Så har jeg virkelig brug for jeres hjælp og gode råd igen Jeg har nu fået åbnet min lille forretning med børnetøj, en drøm der er gået i opfyldelse. Har været i gang lidt over en måned og der er både gode og rigtig dårlige dage, sådan som det nu skal være. Men jeg ser frem til julehandlen, som så mange andre Grunden til dette indlæg er min kære webshop. Jeg har lagt så meget tid, energi og selvfølgelig også penge i den. Oven i det, har jeg brugt andres tid, da jeg også har fået masser af hjælp til den. Jeg har ikke brug for at få at vide, at der er så mange der forsøger at sælge det samme som mig på nettet, men brug for gode råd til hvordan jeg får den op at køre uden at det koster en formue. Jeg har forsøgt mig med en facebook kampagne, som jo heller ikke er gratis, den gav ingenting. De steder jeg reklamere for butikken er webshoppen altid med. Der bliver linket til min webshop flere steder osv. Jeg ved det tager tid og jeg ved også godt, at en af grundende er at jeg har valgt at sælge børnetøjs mærker som ikke man kender. Det er børnetøj af meget høj kvalitet og priserne er rimelige, men folk kender det ikke! Er der nogen der har erfaring med dette og måske har lidt guldkorn, som de gerne vil dele med mig?. Jeg vil så gerne have webshoppen op at køre. Jeg er også dybt afhængig af denne, da butikken ligger i en meget lille by, så der skal sælges noget på webshoppen også!!! Hvad kan man selv gøre og hvordan får jeg en bedre plasering i Google uden at skulle betale en formue for det? Mange hilsner Malene
|
Hej Malene
En ting du kan gøre er at sætte dig ind i SEO for at få din webshop bedre placeret i div. søgemaskiner.
En anden ting er du kan benytte dig af Google AdWords som vil give dig besøgende med det samme.
Der findes tusindvis af gode indlæg omkring disse ting, så find søgefeltet og så god læsning!
Venlig hilsen
Søren