Hej Nikolaj,
Lidt spørgsmål i øst og vest, men jeg vil da gerne hjælpe dig lidt på vej..
a) Kunder.. nu kender jeg ikke til produktet, men hvis du vil sælge B2B så er det nok primært gennem opsøgende salg hvis du er ny. Har du masser af penge så kan du overveje at lave annoncer i fagblade, deltage på messer mm.
b) Moms.. eftersom du er under 18, så kan du formelt set ikke eje en virksomhed og dermed afregne moms. Jeg er ikke inde i regler, men er dine produkter så gode at du kan få butikker til at købe dem af dig som privat (uden moms pålagt) - så gør det. Alternativ kan du få din far ell. mor med på ideen, få dem til at stifte virksomheden i deres navn.. du kan så bare lave alt arbejdet i den.
c) Logo.. gode programmer til det er ikke billige. Har du ikke selv færdighederne til egentlig at designe et logo, så find en lækker skrifttype (brug evt lidt penge på en nice font), skriv dit navn med det - og du er done. Alternativt, har du penge at bruge.. så kan en løsning være at finde en Amino der vil lave et du kan starte med for få penge, eller du kan bruge en udenlandsk designer (lav fx en logo-konkurrence på 99designs.com). Vil du absolut nørkle med det selv, så prøv det gratis Gimp.
d) Du skriver du selv vil producere, men søger leverandører.. af hvad? Kan du ikke få stiftet en virksomhed, så kunne du fint "nøjes" med at handle med andre "hobbyister" til at starte med.. og prøve at sælge deres smykker (hvis det er det du mener). Så er der ingen af jer der bøvler med moms.
e) En fotograf koster en formue.. har du penge? Ingen problem. Et gæt er 100-300 kr per produkt. Alternativt kender du måske en fotograf der vil hjælpe billigt / gratis? Jeg vil anbefale dig gør-det-selv måden hvis du har en del produkter: Få lavet en lille opsætning med hvid baggrund, noget OK lys til fotografering (ved intet om det) og tag billederne selv med et normalt kamera. Send de rå billeder til Indien og få dem fritskrabet for ingen penge.
Rigtig god fornøjelse.