Hej Daniel
Nu har du allerede fået en del feedback, og jeg kan se, at mange har gjort sig de samme tanker som mig.
Jeg tillader mig alligevel at dele mine pointer 
På forsiden ville jeg fjerne teksten, og så lave et punkt der hedder "Om siden" i din top-menu. Lav hellere forsiden indbydende med et par billeder, eller nyeste drinks, som det vist også er sagt allerede. Og den grønne farve er lige voldsom nok, når den fylder så meget i de forskellige kasser. Men jeg kan godt lide det grønne tema.
Jeg ville også finde en skrifttype uden fødder, som flere vist også har været inde på. Det samme med logoet, der ville jeg også lave det lidt mere lækkert og ikke bare skrift.
Personligt synes jeg, at der mangler billeder. Det ville gøre siden lidt mere levende, hvis man kunne se hvordan drinksene kommer til at se ud. Hvis du har mod på det, kunne du jo lave videoer, som viser, hvordan man laver dem. Men det kommer du nok til at bruge en del alkohol på 
Men billeder ville helt sikkert pynte, også på undersiderne med drinks. Det ser ikke så indbydende ud med noget tekst, nogle knapper til facebook og lignende og så en grå kasse med "Filed under" og "Tagged as". Jeg ved ikke om det er noget default ved opbygningen af siden, men hvis du kan få det væk, synes jeg du skal gøre det.
En lille pynteting - din tag cloud ser lidt uoverskuelig ud. Du kan evt. google dig frem og se, om ikke der er nogle gratis tag cloud generatorer (det er jeg ret sikker på, at der er), som kan gøre den mere lækker og overskuelig.
En sidste lille ting - jeg ville ændre "Home" i toppen til "Forside" eller "Hjem".
Held og lykke med siden, jeg kunne nok godt finde på at besøge den i weekenden 
Mvh,