Hej Hassan For mig er det i uvilkårlig rækkefølge bl.a. vigtigt at virksomheden tilbyder: Dag til dag levering. At fremsendte ikke har overskredet holdbarhedsdatoen. At jeg nemt kan få fat i kundeservice ved spørgsmål. At antal udskriftsider for patron og toner er høj. At jeg får det jeg bestiller. At udbyderen legitimere sig på nettet med adresse og CVR. nr. At jeg kan læse andre kunders erfarringer med virksomheden. At produkt og forsendelse er til fornuftige priser. og At varen kan fremsendes / returneres med Post Danmark. Min erfarring ud fra 2 af disse udbydere på nettet, er at der sker fejl i pakningerne, så jeg ikke modtager, hvad jeg har bestilt. Der ud over at der er kommunikation besvær internt i virksomhederne. Om du kan levere en bedre service, tror jeg det kan være dig til fordel. Brug et par timer på at læse guldkornene på Trust Pilot. Her ser du hvad kunderne synes om, og hvad de ikke synes om. Pøj Pøj! Med venlig hilsen
|
Tingfiner kram
Tak for et MEGET nyttigt svar som jeg dybt vil tage til mig, og den virksomhed jeg nu måske skal starte.
også tak til dig kejseren
Ha en god aften