hej Tcortz, Lad nu være med, at male HRN grimt fordi i ikke fik K35'er ;) (kan give dig ret i tingene ikke altid giver mening eller der er styr på det som de gerne vil have det til at være) Jeg kender faktisk til jeres "historie" - og, at i fik det at vide før og under missionen, er bestemt ikke særligt smart hjemmefra FPT/RG. Der giver jeg dig 100% opbakning! Det er ikke altid verdens kløgtigste eller rette folk der bliver udpeget til jobbet som Udstikker. Men i var HRU soldater og i var klar over i var på korttidskontrakt og værste tilfælde kunne FSV ikke finde plads til jer. Håber du er kommet videre med uddannelse eller fundet dig et godt job du kan trives i. Hilsen en fellow Konser' |
Hehe, det såmen heller ikke så meget en K35 jeg jagter umiddelbart, det har længe været min plan at blive sergent og få en udsendelse og så derefter ud i det civile for at uddanne mig.
Derfor søgte jeg op til aalborg, ved MP fordi vi fik at vide at der var Oddsne cirka 80/20 for en udsendelse, hvor imod almene sergenter havde odds 20/80 eller mindre... Efter vi har været til diverse oplæg omkring internationale missioner, sparerunder og tilbage trækning af tropperne i udlandet, så kan man tydeligt se at tingene har ændret sig meget siden jeg hørte 80/20 det nok nede på 30/70, og det gør så at jeg ikke kan finde ud af om det er "besværet" værd.
Da der er store chancer for man ender med at få ingenting ud af det. Så har man spildt et år på ingenting hvor man lige så godt kunne være gået i gang med noget mere fremtidssikret, som alligevel er planen på et tidspunkt.
Endnu engang mange tak for de gode svar.
Mvh
Lars Lomholt Jessen