Hej Jacob.
Fantastisk at høre en ung mand med gå-på-mod. Du skal nok klare dig rigtigt godt, det kan der ikke herske tvivl om.. Det at være selvstændig, kræver jo at man er sulten efter penge, anerkendelse, skabelsesprocessen osv osv, og du er sulten, det kan mærkes.
Mht. Bilvask, kan jeg fortælle dig at det er en god forretning, såfremt man giver den en skalle. Jeg har selv en virksomhed i københavn hvor jeg vasker biler "proffesionelt" www.bilvask.nu .
Såfremt du har brug for råd til hvorledes du kan komme igang, og hvilke produkter du skal bruge, må du endeligt smide mig en PM, så skal jeg fortælle dig hvor du kan købe de mest gængse produkter til den bedste pris.
Et par hovedregler kan jeg dog smide til dig her.
1. Det meste kan ordnes med postevand / supergod sæbe / en god støvsuger og en ordentlig klud.
2. De rigtige produkter ( sæbe/klude/støvsugermundstykker ) sparer dig for en HULENS masse arbejde.
3. Lad være med at eksperimentere med kunders biler, sørg for at holde det simpelt.
4. Brug altid de 5 minutter det tager at checke alting igennem 1 ekstra gang.. Det lønner sig i længden da glade bilvaskekunder taler enormt meget med hinanden ;)
5. lige en sidste ting. ALTID HUSK VINDUERNE! ;) hvis man glemmer dem, kunne man ligeså godt slet ikke have ordnet bilen ;)
Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med din forretning. Det skal blive sjovt at følge herinde.
Mvh.
Michael V. Hansen / Bilvask.Nu