Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shop søger råd omkring salg! Hvordan får vi ordre?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden synes jeg at i skal tage et kig på en anden betalingløsning end paypal

Tag evt et kig på dette:

http://www.epay.dk/kampagne/gratis-oprettelse-internationale-betalingskort.asp

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 11:39

Kan sagentes se det, fra jeres synspunkter.

Men vi har 1000 tilbage og vi vil ikke ofre flere penge, da vi helst bare vil sælge den.

Mvh Lasse

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Lykke(Master Vind):
Men vi har 1000 tilbage og vi vil ikke ofre flere penge, da vi helst bare vil sælge den.

Jeg ville blive ualmindeligt overrasket, hvis I får solgt noget gennem shoppen, som det ser ud nu. Og da I ikke har tænkt jer at køre den videre, skal I heller ikke bruge tid på at bekymre jer om hvad der skal ske med den.

Så vidt jeg kan forstå, har I for ca. 2.600 kr. tøj. Det er heldigvis ikke noget der kommer til at forfølge resten af livet, hvis I ender med at skulle sælge det med tab :o)

Mit bedste bud er at I dropper tanken om at tjene kassen på jeres varelager, og i stedet får det skudt afsted til noget nær indkøbspris. Det kan I jo gøre på bl.a. trendsales, DBA. Gul&Gratis og hvad de forskellige steder hedder.

Hvor let det er at komme af med kortærmede skjorter på denne tid af året, skal jeg ikke gøre mig klog på. Men det er klart at hvis tilbuddet er godt nok, øger det naturligvis chancen.

Held og lykke med det :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 11:54

Hej Lasse.

Jeg fik meget ud af at lave en lille konkurrence på ( FB konkurrencer ) på Facebook på to dage hade jeg fået over 500 flere syntes godt om og nogle flere ordre, og de vandt to bio. billeter

konkurrencen går bare ud på at vi trækker lod imellem alle der deler siden med deres venner en fast dato, det koster dig ikke så meget andet end gevinsten og det giver godt i sidste ende.

Håber at du kan bruge det til noget.

Hilsen Ronnie

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 12:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Undrer mig at i selv kan se hvad der kunne være grundene..?!

Prøv at sætte jer i brugerens sted..Ville i selv handle et sted hvor udvalget er 2 t-shirt og 4 skjorter? Ville i selv handle et sted hvor i skal overføre penge i stedet for at køre plastikken igennem?

I må sgu proppe nogle flere mønter i, hvis det skal op og køre ordenligt. 2000 kr. er jo latterligt. Tag nogle flere vagter på Statoil og spar sammen til at skyde i projektet.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 13:57

Kim Dolleris:

Undrer mig at i selv kan se hvad der kunne være grundene..?!

Prøv at sætte jer i brugerens sted..Ville i selv handle et sted hvor udvalget er 2 t-shirt og 4 skjorter? Ville i selv handle et sted hvor i skal overføre penge i stedet for at køre plastikken igennem?

I må sgu proppe nogle flere mønter i, hvis det skal op og køre ordenligt. 2000 kr. er jo latterligt. Tag nogle flere vagter på Statoil og spar sammen til at skyde i projektet.

Har andre projekter jeg hellere vil bruge min tid og penge på. Og min ven har ikke flere penge og får han ikke foreløbig, da jeg ikke prioritere det.

Måske ville det bedste bare være, at lade folk byde og se hvad vi kan få for det? :) 

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 17:31
Når du selv siger at i ikke vil bruge flere penge og mere tid på det, og din kammerat slet ikke har penge. Så få solgt jeres varer hurtigt - trendsales er en god salgskanal.

Stop det lille overskud i lommen, eller æd det lille underskud.

Og brug så tiden på projekter i gider.

I kommer INGEN steder med et projekt i egentlig ikke gider.
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:39

Som i vist allerede har fået at vide, så er jeres udvalg ALT for lille til at der kommer kunder direkte i jeres shop, som grafisk er rigtig flot! - Men seo-mæssigt har store problemer...

Somjeg læser dine indlæg, så vil i faktisk aller helst ud af det i en fart... - Rådet til jer, med jeres begrænsede budget må være, at få lukket shoppen ned i en fart, både fb-annoncer og adwords, vil bare æde jeres sidste 1000 kr, - uden salg!

De varer i har, få dem sat til salg på trendsales, - gul og gratis og på Den Blå Avis, - så tror jeg hurtigt i slipper af med jeres varer, - men at forsøge at drive en webshop med tilhørende annoncering med så få varer som jeres er det samme som at "smide en snebold i helvede", - forstå mig ret.

Held og lykke!:-)

/Ulrik

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Discover Russia Skrevet kl. 11:41

Hej Lasse,

Jeg vil klart anbefale dig at arbejde på SEO. Vi har siddet og lavet en masse af det på vores webshop og kan se mange af de besøgende kommer via organiske søgninger og herefter laver ordrer.

Held og lykke!

Mvh. Søren

Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 13:46

Tak for de mange råd! :)

Vi er kommer frem til, at prøve Trendsales.dk som jeg også har haft gode erfaringer. Sidste men ikke mindst så vil vi så forsøge at sælge shoppen for sig selv! :)

Mvh Lasse

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)