Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har et spørgsmål til jer der shopper ONLINE på webshops.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg har et enkelt spørgsmål til dig, som jeg håber du vil svare på. Det handler om online shopping, og om troværdighed.

Her er spørgsmålet.

Jeg tager et eksempel med printer patroner - bare et eksempel.

Når du shopper printerpatroner shopper du altid hos inkclub. Det gør du fordi de har billige blækpatroner, og fordi de har en god service, osv osv osv.

En dag sidder du og surfer på nettet, og lige pludselig får du øje på en reklame: KØB BILLIGE BLÆK PATRONER, nu kun xxkr,-

Nu er du en person der printer meget og vil gerne have billige blækpatroner. Du klikker selvfølgelig på reklamen og kommer frem til xxxxxxx.dk - På siden får du øje på et fedt design, brugervenlig, og siden ser troværdig ud.

Nu kommer spørgsmålet - vil du skifte fra inkclub til xxxxx fordi de har billigere blækpatroner? Hvis ja, hvad er det der får dig til det. Hvis nej, hvorfor? og kunne der være en anden måde at tiltrække DIG som person.

Jeg håber selvfølgelig jeg får nyttige svar, som jeg kan bruge. Jeg er ret ligeglad med kritik om spørgsmålet, jeg vil bare gerne have et svar og en begrundelse, da jeg selv skal bruge det.

Vh

Hassan

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 16:41

jeg bumper den lige.

bump

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:43

Hej Hassan

Ja! Det ville jeg hvis jeg vidste jeg kunne stole på dem. F.eks TrustPilot!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 16:46

ja hvis jeg viste de var "fabriks-lavet" og ikke bare kanyle opfyldt

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 16:49

AngryBird

Hvad nu hvis jeg ikke havde tilmeldt min side på trustpilot - det er jo ikke alle der kender trustpilot og vil gøre det.

Hvad så? ville du så stadig handle, eller måske prøve at handle??

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 16:50

Kejseren

hvis du ikke viste om de var fabriks-lavet eller o mde var kanyle opfyldt. Ville du så stadig handle, ville du lave et prøvekøb, eller kontakte support? eller noget andet

Det er vigtigt i kommer med nogle lidt mere begrundede svar.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:52

Hej Hassan

Jeg skulle bare vide på en eller anden måde at jeg modtager min ordre, CVR, virksomhedsadresse :)

Noget hvor jeg ved jeg kan komme ud senere og give dig en røvfuld hvis ikke jeg modtager mine ting Cool

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 16:56

tak for dit svar.

Jeg håber der er andre der kan komme med nyttige svar.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 17:06

Jeg har bare prøvet de der kanyle opladninger og det var noget gøgl og tror ikke jeg kan overtales til, at anbefale mine venner det.

DET var dog for 2 år siden og kender ikke om processen er gjort bedre - men jeg mangler mit print på partronerne siger til når de er tomme eller fulde.. og det får jeg vist kun på orginale eller kopiprodukter (ved ikke om de kan resettes på kanyle partroner)

MEN jeg er altid opsøgende for gode tilbud som findes billigere end feks. InkClub. Skal dog bare vide der er samme garanti og ikke køber som "beset"

Supply Chain blæksprutte

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 17:08

Hvis jeg nu købte store mængder ind af "blækpatroner" og jeg fandt et nyt sted, hvor jeg kunne spare rigtig mange penge på års basis, så ville jeg nok lave et test køb det nye sted, inden jeg valgte at købe stort ind.

Jeg tror vi mennesker er meget vanedannede, hvis vi først har handlet et sted og er yderst tilfreds med det, så skal der alligevel meget til at få os til at skifte ..

Hvis vi snakker mindre beløb, så ville jeg ikke benytte det nye sted, men blive det sted hvor jeg er godt tilfreds :)

Mvh
Martin

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)