugning, tørring af indvendigt, vask og fælgrens

Pris: 150 kr.

Støvsugning, tørring af indvendigt, vask, fælgrens, og ruderens

Pris: 200 kr.

Støvsugning, tørring af indvendigt, vask, fælgrens, og ruderens, og vinyl indvendigt/udvendigt,

Pris: 300 kr.

Støvsugning, tørring af indvendigt, vask, fælgrens, og ruderens, vinyl indvendigt/udvendigt, polish, vinyl, ruderens

Pris: 400 kr.

Tlf:

E-mail:

Med venlig hilsen

Jakob Torrild Hansen

Hvad syntes I? er der noget jeg kan ændre?

Mvh

Jakob

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 10:28
Hvornår kommer du til København?
Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 10:42
Jeg bor 5 timers kørsel fra København, så det bliver nok ikke lige foreløbigt....
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 10:54
Hej Torrild

Det er et flot initiativ, og jeg håber, du får tjent nogle penge.

Jeg vil foreslå at rette "tørring af indvendig" til "indvendig aftørring" - lyder det ikke lidt bedre?

Hilsen Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 12:55
Jo det gør det... det skal jo lyde så prof som muligt

Tak for hjælpen! Hvis du har andet, vil jeg meget gerne høre det

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:38
Hej Jacob

Jeg er i dag 20 år og designer hjemmesider, visitkort, brochurer og andet markedsføringsmateriale til onlinereklammering. Derudover reparere, bygger, sælger og vejleder kunder mht. computere.

Da jeg var 13, havde jeg også en HEL masse idéer, men synes det var ekstremt svært at finde ud af, hvilken en af idéerne jeg skulle vælge. Jeg kom dog frem til at det jeg ville lave, var det jeg godt kunne lide at lave og det jeg synes var sjovt... Lige præcis som du selv beskriver.

Min første hjemmeside, lavede jeg for en lille virksomhed, da jeg var godt 14 år, hvilket egentlig gik fremragende. Jeg vil ikke sige at jeg har lagt så meget arbejde i det, som jeg kunne have gjort, men i dag har jeg 5 faste kunder, som jeg hjælper mht. webdesign, markedsføring, computere osv. og det er rigtig spændende.

Til dig vil jeg bare sige... KEEP UP THE GOOD WORK!!! Det skal nok blive til noget.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København
Tilmeldt 30. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:48

Hej Jacob.

Fantastisk at høre en ung mand med gå-på-mod. Du skal nok klare dig rigtigt godt, det kan der ikke herske tvivl om.. Det at være selvstændig, kræver jo at man er sulten efter penge, anerkendelse, skabelsesprocessen osv osv, og du er sulten, det kan mærkes.

Mht. Bilvask, kan jeg fortælle dig at det er en god forretning, såfremt man giver den en skalle. Jeg har selv en virksomhed i københavn hvor jeg vasker biler "proffesionelt" www.bilvask.nu .

Såfremt du har brug for råd til hvorledes du kan komme igang, og hvilke produkter du skal bruge, må du endeligt smide mig en PM, så skal jeg fortælle dig hvor du kan købe de mest gængse produkter til den bedste pris.

Et par hovedregler kan jeg dog smide til dig her.

1. Det meste kan ordnes med postevand / supergod sæbe / en god støvsuger og en ordentlig klud.

2. De rigtige produkter ( sæbe/klude/støvsugermundstykker ) sparer dig for en HULENS masse arbejde.

3. Lad være med at eksperimentere med kunders biler, sørg for at holde det simpelt.

4. Brug altid de 5 minutter det tager at checke alting igennem 1 ekstra gang.. Det lønner sig i længden da glade bilvaskekunder taler enormt meget med hinanden  ;)

5. lige en sidste ting. ALTID HUSK VINDUERNE! ;) hvis man glemmer dem, kunne man ligeså godt slet ikke have ordnet bilen ;) 

Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med din forretning. Det skal blive sjovt at følge herinde.

Mvh.

Michael V. Hansen / Bilvask.Nu

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 00:12

Hold kæft hvor jeg minder meget om ham, jeg tænker fanme os på det samme hele tiden :) - bruger gerne kun konfi penge på markedsføring.

Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:00

sådan et forslag jeg lige kunne se en ide i. var fejning osv. du må ikke lov mæssigt udfører hårderer rengørings arbejde osv på grund af din unge alder og kemikalier, men start da en virksomhed der, hvis du bor i by område vasker trapper, eller hvis du bor lidt længere ude, fejer deres indgang eller lignende. læg ud med at dele flyers ud og ellers gå i gang. om det bliver en kæmpe success er der ingen der ved, men en ting er sikkert. hvis du som 13 årig har startet virksomhed op og får lært at forhandle dig til en timeløn, uddele reklame og betale skat i de rigtigt mængder til de rigtige instancer. ja så har du jo faldet i gryden som lille. altså når du bliver ældre har du alle de evner der skal til. jeg gjorte selv lidt det samme, vaskede trapper i 10 opgange der hvor jeg boede, jeg fik 20-35kr ved hver trappesats og jeg kunne da godt på en god dag skubbe mig selv op på en timeløn der lå på 150kr. dertil skal det så siges at jeg aldrig startede noget firma af nogen art

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:28

Nu har jeg ikke lige læst alle indlæggene men vil sige:

Sejt at du er igang, men måske er det en god idé også at have et arbejde - måske som fejedreng eller ligenende - ved siden af, da det kan lære dig en masse selvdiciplin, du lærer at modtage ordrer, hvilket du kan bruge når du engang selv skal uddelegere ordrer. Tag ved lære ved et fritidsjob, og samtidigt leg med dit eget ved siden af.

Jeg gjorde det i et par år, og det har bestemt hjulpet mig. Ellers keep on the good work!

Dbh. Yngvi

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)