Hov, du snupper jo min livsfilosofi-quote :P Den står endda på min profil !! Jeg er i gang med at lave 3-4 hjemmesider, skrive en børnebog og har ideer til 3 andre, har et par 'for sjov' firmaer med min mand, som vi ikke har tid til (men det ER da sjovt !!!) - de er momsregistrerede HVIS nu ... omkring 80 domæne navne på ting der bare kunne være fedt at have og så er det jo rart at have hjemmesiden og en håndskrevet kladdebog med ideer - og så er jeg ved at lave et spil også ... sådan på sidelinjen :D Vi sku lave en klub for folk med ideer ^^ Ku kalde den 'papkassen' ... AJJJJ SE NU DERRR!!!!! |
Faktisk.... så burde vi ja, vi burde gøre det, lave et fællesskab af ide-popcorns-maskiner... og ja vi kunne kalde det papkassen eller popcornerne eller hvad det nu skulle være, for hvis man samler tilstrækkelig med kreativ energi og iderigdom... kunne det måske være man kunne tiltrække henholdsvis penge og måske nogle projekttyper til at gøre ting færdige?
Måske lave noget microfunding, mange af mine ideer kræver hverken investeringer på hele eller halve millioner, men ofte kunne man komme langt med 20 kilo.