Hej Amino'er Jeg og en ven har startet www.DinTrend.dk - Online Tøj outlet for mænd! Vi har købt de varer vi vil nu og har faktisk ikke penge til flere lige pt. og det skal jo være godt stykke under normal pris før vi vil kalde det en outlet. Det er nok ikke de bedste varer vi har fået på lager, men sådan er og de skal sælges! Vi har prøvet noget facebook ads, dog alt for dyrt! Vi har pt: Jeg er lidt nervøs for, at google ads ikke giver nok, når der ikke er billeder på netop disse produkter? SEO er der ikke gjort ret meget i, men vil vi gøre når der er lidt salg! Skal vi måske prøve og se om det kan sælges på Trendsales.dk ? Mvh Lasse |
Hej Lasse
Super flot shop, I har fået oppe at køre..
Jeg er selv ejer af Dulleshoppen.dk og har valgt at skaffe sponsorer til min Facebook gruppe, der giver præmier til konkurrencer. Lige nu har jeg knap 250 medlemmer på siden.
Hver gang vi runder eller halvrunder med medlemmer, udlodder vi en præmie - det motiverer folk til at dele siden og deres venner bliver herefter medlem.
Jeg skal ikke sige, om salget stiger af dette, men chancen for, at man bliver mere synlig, bliver større.
Folk elsker konkurrencer, så se, om du ikke kan gøre det samme og skaffe nogle sponsorer :)
Ellers kunne det være sjovt at gå sammen, da I også er nystartede iværksættere, måske tage på noget messe sammen, så der var noget til både fyre og piger :)
Mvh
Simone
www.Dulleshoppen.dk