Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shop søger råd omkring salg! Hvordan får vi ordre?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg og en ven har startet www.DinTrend.dk - Online Tøj outlet for mænd!

Vi har købt de varer vi vil nu og har faktisk ikke penge til flere lige pt. og det skal jo være godt stykke under normal pris før vi vil kalde det en outlet. Det er nok ikke de bedste varer vi har fået på lager, men sådan er og de skal sælges!

Vi har prøvet noget facebook ads, dog alt for dyrt! 

Vi har pt:
Facebook gruppe på 200 medlemer
700,- på en google adwords konto
1000,- tilbage 

Jeg er lidt nervøs for, at google ads ikke giver nok, når der ikke er billeder på netop disse produkter?

SEO er der ikke gjort ret meget i, men vil vi gøre når der er lidt salg!

Skal vi måske prøve og se om det kan sælges på Trendsales.dk ?

Hvad ville i gøre? 

Mvh Lasse

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:41

Hej Lasse

Super flot shop, I har fået oppe at køre..

Jeg er selv ejer af Dulleshoppen.dk og har valgt at skaffe sponsorer til min Facebook gruppe, der giver præmier til konkurrencer. Lige nu har jeg knap 250 medlemmer på siden.

Hver gang vi runder eller halvrunder med medlemmer, udlodder vi en præmie - det motiverer folk til at dele siden og deres venner bliver herefter medlem.

Jeg skal ikke sige, om salget stiger af dette, men chancen for, at man bliver mere synlig, bliver større.

Folk elsker konkurrencer, så se, om du ikke kan gøre det samme og skaffe nogle sponsorer :)

Ellers kunne det være sjovt at gå sammen, da I også er nystartede iværksættere, måske tage på noget messe sammen, så der var noget til både fyre og piger :)

Mvh

Simone
www.Dulleshoppen.dk

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 22:49

Hej Lasse.

Jeg bruger selv Facebook til lidt annoncering og jeg betaler ca. 0,50 øre pr. klik og dette synes jeg er super billigt .. Ved ikke om det bare er min målgruppe, der er billig .. Men selvom den anbefaler du bruger 5 kr. pr. klik, så prøv og sæt den lavere .. Det gav pote til mig alligevel.

Det er en super flot shop i har, men udvalget er alt for småt. Jeg ved godt i nævner, at i ikke har flere penge at bruge af, men som jeg kan se det, har jeg fundet 6 forskellige produkter og det er ALT for lidt. Selvom i får en masse besøgende igennem Facebook ads og Google Adwords, så skal man alligevel være heldig, at en af jeres besøgende er vildt med en af jeres 6 produkter.

Mine bedste råd er nok flere produkter og SEO derud af ..

God vind! :)

Mvh
Martin

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 22:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse...

Kunne være interessant med nogen flere produkter...

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 23:08

Martin Hedegaard:

Hej Lasse...

Kunne være interessant med nogen flere produkter...

Bliver hurtigt dyrt, vi skal bruge 6-8.000 for at have et udvalg på måse 20-30 varer og det vil vi ikke ligge i projektet, og har det hellere ikke?

Vi har forsøgt at sælge, men uden held! :)

Mvh Lasse

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 23:11

Måske så flere varianter og farver af det i har?

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:14

Enig med andre, I har alt for lidt produkter til at kunne sælge i en webshop. Jeg tror, I er bedre tjent med at sælge på diverse markeder end online. Rigtig mange tror, at fordi man kan lave en webshop i Open Source, så er alt gratis - og sådan hænger det altså ikke sammen i den virkelige verden. Vil man sælge, må man også have et sortiment og ofre penge på markedsføring (eller være sindssygt god til SEO).

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:28

Jeres side er rigtig lækker men som nogle af de andre skriver så flere produkter, men det gider jeg ikke skrive mere om.

Netop som du selv foreslår ville jeg helt klart også satse på Trendsales. Det er en online markedsplads af bl.a. tøj som har utrolig høj trafik og derved også mange besøgende. Det er dog ikke med sikkerhed at i får et salg derfra alligevel, men har selv privat gode erfaringer med salg derinde fra. Der er jo mulighed for at købe sig til synliggørelse og det er måske det i mangler. Derfra kan i jo også linke til jeres webshop derfra og håbe det skaber lidt trafik

Det kan i hvert fald ikke skade at prøve :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:31

Hvad med at melde jeres shop til et affiliate netværk? Det kunne f.eks. være partner-ads. 

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 08:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Håber ikke det her opfattes for hårdt!

Men en outlet med så få varer, tror jeg ikke på kan få succes. Og netop en tøjbutik med eget lager, kræver altså noget kapital, så lageret kan fyldes op.

Det er uinteressant at sidde og kigge på et så lille udvalg.

Det er op ad bakke for jer. For jeres lager vil vokse meget langsomt, hvis i ikke engang kan smide 10.000 nu.
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)