Til tider, tænker jeg over hvordan du kan få det til at løbe rundt. Dine priser er allerede helt vildt lave - og så kommer der sådan et tilbud.. Man skulle tro du mister en masse penge på det - men tror jeg nu ikke :)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Med respekt af Jespers butiks tiltag, må jeg sige: Det er godt nok klamt så meget reklame for egne produkter der er på Aminoblogs.
Når jeg tænker på hvor hysterisk - heldigvis - amino er over for os expertbloggere, er jeg overrasket over hvor mange tåbelige links der åbenbart er tilladt på "alm"blogs.
Med respekt af Jespers butiks tiltag, må jeg sige: Det er godt nok klamt så meget reklame for egne produkter der er på Amino blogs.
Når jeg tænker på hvor hysterisk - heldigvis - amino er over for os expertbloggere, er jeg overrasket over hvor mange tåbelige links der åbenbart er tilladt på "alm"blogs.
Hvor er den røde tråd.
Masser af hilsener
Rolf Høegh
Så så Rolf :)
Nu hedder kategorien trods alt "Jeg har et godt tilbud til dig."