Andreas Søgaard: |
Du skal være mere end velkommen til at tilføje mig på skype: david_bograd
Hvis din jeg "tror" på din idé, kan det meget muligt være at jeg kan lave et logo til dig gratis. :-)
Mvh
David
Andreas Søgaard: |
Du skal være mere end velkommen til at tilføje mig på skype: david_bograd Hvis din jeg "tror" på din idé, kan det meget muligt være at jeg kan lave et logo til dig gratis. :-) Mvh David |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
Hej David. Jeg skal lige forstå dig rigtigt.. Skriv til mig i PM og vi finder ud af noget :-). |
Jeg har sendt dig en PB. Vi kan hjælpe med logo og fotografering. MVH Thomas |
Hej Nikolaj! Ang. Produktfotos (som er noget af det vigtigste), så har jeg bl.a. selv taget mine billeder.. HVis du har grønt lærred, lys og kamera burde du kunne gøre det selv. Jeg er ikke verdensmester til det, men er da blevet ret tilfreds med mit eget resultat og det kostede mig 0 kr... Bare i photoshop og redigerer i det bagefter, så kan man godt få noget positivt ud af det : -) Det skal dog siges du ikke bare kan bruge et alm. digital kamera.. Se om der ikke er nogen der har et canon spejlrefleks eller noget du kan låne (gerne med fod, så det samme højde hele tiden)
Hvis du har muligheden, så tag på teknisk skole! Ned på "nørde" afdelingen hvor de leger med computere og programmer. Her har de 110% et lille lysstudie. Og hvis du snakker med en af de studerende og evt. en lærer, så kan du få dem til at hjælpe dig hvis du gir lidt igen : -) Håber det kan bruges! Evt. se mine produktfotos hos www.stepupfitness.dk
|
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.