Jeg havde på et tidspunkt om ikke sundt slik, så energibarer, proteinbarer, muslibarer mv. , men det solgte slet ikke godt nok. Mine kunder havde efterspurgt det - men da det kom til stykket , købte de det ikke.
Jeg vil dog ikke udelukke et forsøg - har du et godt udvalg/kontakter, så er du velkommen til at sende mig en pm. , eller mail til jesper at sliknet.dk
Nu hvor Jespers genrøse tilbud til alle er udløbet, vil jeg da lige henlede opmærksomheden på at han har nogle helt fantastiske priser til alle Plus medlemmer. Se meget mere her: http://www.amino.dk/plus/offers.aspx
Med respekt af Jespers butiks tiltag, må jeg sige: Det er godt nok klamt så meget reklame for egne produkter der er på Aminoblogs.
Når jeg tænker på hvor hysterisk - heldigvis - amino er over for os expertbloggere, er jeg overrasket over hvor mange tåbelige links der åbenbart er tilladt på "alm"blogs.
Jeg beklager. Var ikke klar over det med kategorien. Så det er korrekt sådanne tilbud kan komme her. Undskyld jeg kom til at bruge ordet klamt. Der er intet klamt i at komme til tilbud i denne kategori.
Jeg beklager. Var ikke klar over det med kategorien. Så det er korrekt sådanne tilbud kan komme her. Undskyld jeg kom til at bruge ordet klamt. Der er intet klamt i at komme til tilbud i denne kategori.
Hilsen
Rolf
No harme done
Og når vi nu snakker om ekspertblogs var du så stoppet, eller kommer der flere guldkorn fra din side? Der har været nogle ekspertblogs som var en tynd kop te, men dine har faktisk hver gang haft rigtigt godt og brugbart indhold.