Hej alle aminoer Jeg har et enkelt spørgsmål til dig, som jeg håber du vil svare på. Det handler om online shopping, og om troværdighed. Her er spørgsmålet. Jeg tager et eksempel med printer patroner - bare et eksempel. Når du shopper printerpatroner shopper du altid hos inkclub. Det gør du fordi de har billige blækpatroner, og fordi de har en god service, osv osv osv. En dag sidder du og surfer på nettet, og lige pludselig får du øje på en reklame: KØB BILLIGE BLÆK PATRONER, nu kun xxkr,- Nu er du en person der printer meget og vil gerne have billige blækpatroner. Du klikker selvfølgelig på reklamen og kommer frem til xxxxxxx.dk - På siden får du øje på et fedt design, brugervenlig, og siden ser troværdig ud. Nu kommer spørgsmålet - vil du skifte fra inkclub til xxxxx fordi de har billigere blækpatroner? Hvis ja, hvad er det der får dig til det. Hvis nej, hvorfor? og kunne der være en anden måde at tiltrække DIG som person. Jeg håber selvfølgelig jeg får nyttige svar, som jeg kan bruge. Jeg er ret ligeglad med kritik om spørgsmålet, jeg vil bare gerne have et svar og en begrundelse, da jeg selv skal bruge det. Vh Hassan |
jeg bumper den lige.