Hey venner De bedste hilsner
|
I upgraded from 13" 2gb MBA to a 11inch 4gb MBA SOOO MUCH different!
Hey venner De bedste hilsner
|
I upgraded from 13" 2gb MBA to a 11inch 4gb MBA SOOO MUCH different! |
Hej Martin der er for mange variable til at jeg umiddelbart kan svare, eks, sidder der en bedre processor i den nye mac air? sidder der en bedre GPU? skal du bruge det samme software som du bruger nu? Men ja selvfølgelig bliver den da en smule hurtigere med mere ram, men rammen er bare ikke så vigtig, som alle de andre variable jeg nævnte i ovenstående. |
Som der er blevet svaret før, er det ikke så meget mere power du får med 4GB ram.. Kan godt se dit dilemma med at du ikke vil have en større fysisk computer men så må du væbne dig med lidt tålmodighed :) Alternativt skal du købe en 13" men det er jo så en del dyrere hvis du skal have den store model med spark i! |
|
Her er en oversigt over mac air: http://en.wikipedia.org/wiki/MacBook_Air . Hvilken af modellerne har du ? Jeg arbejder ikke så meget med mac, men jeg har prøvet den helt nye med 4Gbytes - den er overraskende hurtig. |
Jeg har den fra midt 2009 med
De bedste hilsner |
Okay :) Så kan det jo kun blive bedre ;) Hvis du vil have det bedste går du bare efter den med i7 processor ;) Go for a new one! |
Her er alle specs på hvad jeg har: Oversigt over hardware: Modelnavn: MacBook Air Model-id: MacBookAir3,2 Processornavn: Intel Core 2 Duo Processorhastighed: 1,86 GHz Antal processorer: 1 Antal kerner i alt: 2 L2-buffer: 6 MB Hukommelse: 2 GB Bushastighed: 1,07 GHz Boot ROM-version: MBA31.0061.B01 SMC-version (system): 1.66f54 Serienummer (system): C02DH282DDR2 Hardware-uuid: 750B9CB5-E212-55BA-ACCB-97CC921ABFB7 De bedste hilsner
|
Hej Martin, Jeg har en 2,3 Ghz Macbook Pro med 4 gb ram, og arbejder jeg med en masse effekter og lyd i iMove eller arbejder med store billeder i iPhoto, så synes jeg at den er lidt langsom - men det skal også være kæmpe store filer. Det er i øvrigt nyeste model Macbook Pro jeg har. Med Venlig Hilsen Morten |