Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende bonus hos Tradedoubler

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må ikke klikke på sine egne links, og købe produkterne, og så få rabat/kommision. Det er imod langt de fleste affiliate netværk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03

Hos Tradedoubler anbefaler de at man selv køber via sine affiliate links. Så det er bestemt lovligt.

Jeg synes det er for dumt af en kunderservicemedarbejder, at begynde at forklare sig med at være for få medarbedjere, at systemet er nede og at kunden opfører sig på en forkert måde - I stedet for at tage fat hvor problemet ligger.

De klagede over min tone, da jeg venligt, men bestemt gjorde dem opmærksom på, at jeg ikke ønskede at forklare sagen forfra en gang mere, men bad om at der blev gjort noget ved sagen i stedet.

I første omgang har jeg fået et navn på en person hos firmaet jeg kan klage til. Det gør jeg så nu.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 15:26

Jeg har også oplevet ikke at få betaling for et lead (mit eget køb) igennem tradedoubler.com.

Jeg vil gerne bevise det overfor tradedoubler - men hvordan kan jeg gøre det? 

 iPhone 6

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:28

Arkitekt:
Jeg synes det er for dumt af en kunderservicemedarbejder, at begynde at forklare sig med at være for få medarbedjere, at systemet er nede og at kunden opfører sig på en forkert måde - I stedet for at tage fat hvor problemet ligger.

Nu ved jeg ikke hvilket produkt du har høbt og hvor, men jeg ved at hvis der mangler betaling fra en kunde på et forudbetalt program, så kan man ikke aflæse statistik indtil kunden igen har indsat penge. Det gælder iøvrigt også TD´s medarbejdere, som heller ikke kan se statistik i den periode.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke præcis hvordan det fungerer hos Tradedoubler, men kunne man ikke forestille sig at nogen programmer selv godkender leads før de registreres i systemet? Jeg har ikke umiddelbart grund til at tro Tradedoubler skulle have trackingproblemer, men har da studset over enkelte programmer hvor leads/salg udebliver på trods af mange referrals. Det kan selvfølgelig skyldes mange ting, men noget pudsigt er det da.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:59

De siger både hos TD og hos kunden, at der ikke er købt noget, hvilket jeg selvfølgelig har fremvist bevis på at der er.

Det er ikke et problem vedrørende forudbetaling, men simpelthen en påstand om at købet slet ikke har fundet sted.

Det helt vanvittige er, at de skrev og takkede mig, da jeg oplyste dem om at jeg havde købt telefonen og at der var problemer med at linket førte til en forkert side (en anden telefon end den på billedet). Så de var allerede umiddelbart efter blevet gjort opmærksom på, at jeg havde benyttet linket.

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 13:24

Hej. Da jeg så dit indlæg blev jeg lidt mistænksom og ville lige teste systemet for at se om det bare var dig. Jeg bestilte derfor nogle headphones i mandags og har ikke modtaget kommission endnu. Det kan selvfølgelig være en uheldig svipser - og vil ikke hænge tradedoubler ud, men du er ikke den eneste, der oplever lidt problemer for tiden.

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22

Tak for mange fine kommentarer her.

Det tog ti mails mere, hvor jeg blev purre afvist, men pludselig valgte de alligevel at indsætte 800,- på min konto.

Jeg ved ikke lige hvad moralen er, men jeg melder mig jo så ikke ud lige nu og her og skylder selvfølgelig at lægge denne besked her.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33

Heine:

Jeg har også oplevet ikke at få betaling for et lead (mit eget køb) igennem tradedoubler.com.

Jeg vil gerne bevise det overfor tradedoubler - men hvordan kan jeg gøre det? 

Mailer kvitteringen for købet og ID på den side du har benyttet linket fra.

Og ruster dig med MEGET god tålmodighed Zip it!

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du er ikke den eneste som har problemer med TD. Bruge dem til alle mine sider i starten og fik da dagligt indtjening. Men stille og roligt fald indtjeningen selvom jeg kunne se på min egen statistikker at alt besøg steg. Efter nogle måneder kom der ikke mere indtjening på TD.

Lavede så også en test med at få købt noget (en ven der købte en DVD han manglede). Og kan også konstatere at der ikke kom flere penge til mig af den grund.

Om det er bevidst fup eller om der er tale om fejl vil jeg ikke kommentere, men du er ikke alene om at der sker noget nogle gange.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)