Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har et spørgsmål til jer der shopper ONLINE på webshops.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hassan

For mig er det i uvilkårlig rækkefølge bl.a. vigtigt at virksomheden tilbyder:

Dag til dag levering.

At fremsendte ikke har overskredet holdbarhedsdatoen.

At jeg nemt kan få fat i kundeservice ved spørgsmål.

At antal udskriftsider for patron og toner er høj.

At jeg får det jeg bestiller.

At udbyderen legitimere sig på nettet med adresse og CVR. nr.

At jeg kan læse andre kunders erfarringer med virksomheden.

At produkt og forsendelse er til fornuftige priser.

og

At varen kan fremsendes / returneres med Post Danmark.

Min erfarring ud fra 2 af disse udbydere på nettet, er at der sker fejl i pakningerne, så jeg ikke modtager, hvad jeg har bestilt. Der ud over at der er kommunikation besvær internt i virksomhederne. Om du kan levere en bedre service, tror jeg det kan være dig til fordel.

Brug et par timer på at læse guldkornene på Trust Pilot. Her ser du hvad kunderne synes om, og hvad de ikke synes om.

Pøj Pøj!

Med venlig hilsen

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 18:57

Tingfiner kram

Tak for et MEGET nyttigt svar som jeg dybt vil tage til mig, og den virksomhed jeg nu måske skal starte.

også tak til dig kejseren

Ha en god aften

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 19:19

Jeg ser frem til et par andre svar som jeg kan bruge. Jeg bruger bl.a. disse svar til at gøre min virksomhed bedre end konkurrenterne, men også for at se hvordan jeg skal tiltrække mine kunder.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:46

At stille sådanne spørgsmål på en "nørdet" side, som Amino er, er lidt ligesom at gå ind i en Hifi klub og spørge, hvilke højtalere, som der er bedst...
De svar du får herinde, vil ofte være fra folk, som besidder en viden, som er langt større end den normale forbrugers. Dvs svarene slet ik er retvisende for normale forbrugere...

Jeg ville til hver en tid handle på en webshop, så længe man blot kan betale med kreditkort. Design, land, brugervenlighed osv er irrelevant.
Kundeservice kan man alligevel ik teste på forhånd. For det er først når problemerne er der, at man finder ud af, om de har kundeservice!

Så eneste ting, som jeg ville kigge efter, det er betalingsmåden!

Men sådan ser en normal forbruger næppe på det... 

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 21:36

Det var så et helt andet synspunkt. Tak for svaret, så er det jo der jeg tænker, nå men så skal jeg måske have pbs på. Men du kan jo trodsalt betale med dankort og visa på paypal

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 15:40

jeg tillader mig lige at bumpe indlægget en ekstra gang.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:51

Hassan Aziz:

Det var så et helt andet synspunkt. Tak for svaret, så er det jo der jeg tænker, nå men så skal jeg måske have pbs på. Men du kan jo trodsalt betale med dankort og visa på paypal

Ville aldrig betale med Dankort (har dog ik et) på en webshop, da det ik er sikkert... Kreditkort er det eneste, som sikre en i alle former for situationer!

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 15:54

Så du ville gerne betale med PayPal?

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 15:55

Jeg regner heller ike med at få pbs på shoppen, da jeg synes det er dyrt og spild af penge når jeg har paypal

Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:00

Hej Hassan

Det kommer an på hvor meget, man kan spare, og om det er et engangstilbud, eller om det er en fast billig pris. Er det en fast billig pris, ville jeg ville prøve at bestille de billigere blækpatroner og se, om det var ordentlig kvalitet osv. Hvis de levede op til mine forventninger, ville jeg fortsætte med de billigste. Hvis de ikke levede op til forventningerne eller der i øvrigt var problemer med forsendelse (leveringstid, omkostninger i fbm. levering, kundeservice etc.) ville jeg nok gå tilbage til min gamle leverandør.

Mvh. Kira

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)