Hej alle jer der anvender SmartPhones og Ipad samt lignende produkter.
Jeg har mulighed for i fremtiden, når jeg er flyttet til udlandet, bl.a. at få fremstillet super lækre læder/skind produkter til fornuftige priser og godt håndværk.
Er der nogle af jer der kan give et hint om følgende:
2. Helt sikkert. Jeg kunne forestille mig at iPhone-brugerne vil være mere købevillige til et eksklusivt produkt end de øvrige smartphonebrugere.
3. Næ - bare billigt - jeg bruger det ikke for at være cool, men for at beskytte telefonen
4. Hvordan forsyningskæden fungerer interesserer mig ikke. Hvis prisen er rigtig i forhold til kvaliteten så køber jeg.
5. Sort er sprød nok (jeg ville aldrig købe et hvidt etui, da det virker for sart)
Anyways, så har mit etui en flap der er gjort fast til et "bånd" der går ned i bunden af etuiet. Når man trækker i flappen, så kommer telefonen ud. Det er jeg ret glad for.
Hvad har du betalt for dit cover og hvad er din maxpris for superb kvalitet?
Nu er det ved at være nogle år siden, men så vidt jeg husker lå det i omegnen af 50-60 kroner. Jeg købte det da jeg alligevel skulle have nogle bøger hjem fra Amazon.
Det var mere funktionen end "eksklusivitet" der solgte det til mig. Jeg ser ingen grund til at skulle give f.eks 200 kroner for et eksklusivt læderetui hvis jeg kan få et i vinyl/kunstlæder el. lign. som fungerer bedre for 60 kroner (og det har som sagt holdt et par år nu, uden ridser og dårlige syninger)
Omvendt ville jeg gerne give 200 kroner for den funktionalitet - hvis der ikke var billigere alternativer.
Jeg tror du skal være enormt skarp på prisen her. Jeg bestilte for nylig på ebay et cover til min telefon. Det er lavet i silikone med fine udskæringer til knapper og kamera, og virker alt i alt fint. Det kostede inklusiv forsendelse fra hongkong til min hjemmeadresse i dk 8 kr.
Det tog så godt nok en 10-12 dage inden det ankom, men det betød så ikke så meget lige med det produkt..
Omvendt ville jeg gerne give 200 kroner for den funktionalitet - hvis der ikke var billigere alternativer.
Men det er jo super information du giver, for der er mange udfordringer der kan klares i designfasen, hvorfor det er godt at få så mange aspekter med som muligt, herunder bl.a. funktionalitet.
Jeg tror du skal være enormt skarp på prisen her. Jeg bestilte for nylig på ebay et cover til min telefon. Det er lavet i silikone med fine udskæringer til knapper og kamera, og virker alt i alt fint. Det kostede inklusiv forsendelse fra hongkong til min hjemmeadresse i dk 8 kr.
Det tog så godt nok en 10-12 dage inden det ankom, men det betød så ikke så meget lige med det produkt..
Mvh Allan
Det er jo en absurd pris, men cool du kan få det til den pris. Men klart jeg ikke skal levere en vare der skal konkurrere med silikone, som jeg i øvrigt opfatter som den rene gift (men er en anden sag).
Tror min produktionspris vil være omkring dkk 6 per stk eller mindre, afhængigt af hvor meget skind der er til rådighed. Så jeg er ikke utilbøjelig til at mene at et luksus produkt kan sælges i omegnen af 99 til 199 - men det vil mine undersøgelser og jeres valide input fortælle mere om.
Helt ærligt, så bestilte jeg det egentlig også bare for at blive bekræftet i at "det kan sgu ikke passe." Men coveret kom fint nok frem og virker indtil videre alle tiders. Om det er giftigt over tid, har jeg ingen fornemmelse af.
Men du har ret - find en bedre parameter end "billigst-mulig-pris-for-funktionaliteten" at konkurrere på, hvis du vil ind på det marked.