Jeg synes alle mine ideer er gode, det skal man synes, det viser sig så hen ad vejen at de IKKE altid er gode, men så får man da bare nogle nye. Men nogen gange får man en ide, hvor man tænker... DEN er jeg stolt af, om jeg selv kommer jeg ikke til at realiserer den er yderst tvivlsomt, men den er for fed, og INGEN jantelov kan få mig ned på jorden. Sådan har jeg lige fået, og den er egentlig stinkende simpel, og der er sikkert nogen et eller andet sted på kloden der har tænkt det samme i sidste uge eller forrige uge, men derfor er jeg stadig begejstret :-) Ideen er enkel... Shopping direkte på din TV-skærm af ting du ser i film, serier etc. Du "pauser" flytter cursoren hen og trykker "Put i kurv"! Læs resten af beskrivelsen på min blog: A 1000 ideas |
Det er absolut den højeste følelse, når man får ideEN! Har selv fået den rigtig mange gange ;)
Men forskellen er, når du tør hoppe og gøre den til virkelighed - for så er det DIN, ligegyldigt hvor mange andre der har tænkt det samme - og du kan være stolt på den 'fede' måde.
Oftest er det de mest simple ideer, der er de mest geniale. Så snart du har et behov og synes det ville være rigtigt sejt at kunne købe på den måde, hvorfor skulle andre så ikke føle det samme?
Med ønske om et ordentligt højt HOP og masser af succes!
Lykke