Jeg har en hjemmeside, som jeg bruger til mit nye tøjmærke, www.rapit.dk. Jeg har hosted min hjemmeside på Surftown, og jeg har hørt, at de skulle være rigtig langsomme. Det tager op til flere sekunder for at loade en side på min hjemmeside, så jeg ville derfor høre om min hjemmeside også var langsom når I navigérer rundt på den? Og hvis I selv har erfaringer med Surftown, hvordan og hvor hurtigt kørte/kører jeres side?
Hus mig gik det hurtig dog sider jeg også i københavn under en kilometer fra deres server og jeg har oveni lige nu en hurtige internet forbindelse 36 mbit mobil internet
nogle af de ting der kan påvirke hvor hurtigt du kan komme ind på side
sted du sider hvor langt til server kan betyde lidt
hvor hurtige internet forbindelse kan også betyde noget
vis har noget på siden der kan kræve et program så alt kan ses hurtigt på siden der være flash eller ting der gør du skal have et program på din computer for siden ses hurtigt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Dit site kører også langsomt hér. Jeg har tidligere brugt Surftown, men skiftede på grund af performanceproblemer til Meebox.
Der kan være flere årsager til, at dit site kører langsomt, og det er ikke sikkert, det er webhoteller, der fejler noget. Det kan lige så godt være dårlig kode.
Surftown kører med CloudLinux, der går ind og lukker af, hvis du bruger for mange ressourcer. Prøv at hør deres support ad, om det er problemet i første omgang.
Hvis det er en wordpress hjemmeside, så vil jeg anbefale dig at installere W3 cache. Det gør virkelig en stor forskel. Men jeg må indrømme, at jeg tror sagtens det kan være surftown. Jeg brugte surftown i starten af dette år, og det var mildest talt en frygtelig oplevelse. Der var bl.a. hele 6 dage med nede tid (pga. oversvømmelse). Og så oplevede jeg generelt at surftown ikke er et så hurtigt webhotel - det er klart hurtigere end one.com, men også klart langsommere end meebox.
Jeg bruger selv meebox nu, og jeg er super tilfreds. Jeg bruger det på alle mine danske hjemmesider nu, og de er meget hurtigere til at loade nu.