Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop- Hvad gør jeg forkert?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg virkelig brug for jeres hjælp og gode råd igenSmile

Jeg har nu fået åbnet min lille forretning med børnetøj, en drøm der er gået i opfyldelse. Har været i gang lidt over en måned og der er både gode og rigtig dårlige dage, sådan som det nu skal være. Men jeg ser frem til julehandlen, som så mange andreSmile For at få råd til at gøre min drøm til virkelighed og have min lille butik, arbejder jeg om formiddagen som pædagog og om eftermiddagen er jeg så i butikken.

Grunden til dette indlæg er min kære webshop. Jeg har lagt så meget tid, energi og selvfølgelig også penge i den. Oven i det, har jeg brugt andres tid, da jeg også har fået masser af hjælp til den. Jeg har ikke brug for at få at vide, at der er så mange der forsøger at sælge det samme som mig på nettet, men brug for gode råd til hvordan jeg får den op at køre uden at det koster en formue. Jeg har forsøgt mig med en facebook kampagne, som jo heller ikke er gratis, den gav ingenting. De steder jeg reklamere for butikken er webshoppen altid med. Der bliver linket til min webshop flere steder osv. Jeg ved det tager tid og jeg ved også godt, at en af grundende er at jeg har valgt at sælge børnetøjs mærker som ikke man kender. Det er børnetøj af meget høj kvalitet og priserne er rimelige, men folk kender det ikke!

Er der nogen der har erfaring med dette og måske har lidt guldkorn, som de gerne vil dele med mig?. Jeg vil så gerne have webshoppen op at køre. Jeg er også dybt afhængig af denne, da butikken ligger i en meget lille by, så der skal sælges noget på webshoppen også!!! Hvad kan man selv gøre og hvordan får jeg en bedre plasering i Google uden at skulle betale en formue for det?

Mange hilsner

Malene

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41

Hej Malene

En ting du kan gøre er at sætte dig ind i SEO for at få din webshop bedre placeret i div. søgemaskiner.

En anden ting er du kan benytte dig af Google AdWords som vil give dig besøgende med det samme.

Der findes tusindvis af gode indlæg omkring disse ting, så find søgefeltet og så god læsning! Smile

Venlig hilsen

Søren

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:45

Ja det ville være lidt nemmere med et link!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:48

Problemet er at det er noget ukendt.

Hvordan ska folk vide at det er noget godt?

Her ska du have opbygget varemærket, vilken støtte kan producenten give dig?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 04:26

Jeg vil gerne hjælpe dig ganske gratis med nogle råd til søgemaskineoptimering af din side, men så skal du lige skrive et link til webshoppen her i tråden.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15085
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:12

Forældre i DK er meget bevidste om, hvilke mærker deres børn går i. Det skal være de rigtige mærker, så børnene sender de rette signaler, og det skulle også gerne klæde dem.

Med andre ord så er det en branche, som er meget mærke orienteret, ja nærmest mere end voksentøj.

Nu linker du ik til din shop, men du skal nok gøre meget ud af, at forklare fordelene ved dine mærker via "artikler" mm. Ellers er det virkelig op af bakke.
Desuden kræver det super gode billeder. Det ved jeg ik, om du har?

EDIT: Kan se Michael er inde på noget af det samme i hans kommentar... 

Tilmeldt 14. Feb 11
Skrevet kl. 09:40

Hej Søren

Det er en helt ny verden for mig, men jeg må jo forsøge mig derinde, tak for rådene :)

Malene

Tilmeldt 14. Feb 11
Skrevet kl. 09:43

Hej Thomas

Det lyder godt, husk jeg er ganske ny på området, så det skal nok skæres lidt ud i  pap for migSmile

www.malenes4kids.dk

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:01

Hej Marlene..

Det er ellers en sød og grafisk fin shop du har sat op synes jeg! - Nu kan jeg se, at du er startet i sommers, - alt begyndelse er svær!!! - Og som du selv nævner, er det måske ikke det nemmeste marked du har valgt.. Men selvfølgelig kan det lade sig gøre  "for hvem der bærer viljen i hjertet", -og bla bla bla...;-)

Og masser af vilje har du jo..;-) kan jeg læse!

Men du skal regne med at der går min ½-1 år inden du for alvor begynder at trække trafik, -med mindre du er MEGET dygtig til det der med seo, sem og hvad de ellers kalder det.. og du har nogle udfordringer her, kan jeg se.. jeg vil anbefale dig at starte med denne gratis bog http://www.seo-lex.dk/download-light.html der i hvert fald giver dig et grundlæggende kendskab til det med seo..

Vent lidt med det med adwords til du har helt styr på dit site,-og se måske dette års julehandel som året hvor du prøver dig lidt frem, - og skal lære hvordan man gebærder sig..

På selve dit site - så har du 2 købsknapper på dine varekort, -hvorfor?

Når jeg som kunde kommer ind på denne side http://www.malenes4kids.dk/product_info.php?cPath=30&products_id=109 f.eks. og læser Melton - altså " med streg under", så går jeg ud fra at der er et link i ordet Melton, og at jeg ved at klikke på det, kommer til en side, som omhandler Melton.. men det lykkes ikke, for din understregning er for at understrege ordet.. men sådan fungerer tingene ikke på nettet.. ting med en streg under, opfattes som et link generelt.. blot til info

Så gør noget andet med de ting du gerne vil "understrege", - skriv det med fed, - og resten af din tekst med normal skrift, - eller med kursiv.

Håber du kan bruge det, -men starte med at læse gratis udgaven til bogen jeg linker til,- bla, har du også problemer med  at dit site kan kaldes både med og uden www, - forklaring på hvorfor det er et problem, tror jeg du finder i bogen..;-)

/Ulrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:04

Hej Malene.

Først og fremmest synes jeg det er en flot shop der møder en, når man 'kommer indenfor' - det er fint og overskueligt og jeg synes det ser professionelt ud.

Så her skal du nok score et par kunder alene på det.

Det næste der møder mig er et problem med at finde ud af, hvordan jeg vælger størrelse - det kan jeg ikke se umiddelbart.

På nogle varer skal jeg 'læse mere' før jeg kommer til størrelserne og på for eksempel smart sæt til drenge kan jeg slet ikke vælge størrelse. Det gør dine kunder forvirret og kan få en del til at hoppe videre. Så det skal du have rettet - nu!

Dernæst skal du vide at jeg selv oplever et MARKANT fald i salg online - på et tidspunkt i sommer var jeg faktisk inde at tjekke om shoppen overhovedet virkedeWink efter et par dage, hvor jeg tænkte "noget er galt!?" Tiderne er altså bare helt nede og du må have is i maven, så længe du ikke er en af de heeelt store (endnu).

Så lad os se om det bliver jul i år - og held og lykke med det hele til dig :)

hilsener fra Bettina shop.brumleogbi.dk

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)